16 miliardi di lire sò stati spesi in trasportu, infrastruttura, trasportu è cumunicazione in 500 anni

U Ministru di u Trasportu è l'Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, hà dettu: "U numaru d'utilizatori in e-government hà righjuntu 40 milioni, u numeru di istituzioni hà righjuntu 473, è u numeru di servizii hà righjuntu 3 mila 864. Travagliemu duramente per furnisce tutti i servizii publichi via e-government finu à a fine di u 2018 ". disse.

In u so discorsu à l'apertura di u "Target 2023 Great Turkey Summit", Turhan hà dettu chì e nazioni creceranu in proporzione à i so scopi, è hà dettu chì hè impurtante di stabilisce scopi per e nazioni in i so viaghji storichi.

Apuntendu chì micca ogni nazione pò stabilisce un scopu, Turhan hà dettu chì e nazioni chì anu una pretensione, anu qualcosa à dì à u mondu è chì anu rispunsabilità ùn ponu micca fà senza un scopu.

Dichjarà chì a nazione turca hè una nazione arradicata prufonda chì hà custruitu a civiltà è hà furmatu a storia, Turhan hà dettu:

"Di sicuru, averemu u nostru scopu, i nostri scopi chì restanu inseme. Nunda ùn pudia esse più naturali chè quellu. Tuttavia, per parechji anni, ùn pudemu micca stabilisce grandi scopi per noi stessi, a nostra nazione, u nostru statu, cù cunflitti interni, scuse per salvà u ghjornu, è circuli viziosi. In ogni modu, stabilisce un scopu ùn pò esse per ogni omu valente. Quandu u nostru presidente hè ghjuntu à u putere, hà cunvintu tutti chì duvemu custruisce u futuru invece di salvà u ghjornu, allora emergenu i miri di 2023. Senza dubbitu, u 2023, u centenariu di a nostra Republica, ùn hè micca una data è un scopu ordinariu.

U nostru scopu, in l'annu centu di a nostra Republica, hè una Turchia sviluppata, sviluppata è cultivata, da u trasportu à l'infrastruttura, da l'energia à a difesa, da a cultura à l'arti è l'industria. U nostru presidente ùn hà micca solu stabilitu scopi. Hà cridutu in questu travagliu, hà travagliatu più duru chè qualcunu altru, hà luttatu, è face sempre ".

Turhan hà dettu chì durante 16 anni, u presidente Erdogan, inseme cù a so squadra, hà luttatu cù difficultà storiche, respunsendu attacchi regiunale è glubale da una banda, è da l'altra parte hà dichjaratu i so limiti à i traditori domestici è stranieri, è à u stessu tempu. , inseme cun ellu, hà fattu stu travagliu per u benessiri di a so nazione è u sviluppu di u so paese, disse chì era dedicatu à a so squadra.

"Se guardemu à l'ultimi 3 seculi, sarete tistimunianze chì a nostra nazione hà attiratu tanta attenzione, parlatu è suscitatu curiosità nantu à a scena mundiale per a prima volta dopu à u periodu di a lotta naziunale". Mehmet Cahit Turhan hà dettu: "Questu deve esse vantatu è ringraziatu.

Nutendu chì i guverni di u Partitu AK anu fattu a storia in 16 anni, Turhan hà dettu: "Nimu ùn deve dubbità chì stu successu di 16 anni hè in prima linea di l'attaccu globale in l'ultime settimane. A nostra nazione hè cuscente di tuttu cun noi. Avemu fiducia in a nostra nazione, a nostra nazione hà ancu fiducia in noi ". usatu e frasi.

"195 milioni di persone utilizanu e nostre compagnie aeree in un annu"

U Ministru Turhan hà rimarcatu chì u settore di u trasportu è di a cumunicazione hè unu di i forzi motrici più fundamentali in u sviluppu ecunomicu è hà dettu chì u trasportu è a cumunicazione sò a vita di una sucità.

Esprimendu chì si sò cuncentrati annantu à questu prublema mentre determinavanu l'obiettivu di u 2023, Turhan hà fattu e valutazioni seguenti:

"Perchè quandu ci hè una disrupzione in u trasportu, u trasportu è a cumunicazione, l'ecunumia hè quasi chjusa. Se a vostra infrastruttura ùn hè micca forte, ùn pudete micca campà abbastanza sana è ùn hè micca pussibule di pruduce. Se ci hè un prublema in u trasportu, u trasportu è a logistica, se ùn pudete micca vende o cummercializà ciò chì pruduce, ùn pudete micca integrà cù u mondu. Se ci hè un prublema in a cumunicazione, ùn pudete micca parlà, ùn pudete micca scuntrà, ùn pudete micca seguità u mondu.

Basatu annantu à questa idea, avemu spesu più di 16 miliardi di lire per u trasportu, l'infrastruttura, u trasportu è a cumunicazione in 500 anni. Avemu purtatu a reta stradale divisa di Turchia à 500 chilometri custruendu una media di 26 chilometri di strade divise per annu. Avemu scupertu un novu terrenu in l'aviazione, avemu diventatu unu di i paesi in più rapida crescita in l'aviazione cù l'investimenti chì avemu fattu. 200 milioni di persone utilizanu e nostre compagnie aeree in un annu, chì hè stata utilizata da uni pochi milioni di persone finu à eri ".

Dà infurmazioni à i participanti nantu à i travaglii realizati in i settori marittimi, di l'industria di navi, di l'infurmazioni è di a cumunicazione, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à piglià passi per portà l'infrastruttura di fibra in ogni casa, è chì anu firmatu è cuntinueghjanu à impegnà prughjetti chì farà di Turchia u centru di u mondu in ferrovie è logistica.

"Hè previstu chì a dumanda di trasportu aumenterà almenu una volta finu à u 2023"

Dichjarà chì facenu a Turchia u 8u paese in u mondu cù treni d'alta velocità, Turhan hà dettu chì hè previstu chì a dumanda di trasportu aumenterà almenu una volta di più finu à u 2023, è chì crescerà 2050 volte da u 4.

U Ministru Turhan hà dettu chì, cum'è u Ministeru, anu u scopu di risponde à sta dumanda prevista à tempu è di qualità superiore, è hà dettu:

"Quandu ghjunghjemu à u 2023, vulemu stabilisce un sistema cù l'infrastruttura chì pò risponde à ogni tipu di bisogni di i nostri citadini in modu sicuru, còmode, ecunomicu è veloce in tutti l'aspettu di u trasportu è di a cumunicazione. Comu sapemu, cum'è u guvernu, avemu ghjuntu à u putere agiscenu cù falsi promessi, scopi irrealizati, sogni è realità.

Ùn avemu micca prumessu chì ùn pudemu micca fà. Oghje, ùn facemu micca prumesse. Ùn avemu micca impostu carichi à Turchia chì ùn puderia micca purtà l'ecunumia turca, è ùn facemu micca oghje. Ùn avemu mai scambiatu sogni o sperienze intermediate, purtemu u nostru paese in u futuru cù ciò chì facemu ".

"Avemu u scopu di aumentà a lunghezza di a strada divisa à 36 mila 500 chilometri"

U Ministru Turhan, chì hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu cum'è u Ministeru, hà dichjaratu ch'elli anu più chjarificatu a stampa di Turchia chì vulianu vede in u futuru.

In riferimentu à l'opere ferroviarie, Turhan hà dettu chì anu u scopu di aumentà a lunghezza di a ferrovia da 12 chilometri à 710 mila chilometri, è ancu una Turchia chì pruduce u so propiu trenu naziunale d'alta velocità è rinforza a cumpetitività di u so paese cù i centri logistichi. .

Turhan hà dichjaratu ch'ellu hà da ghjunghje à una Turchia chì hà cumpletu a so infrastruttura stradale cù e so strade divise, i corridori chì hà fattu funzionale è appena aperti, investimenti autostradali integrati cù altri modi di trasportu, u Ponte Yavuz Sultan Selim, u Ponte Çanakkale 1915, l'Eurasia. Tunnel è u Ponte Osmangazi.

"Finu à u 2023, avemu u scopu di cunnette tutte e nostre pruvince cù strade divise è di aumentà a lunghezza di e strade divise à 36 mila 500 chilometri". Turhan hà dettu:

"In 5 anni, cù novi aeroporti è, sicuru, Istanbul New Airport, chì attualmente ci accoglie, diventeremu una Turchia chì hà rinfurzatu micca solu a so pusizioni regiunale ma ancu globale, hà una parolla in l'industria di l'aviazione è hà ancu. hà pruduttu u so propiu satellitu naziunale. Da 2023, aumenteremu u numeru di aeroporti da 55 à 65, è u numeru di passageri da 195 à 350 milioni. Unu di i prublemi più impurtanti in a nostra visione 2023 hè u settore di l'infurmazioni è di a cumunicazione.

Cù ciò chì avemu fattu in l'ultimi 16 anni, Turchia hè diventata un attore globale in l'era di l'informazione. 5G hè prestu. Avemu acceleratu i travaglii di l'infrastruttura. Attualmente, u numeru di i nostri abbonati di banda larga hà righjuntu 71 milioni 800 mila. In l'e-government, u numeru di utilizatori hà righjuntu 40 milioni, u numeru di istituzioni hà righjuntu 473, è u numeru di servizii hà righjuntu 3. Travagliemu duramente per furnisce tutti i servizii publichi via e-government finu à a fine di u 864. En 2018, pensemu à aumentà a densità di abbonati di banda larga fissa da u 2023 per centu à u 14 per centu. Aumenteremu a densità di abbonati di banda larga mobile da 30 per centu à 71 per centu ".

Nutendu chì l'infrastruttura tecnologica serà allargata in u locu è naziunale, Turhan hà dettu chì anu prestatu una attenzione particulari à a località è a naziunalità.

Dumandendu à u settore privatu per piglià più rispunsabilità, Turhan hà dettu: "Tuttu u nostru scopu, tutti i nostri sforzi sò per u benessere di a nostra nazione è a sopravvivenza di u nostru paese". disse.

Dopu u so discorsu, una placca hè stata presentata à u Ministru Turhan per a so participazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*