2019 serà un annu di transizione in l'automobile

2019 serà un annu di transizione in l'automobile
2019 serà un annu di transizione in l'automobile

U presidente di l'Associazione di Distributori Automobilistici (ODD) E. Ali Bilaloğlu è u Coordinatore Generale ODD Dr. Hayri Erce hà assistitu à a riunione, mentre evaluava l'industria di l'automobile, l'aspettattivi per 2019 eranu ancu spartuti.

Ci sparteremu e nostre attività di l'associu in riunioni

E. Ali Bilaloğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ODD, hà dettu chì, cum'è u novu Cunsigliu di Amministrazione, sò partiti cù u scopu di aghjunghje novi à l'opere di successu di l'amministrazioni precedenti è furnisce l'infrastruttura necessaria per i futuri bordi. di i direttori per piglià l'industria di l'automobile più in là, è chì anu u scopu di fà riunioni per trasmette l'attività di l'associu è sparte l'aspettattivi di u settore.

In 30 anni, avemu fattu una longa strada cù l'industria.

Ricordendu chì ODD hà iniziatu a so attività in 1987 cù 5 membri, Bilaloğlu hà dettu: "À quellu tempu, u mercatu significava solu pruduzzione è era circa 140 mila unità. Quandu venemu à oghje dopu à 30 anni, cum'è ODD, avemu ghjuntu à 47 cumpagnie membri chì rapprisentanu 30 marche automobilistiche internaziunali. Mentre u mercatu tutale hà righjuntu 9 mila unità in u periodu di 480 mesi, a produzzione hà righjuntu 1 milione 167 mila unità è i figuri di l'esportazione di 9 mesi anu righjuntu 972 mila unità.

Cum'è ODD, a nostra missione hè di sparte e figure di u mercatu in modu rapidu è trasparente.

Dichjarà chì ODD hè una di e più grandi è più impurtanti urganisazioni ombrello chì operanu in u settore di l'automobile, Bilaloğlu hà dettu: "A nostra missione hè di esse u rapprisentante di tutte e marche, indipendentemente da l'autorità di vendita è di serviziu chì operanu in u settore di l'automobile, è di include tutti. stakeholder in stu campu; dunque, per assicurà chì tutti i stakeholders è i decisori scontranu cù u massimu benefiziu. À questu puntu, unu di i prublemi più impurtanti hè chì i figuri spartuti in nome di u settore sò trasparenti è rispettu à e lege è regulamenti; Per assicurà chì sia ottenuta in modu obiettivu, rapidu è misurabile da tutti i stakeholder è i decisori. Comu dicenu l'ingegneri, ùn pudete micca migliurà alcun numeru chì ùn pudete micca misurà. Cum'è ODD, mantenemu u pulsu di l'industria cù dati. Furnemu servizii per cuntribuisce à u sviluppu di u settore mantenendu questi dati aghjurnati è sparte cù tutti i stakeholder pertinenti in u modu più veloce è efficaci.

"U settore di l'automobile hè un riflessu di l'ecunumia"

Bilaloğlu hà dettu chì e tendenze di crescita è cuntrazione in u settore di l'automobile sò un riflessu di l'ecunumia è a crescita in Turchia è in u restu di u mondu. In ogni casu, per via di a volatilità è di l'aumentu di i tassi di scambiu è di i tassi d'interessu, ci era una cuntrazione di 2018 per centu in u sicondu trimestre è una cuntrazione di 3 per centu in u terzu trimestre. Assumimu chì sta prospettiva continuarà l'annu prossimu. Cum'è dichjaratu in u prugramma di a Nova Ecunumia, 2,17 serà un annu di transizione in quale l'ecunumia turca serà equilibrata. U settore di l'automobile serà affettatu di listessa manera chì u settore locomotivu di Turchia. Cum'è Turchia, avemu a piena fiducia chì avemu da passà stu prucessu u più prestu pussibule è cù u minimu dannu, cù a nostra forte ecunumia è una bona gestione. In particulare, attachemu una grande impurtanza à a NEP è à i Programmi Total Fight Against Inflation. Cum'è l'industria di l'automobile, cumpiendu i nostri duveri in questu sensu ". disse.

Erce : "Avemu principiatu u prucessu di innuvazione corporativa"

Parlendu à a riunione, u Coordinatore Generale ODD Dr. Hayri Erce, invece, hà dettu chì anu iniziatu u prucessu di rinnuvà l'identità corporativa di l'associu. Dichjarà chì l'imprese chì operanu in u settore di l'automobile si adattanu assai rapidamente à i sviluppi di a tecnulugia, è chì questi sviluppi sò inclusi in tutti i prucessi di cummerciale da a produzzione à u marketing, a vendita è i servizii post-vendita, Hayri Erce hà dettu: "Cù i travaglii è i sviluppi. di l'Associu di Distributori di l'Automotive, Avè una struttura più forte cuntribuisce ancu à i so membri aumentendu a so capacità di rapprisintà u settore. Oghje, vi presenteremu u novu logu ODD cum'è un passu impurtante in u sviluppu di a nostra identità corporativa ".

Avà hè assai più faciule d'aghjunghje à Essence of Data: Magma Data

Hayri Erce, chì hà dettu chì una di e responsabilità più impurtanti di ODD hè di prisentà l'infurmazioni à i so membri è attori in u settore di l'automobile in modu puntuale è precisu, hà dettu: "Questa missione chì avemu fattu cum'è associazione hè diventata assai. più impurtante in u puntu induve a dimensione è u valore di dati anu ghjuntu in u mondu. ODD hà realizatu studii di dati settoriali annantu à una basa di dati per 15 anni. Dopu à u travagliu di preparazione è infrastruttura, avemu trasfirutu à una infrastruttura di basa di dati più cumpleta apprufittannu di l'innuvazioni purtate da a tecnulugia. In un settore cusì dinamicu è in sviluppu constantemente, avemu ancu rinnuvatu a basa di dati ODD per mantene l'infurmazioni aghjurnati è evaluabili. Avemu finitu u nostru travagliu per presentà una quantità di dati cusì grande à i nostri membri in una manera rapida è processable, è avemu implementatu a nostra nova basa di dati, chì avemu chjamatu MAGMA DATA, cù u prucessu di marca. Magma Data, chì avemu cumminatu cù u slogan di "ACCEDI L'ESSENZA DI DATA", serà avà una fonte di dati assai più cumpleti ". infurmazione furnita.

"Avemu attraversu un prucessu sensitivu"

Erce hà ancu trasmessu i dati nantu à u mercatu di l'automobile è hà dettu: "A fine di u 2017, avemu un mercatu chì si trova in u 18u postu in u mondu è 6u trà i paesi di l'UE in termini di vendita. In termini di pruduzzione, simu 14th in u mondu è 5th trà i paesi di l'UE. In ogni casu, cum'è u Signore Ali hà dettu oghje, u mercatu di l'automobile, chì hà righjuntu 1 milione di unità è un livellu di u mercatu sustinibili in l'ultimi anni, hà avutu una cuntrazione seria questu annu. Quandu guardemu l'ultimi mesi 9, vedemu una diminuzione di 480 per centu cù a vendita di 647 mila unità cumparatu cù a vendita di 26 mila unità in u stessu periodu di l'annu precedente. Pensemu chì ci sarà un mercatu di 600 mila unità à a fine di l'annu ". disse.

U mercatu di l'automobile turcu hè daretu à u so putenziale

Erce, chì hà datu ancu dati nantu à i tassi di pruprietà di l'automobile, u parcu di i veiculi anziani è u putenziale di u mercatu domesticu, hà dettu: "Tuttavia, in fattu, Turchia hà un putenziale impurtante di u mercatu domesticu. Quandu guardemu i tassi di pruprietà di l'automobile in u mondu, pudemu vede questu più chjaramente. A pruprietà di l'auto per capita in Turchia hè 199, assai sottu à a media di l'Europa Occidentale.

Cume, quandu avemu vistu l'età di u veiculu; Avemu vistu chì u nùmeru di veiculi di più di 20 anni in u parcheghju per i vitture di passageri hè di circa 4,3 milioni, mentre chì u numeru di veiculi trà l'età di 16-19 hè di circa 1,5 milioni, in altre parolle, circa 34 per centu di elli. anu 16 anni è più ", disse.

U sustegnu à u mercatu domesticu di l'automobile è a prutezzione di u so ecosistema hè cruciale

Chjamò l'attenzione à a necessità di prutezzione di l'ecosistema di l'Automotive, Erce hà dettu: "U mercatu domesticu creatu in l'ultimi anni, a produzzione è l'esportazioni ottenute da u principale è sub-industria, è al di là di questu, l'impieghi creati da i principali attori di tuttu u mondu. l'industria è i so sub-settori sò assai preziosi per u nostru paese. L'automobile hè ancu in una pusizioni impurtante postu chì trascina parechji settori dopu. U settore di l'automobile, unu di i settori principali di u nostru paese, hà bisognu di prugrammi d'incentivazione è di u sviluppu di pulitiche chì portanu u mercatu domesticu à u livellu di 1 milione, assicurendu un ambiente di fiducia è stabilità. A prutezzione è u sviluppu di l'ecosistema di l'automobile in u prossimu periodu hè assai impurtante per a continuità è u sustegnu di a cumpetitività di a nostra industria in l'arena globale di l'automobile ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*