Strada Ali Çetinkaya trasformata in u museu à l'aria aperta

Copie esatte di l'opere scuperte in l'escavazione di Doğu Garage cuminciaru à esse presentate in a strada Ali Çetinkaya, chì hà un aspettu completamente diversu cum'è a prima strada di cuncettu di museu in u mondu da a Municipalità Metropolitana di Antalya. Artifacts chì mettenu luce nantu à a storia di Antalya attraenu una grande attenzione.

A strada Ali Çetinkaya, chì u sindaco metropolitanu Menderes Türel hà dettu "diventà unu di i cantoni più preziosi di Antalya", hà cuminciatu à diventà u centru di attrazione di a cità cù a so faccia rinnuvata. 7 vitrine di mostra sò state piazzate longu a strada Ali Çetinkaya, a prima strada in u mondu cuncepita cun un cuncettu di museu. Copie esatti di l'artefatti storichi scuperti durante l'escavazione di u Garage Orientale cuminciaru à esse mostrati in queste vitrine. L'opere chì dannu à a strada una identità sfarente attiranu l'attenzione di i citadini è di i turisti.

150 opere seranu esposte
Mehmet Şengül, Archeologu di l'Uffiziu di a Filiale di i Musei, hà dettu: "Quasi mille tombe sò state trovate durante l'scavi in ​​l'area di a Necropoli di Garage Orientale. A ghjente di Antalya era curiosa di l'artefatti chì escenu da u Garage Doğu. Alcune di l'opere eranu simili à l'uriginale cum'è eranu. Frà elli, ci sò parechje opere cum'è buttigli di lacrime, sculture di terracotta, navi cummirciali, pezzi di scultura. A mostra mostra in Ali Çetinkaya permetterà à i citadini è i turisti di cunnosce questi artefatti. A realità di l'artefatti seranu exhibiti in u Museu di a Necropolis, chì hè sempre in custruzzione.

Un primu in u mondu
Durante i travaglii di Garage Est, l'area di a necropoli di 3 anni hè stata scuperta è i travaglii di scavi sò cuminciati. Duranti i scavi, chì u sindaco metropolitanu Menderes Türel hà attribuitu una grande impurtanza, artefatti chì anu pigliatu a storia cunnisciuta di Antalya mille anni fà sò stati scuperti. Allora, u presidente Türel hà iniziatu u prughjettu chì trasfurmà a zona di a necropoli in un museu apertu. Avà copie di queste opere decoranu Ali Çetinkaya Street. Ali Çetinkaya, chì hè diventata una strada di museu, serà una tappa chì i turisti ùn ponu andà senza vede.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*