A delegazione di l'UE hà ammiratu a funivia è l'altopiano di Bağbaşı

A delegazione di l'UE hà ammiratu a funivia è u plateau di bagbasi
A delegazione di l'UE hà ammiratu a funivia è u plateau di bagbasi

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà accoltu Christian Berger, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, è a so delegazione chì l'accompagna, chì hè ghjunta in a cità per una seria di visite è prugrammi, in a funivia di Denizli è in l'altopiano di Bağbaşı. A cultura di Denizli hè stata spiegata à a delegazione, chì sò stati maravigliati da Denizli Cable Car è Bağbaşı Plateau.

Sottu a presidenza di u Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, Christian Berger, a delegazione composta da l'ambasciatori di i paesi di l'UE in Ankara, i so sposi è i rapprisentanti di e missioni diplomatiche anu visitatu a funivia di Denizli è l'altopiano di Bağbaşı. In u scopu di u viaghju ospitatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Osman Zolan, l'invitati chì si sò andati à Bağbaşı Plateau in funivia sò stati maravigliati da a magnifica vista. U sindaco metropolitanu Osman Zolan, in u so discorsu quì, hà dichjaratu chì Denizli Cable Car è Bağbaşı Plateau hè un locu induve a cità respirarà, è spiegò chì mettenu in serviziu u cumplessu, chì hè apertu per 12 mesi di l'annu, in serviziu circa 3 anni. fà. U presidente Osman Zolan, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u Denizli Ski Center chì anu implementatu in Tavas, nutendu chì anu custruitu assai bellezze in più di i servizii municipali classici, "Avemu una grande sensibilità per a prutezzione di a natura. Ùn avemu micca tagliatu un unicu arbulu, soprattuttu quandu arrangiate stu locu. Avemu preferitu a petra è u legnu in l'edificazioni. Cù a piantazione di trattamentu di l'acqua, ùn lasciamu micca una goccia d'acqua in a natura ".

Denizli, a cità "più pulita" è "più ecologica" di Turchia

Ricordendu chì Denizli hà guadagnatu u premiu per a cità "a più pulita" è "a più ecologica" in Turchia, u sindaco Osman Zolan hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'acqua chì scorri da i rubinetti in Denizli pò esse beata cun tranquillità. U capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, Christian Berger, hà ringraziatu u presidente Osman Zolan per a so ospitalità è hà dettu chì si sentianu à a casa. Esprimendu chì li piace assai Bağbaşı Plateau, Berger hà enfatizatu chì a regione hè un locu di riposu perfettu.

Una festa di sapori è musica lucali

Dopu à u discorsu, i coltelli Yatağan di Denizli, famosi in u mondu sanu, sò stati presentati à a delegazione. Yörük Halime Ökse, chì hà participatu à u prugramma da u distrittu di Beyağaç, hà ghjucatu sipsi è l'artista di musica folk Mansur Kaymak hà ghjucatu è cantava canzoni populari lucali cù zucca saz. Mentre a festa musicale era assai apprezzata, l'Ambasciadore di Ankara Dominick Chilcott hà ancu fattu un sforzu per ghjucà u sipsi. A delegazione, induve i sapori unichi di Denizli sò stati servuti, hà visitatu dopu l'antica cità di Laodicea, induve a municipalità metropolitana di Denizli hà intrapresu l'operazione è sustene l'escavazioni in u 2008, cù u protocolu firmatu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu per a prima volta in u XNUMX. Turchia.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*