Dui novi linee di u sistema ferroviariu chì venenu à Ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mustafa Tuna, hà datu una bona nutizia à a ghjente di Ankara in un prugramma TV à u quale hà assistitu. Tuna hà annunziatu chì duie novi linee Ankaray è metro seranu custruite in Başkent.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà rispostu à e dumande in un show TV à u quale hà participatu. Tuna hà clarificatu i prublemi impurtanti chì sò strettamente ligati à l'agenda di a Capitale.

Toccu à e discussioni nantu à l'aumentu di i prezzi di u pane in Ankara in u prugramma, Tuna hà annunziatu chì cum'è a Municipalità Metropolitana, ùn anu micca aumentà i prezzi di Halk Ekmek. Ripetendu chì ùn aumenteranu micca solu Halk Ekmek, ma ancu i tariffi di trasportu publicu è l'acqua, Mustafa Tuna hà dettu:

"NESSUN ALTA TARIFFE DI PANE, ACQUA E TRANSPORT PUBLICU"

Toccu à e discussioni nantu à l'aumentu di i prezzi di u pane in Ankara, u sindaco Tuna hà annunziatu chì cum'è a municipalità metropolitana, ùn aumenteranu micca i prezzi di Halk Ekmek in ogni modu:

"250 grammi di Pane Publicu costanu 70 centesimi. Ùn avemu micca cunsideratu alcuna crescita. Ùn avemu micca criatu u pane, chì hè a necessità più basica di i nostri citadini, è ùn avemu micca. U pane costa 280 centesimi per chilò. Continueremu à fà cusì ".

Ripetendu chì ùn aumenteranu micca solu Halk Ekmek, ma ancu i tariffi di trasportu publicu è l'acqua, u presidente Tuna hà dettu:

"Ùn aumentemu micca i tariffi di trasportu publicu ancu questu annu. In fatti, ci sò stati alti serii, ma i fluttuazioni in a valuta straniera sò ghjunti à a fine è diventanu stabile. Avemu ancu bisognu di esse cù i nostri citadini. Ùn raccogliemu micca soldi in trasportu, acqua o pane. Avemu ancu fattu un scontu per centu nantu à i prezzi di l'acqua. Soprattuttu per i nostri latticini è l'agricultori, per chì a vita cuntinueghja in i paesi. Custruemu e strade di tutti i nostri paesi. Quist'annu, cuntinuemu a custruzzione di 3 mila 218 chilometri di strade. À a fine di a stagione, avemu da furnisce u trasportu à i paesi senza affundà in fangu è fossa. D’altronde, i nostri travaglii d’acqua potabile in i nostri paesi cuntinueghjanu. Mubilisemu e nostre opportunità per chì i ghjovani ponu ancu fà l'allevamentu è l'agricultura ".

RIVESTE DI SCAVATURA À U PAESE MUNICIPAL

Nutendu chì i rivenuti di a Municipalità Metropolitana anu aumentatu ancu in un mumentu chì a stagione di custruzzione rallenta, u sindaco Tuna hà dettu chì soprattuttu i rivenuti di scavi anu aumentatu è hà dettu:

"I rivenuti di l'escavazione eranu 30 mila TL per mese prima. Dopu ci hè statu trasferitu à noi, a media mensili era 15 milioni di TL. Era ancu un tempu chì a stagione di custruzzione rallentava. In una stagione veloce, questu ingressu supera i 15 milioni di TL per mese ".

BONA NEWS À L'INDUSTRIA DI COSTRUZIONE

Sottulineendu ch'elli piglianu una decisione impurtante chì cuncerna strettamente a industria di a custruzzione, u presidente Tuna hà datu a bona nova di sustegnu à l'industria :

"Ci sò alcune tasse pigliate da e custruzzioni cum'è cumuna. A settimana prossima, presenteremu una pruposta à u nostru Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. Vulemu avè una cuntribuzione è un sustegnu à l'industria di a custruzzione fendu a meza riduzzione di i rivenuti municipali, chì sò sottu à l'autorità di u Cunsigliu Municipale. Hè u diamitru, u cuntrollu di u prughjettu o a numerazione.Presentemu sta riduzzione à u parlamentu per sei mesi. Spergu chì i nostri membri di u parlamentu agiscenu in favore di i citadini è piglianu una tale decisione. Avemu ancu bisognu di fà qualcosa contr'à e pressioni ecunomiche. Avemu bisognu di dà un sustegnu morale è finanziariu ".

Ricordendu l'appellu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per u risparmiu, u presidente Tuna hà enfatizatu chì sustenenu opere è prughjetti chì ùn disturbanu micca u bilanciu di pagamentu, è chì agiscenu secondu u budgetu è e pussibilità.

"DUI NOUVI PROJETTI ANKARAY È METRO SERÀ CUSTRUITI IN BAŞKENT"

Dichjarà chì ci sò dui prughjetti di Metro è dui ANKARAY, cù a bona nutizia data da u presidente Recep Tayyip Erdoğan à a ghjente di Ankara, u presidente Tuna hà dichjaratu chì u travagliu di u prugettu cuntinueghja.

Dichjarà chì ùn ci hè micca interruzzione in i dui novi prughjetti di Metro da AŞTİ à METU, da Dikimevi à a Strada NATO, cù dui novi prughjetti ANKARAY chì culligaranu da l'Hospital Etlik à Forum Ankara è à l'Aeroportu Metro via Siteler, u presidente Tuna hà dettu. ch'elli espansione i sistemi ferroviari in u Baskent.

Nutendu chì i citadini di a capitale anu richieste intense per u trasportu è l'infrastruttura, u sindaco Tuna hà dettu: "A pupulazione hè in crescita è u trasportu deve esse pianificatu digià è e novi strade è sistemi ferroviari deve esse allargati. Hè necessariu di fà un prughjettu propiu per ùn causà micca prublemi durante a fase di custruzzione, cusì questi prughjetti devenu esse raziunale ".

"I CAMBIAMENTI CLIMATICI SERÀ CALCULATI IN OPRA DI COSTRUZIONE ALPINA"

Dichjarà chì anu implementatu gradualmente prughjetti chì preveneranu l'inundazioni in Ankara, u sindaco Tuna hà dettu:

"Attualmente, avemu principiatu u travagliu à 15 punti. U passaghju sottu Akay hè statu finitu prima di l'apertura di e scole. U nostru travagliu cuntinueghja per prevene i disastri di inundazioni in Mamak. Ponemu quì 8 chilometri d'acqua è 5-6 chilometri di canali di fognaria… U prublema ùn finisce, di sicuru… Ùn si pò dì chì ùn ci sarà più inondazioni in Ankara… Sì tutti sti punti sò inseriti, u a cità diventerà immobile. Hè per quessa chì avemu bisognu di risolve l'infrastruttura passu à passu, passu à passu. Ci hè un travagliu seriu da fà in l'infrastruttura. Ankara hà bisognu di questu. Da avà, tenemu in contu e cundizioni climatichi in sezzioni di tubi è diametri mentre calculemu i prughjetti infrastrutturali.

Prughjettu di a nova nazione…

Annunciendu chì i travaglii di perforazione per u Prughjettu di a Nova Nazione sò cuminciati, u presidente Tuna hà ancu sparte i dettagli di u prugettu:

"A custruzzione principia u più prestu pussibule. A Direzzione Generale di l'Autostrade face a custruzzione è l'offerta. U nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione trasferisce u costu di u prugettu à l'Autostrade. Cum'è u Metropolitanu, avemu ancu fattu l'arrangiamentu ambientale è quadru. Entrerete in u Parcu di a Ghjuventù è ci sarà una strada sotterranea da u Bagnu Rumanu. Ci sarà una strada sotterranea da Anafartalar à u primu Parlamentu. In Ulus si furmarà una piazza è ci sarà una traversata à dui piani per i viaghji di andata e ritorno... Di sicuru, certi lochi è edifizii di u rughjonu seranu demoliti. In a piazza da crià, i turisti anu fattu à tempu a so shopping è e so visite… Ci vole à travaglià finamente sottu terra. Se ùn ci hè micca prublema, pò esse finitu in 6 mesi. L'edificiu esistente di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport serà sparitu. Avemu un edifiziu, u Bazar Centenariu anderà ancu. Cusì, avemu realizatu un arrangiamentu quadratu ".

ANKAPARK TENDER

U presidente Tuna hà ancu clarificatu e discussioni annantu à l'offerta ANKAPARK è hà dettu ch'ellu hà trovu e critiche ingiuste:

"Chì ùn ti piace micca di u tender? Hè statu tenutu un cuncorsu naziunale è internaziunale, apertu à tutti. Trovu quelli chì dicenu questu inghjustu. Queste cose ùn sò micca veri, nunda di più chè cunfusione. Avete fattu un'offerta è avemu dettu micca. Cù a cunclusione di l'offerta, averemu un ingressu di 26 milioni 400 mila TL è 3 per centu da i rivenuti di u bigliettu. Hè cusì chì avemu fattu l'offerta. Spergu chì l'affari hà da travaglià bè è efficaci ... Ci vole dui o trè mesi di preparazione. À a fine di stu periodu, s'ellu ùn ci hè micca mania à u principiu di u 2019, pò esse messu in serviziu ".

Dichjarà chì unu di i prughjetti impurtanti per esse implementati in a capitale serà u Giardinu di a Nazione, u sindaco Tuna hà enfatizatu chì u Giardinu di a Nazione serà custruitu rapidamente in dui punti, davanti à l'AKM è Gölbaşı. U presidente Tuna hà dettu ancu chì un novu stadiu serà custruitu invece di u 19 Mayıs Stadium è chì u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport u seguita, è hà dettu: "Avemu purtatu Ankara à un bellu stadiu".

SCALE À U PROBLEMA DI PARKING

Nutendu chì i veiculi lasciati in i carrughji di a capitale affettanu negativamente u trafficu di a cità, u sindaco Tuna hà dettu: "Questu hè un prublema culturale... In verità, hè un prublema purtatu da e cundizioni... Un prublema chì nasce da i cambiamenti in i piani di zonificazione è u bisognu di i parcheghji... Per disgrazia, certe strade ùn sò micca capaci di trattà stu trafficu è i veiculi per via di l'edificazioni altimi... Ci vole à custruisce parcheghji novi. Avemu u scopu di incuragisce l'usu di sistemi ferroviari custruendu parcheggi in spazii vicinu à l'entrata di u metro. Pruvemu di furnisce un sollievu parchendu in lochi adattati. Avemu travagliatu in questa direzzione ".

ELEZIONI LOCALI…

U presidente Tuna hà rispostu sinceramente à a quistione di esse un candidatu à l'elezzioni lucali è hà dettu:

"Ùn simu micca numinati, simu numinati ... Semu obligati à rializà i duveri chì mi sò datu, cum'è u nostru presidente è l'organi autorizati di u nostru partitu consideranu adatti. U nostru partitu s'impegna à mustrà u candidatu più adattatu. Tutti i partiti facenu ancu questu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*