Ùn hè micca u muru di a vergogna chì divide Berlinu in dui, Bakirkoy

E persone di Bakırköy volenu chì i muri di cimentu si fermanu immediatamente.
E persone di Bakırköy volenu chì i muri di cimentu si fermanu immediatamente.

U membru CHP di l'Assemblea IMM Mehmet Berke Merter hà lettu a quistione scritta chì hà fotografiatu è preparatu oralmente à a riunione di l'Assemblea è hà fattu una investigazione in situ.Halkalı Hà purtatu à l'agenda di l'Assemblea l'alti mura di cimentu, chì sò cuminciati à esse custruitu da i dui lati di a seccione Bakirköy di a linea di trenu.

U membru CHP di l'Assemblea IMM Mehmet Berke Merter hà lettu a quistione scritta chì hà fotografiatu è preparatu oralmente à a riunione di l'Assemblea è hà fattu una investigazione in situ.Halkalı Hà purtatu à l'agenda di l'Assemblea l'alti mura di cimentu, chì sò cuminciati à esse custruitu da i dui lati di a seccione Bakirköy di a linea di trenu. Berke Merter di CHP, chì hà aghjustatu e fotografie di u latu bruttu è friddu di u muru di cimentu di muratura, è e fotografie in quale pareti più caldi è più estetici sò stati custruiti invece di muri di cimentu in u mondu, hà attiratu l'attenzione à e seguenti frasi è dumandò i seguenti. dumanni : Cume si cuntinueghja, prughjetti novi sò fatti, ma quanta impurtanza damu à l’imaghjini è l’identità fisica di a cità mentre tutti questi sò fatti ? Per esempiu, l'attuale Marmaray Sirkeci-Halkalı in a seccione Bakırköy di a linea di trenu; L'alti mura di cimentu, chì sò state cuminciate à esse custruite da i dui lati di a ferrovia per isolà i dui lati di a ferrovia l'una da l'altru, cuntinueghjanu à rialzà in modu chì dannu a struttura fisica è culturale di Bakırköy. Chjamemu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è à l'istituzioni cunnesse per fermà immediatamente a custruzzione di stu muru, chì ricorda à a ghjente u muru di a vergogna chì hà divisu Berlinu in dui dopu à a Siconda Guerra Munniali. Sti mura, custruite per ragioni di sicurità, anu ancu distrughje u tessulu urbanu di Bakırköy, chì esiste dapoi seculi. S'ellu hè necessariu di custruisce pareti quì per ragioni di sonu è di salvezza, suggerimu di custruisce un inseme coperto cù e piante naturali, chì sò vistu cum'è esempi in parechji lochi in u mondu, è di cunsiderà alternative trasparenti in lochi stretti. Ogni prughjettu novu fattu in a nostra cità ùn aghjunghje micca valore à a cità, è perdemu a so esistenza. In ogni casu, ogni prughjettu esteticu fattu cunsiderà l'imaghjini culturale è fisicu di a nostra cità crea l'identità di a nostra cità. In ogni studiu novu, esigemu chì stu scopu sia pigliatu in cunsiderà cum'è una priorità, è chì i prughjetti sò realizati è tutelati. E nostre dumande: Pigliate in contu l'incomodità di u nostru populu nantu à sta questione è rivalutà a custruzzione di u muru ? Sì sti mura sò custruiti da una istituzione altru ch'è a Municipalità Metropolitana, fate i passi necessarii è fate qualcosa per riparà stu disastru esteticu chì ùn hè micca adattatu à a cultura di a cità ?

À a riunione di l'Assemblea d'ottobre 2018 di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), a mozione hè stata riferita à l'unanimità à a presidenza cù e firme di i membri CHP di l'Assemblea IMM Mehmet Berke Merter, Nebahat Yıldırım, Muzaffer Şahin, Şenol Yolbir, Musa Keles è Ercan. Ulaş Kaya:

À a Presidenza di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul; Oggettu: Marmaray Sirkeci-Halkalı alti mura di cimentu chì sò stati cuminciati à esse custruitu da i dui lati di a seccione Bakirköy di a linea di trenu.

A cità hè un ambiente suciale induve a ghjente vive è sparte inseme. Per quessa, a Cità; Riflette a cultura, l'imaghjini è, più impurtante, l'identità di e persone in quale vive. A furmazione di l'identità di e cità cum'è e cità verdi, città di salute è cità culturali hè un prucessu longu è pianificatu. E cità sò in un statu di cambiamentu constante è rinnuvamentu à u tempu. Questi cambiamenti sò inevitabbili. L'impurtante hè a cumpatibilità di sti cambiamenti cù a struttura culturale, e caratteristiche fisiche, l'imaghjini è l'identità di a cità.

In Istanbul, a cità induve campemu inseme, cuntinueghjanu i travaglii di rinnuvamentu è di mantenimentu cuntinuu, è di novi prughjetti sò realizati, ma quanta impurtanza demu à l'imaghjini è l'identità fisica di a cità mentre tutti questi sò accaduti ? Per esempiu, l'attuale Marmaray Sirkeci-Halkalı in a seccione Bakırköy di a linea di trenu; L'alti mura di cimentu, chì sò state cuminciate à esse custruite da i dui lati di a ferrovia per isolà i dui lati di a ferrovia l'una da l'altru, cuntinueghjanu à rialzà in modu chì dannu a struttura fisica è culturale di Bakırköy. Chjamemu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è à l'istituzioni cunnesse per fermà immediatamente a custruzzione di stu muru, chì ricorda à a ghjente u muru di a vergogna chì hà divisu Berlinu in dui dopu à a Siconda Guerra Munniali. Sti mura, custruite per ragioni di sicurità, anu ancu distrughje u tessulu urbanu di Bakırköy, chì esiste dapoi seculi. S'ellu hè necessariu di custruisce pareti quì per ragioni di sonu è di salvezza, suggerimu di custruisce un inseme coperto cù e piante naturali, chì sò vistu cum'è esempi in parechji lochi in u mondu, è di cunsiderà alternative trasparenti in lochi stretti.

Ogni prughjettu novu fattu in a nostra cità ùn aghjunghje micca valore à a cità, è perdemu a so esistenza. In ogni casu, ogni prughjettu esteticu fattu cunsiderà l'imaghjini culturale è fisicu di a nostra cità crea l'identità di a nostra cità.

In ogni studiu novu, esigemu chì i prughjetti sò realizati è survegliati, tenendu questu scopu cum'è una priorità.

  1. Puderete piglià in contu l'incomodità di u nostru populu nantu à sta questione è rivalutà a custruzzione di u muru ?
  2. Sì sti mura sò custruiti da una istituzione altru ch'è a Municipalità Metropolitana, fate i passi necessarii è fate qualcosa per riparà stu disastru esteticu chì ùn hè micca adattatu à a cultura di a cità ?

source: www.omedyam.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*