L'ascesa di i nostri aeroporti in Europa cuntinueghja

spedizione gigante à l'aeroportu di Istanbul
spedizione gigante à l'aeroportu di Istanbul

State Airports Authority (DHMİ) Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Funda Ocak hà annunziatu alcuni dettagli da i dati di settembre 2018 Eurocontrol Turkey in u so contu Twitter ufficiale. Per quessa, in settembre; Mentre l'Aeroportu di Antalya hè u primu postu in i voli charter cù una media di 144.7 partenze per ghjornu, l'Aeroportu d'Istanbul Atatürk hè u terzu in a Regione di Riferimentu Statistiche di Eurocontrol cù una media di 572.1 partenze per ghjornu in i voli programati.
Eccu l'azzioni di Funda Ocak:

I dati di Eurocontrol Türkiye per settembre 2018 sò stati annunziati. In cunsiquenza, in Turchia, in settembre, ci hè statu un incrementu di 7.2% in u nùmeru di aerei di sbarcu, un incrementu di 7.3% in u numeru di aerei di decollo, è un aumentu di 10.9% in i passaggi di transitu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. . U tassu di crescita generale era di 4.9%.

In settembre, l'aeroportu di Francoforte hà classificatu u primu in i voli programati in a Regione di Riferimentu Statistiche di Eurocontrol cù una media di 646.9 partenze ogni ghjornu, mentre chì l'aeroportu di Istanbul Atatürk hè u terzu cù una media di 572.1 partenze ogni ghjornu.

U campione di settembre di i voli charter era novu l'aeroportu di Antalya. Questu aeroportu hè u primu in i voli charter cù una media di 144.7 partenze per ghjornu. Inoltre, ci hè statu un aumentu di 20.7% in i voli charter in questu aeroportu à a fine di settembre cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

Ci era più di 4 volte di più voli charter in l'aeroportu di Antalya cà l'aeroportu di Tel Aviv Ben Gurion, chì hè stata seconda in i voli charter in settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*