I travagliadori ricercati, detenuti à u 3u aeroportu

Construction-İş Union hà annunziatu chì i travagliadori di u 3u aeroportu, chì si sò ribellati contr'à e cundizioni di schiavitù, sò stati allineati unu per unu, cercati è arrestati.

A pressione cuntinueghja in u 29u cantiere di custruzzione di l'aeroportu, induve 5 travagliadori è 3 dirigenti sindacali sò stati arrestati dopu à e prutestazioni contr'à e cattivi cundizioni di travagliu.

Annunziendu nantu à e social media chì i travagliadori sò stati ricercati è cacciati da i so veiculi stamane, l'Unioni di Construction-İş hà dichjaratu chì i travagliadori chì ùn anu micca una carta d'identità sò stati presi in custodia passendu per dui punti di ricerca. Riaghjendu à e ricerche è detenzioni, l'Unione İnşaat-İş hà dettu: "I veiculi municipali chì ùn ci anu micca datu cum'è serviziu sò pieni di suldati, chì hè sta paura?" disse.

SIGNATURE RACCOGLITE PER LIBERARE I LAVORATORI SONO MANDATE À U MINISTERIU

I cumpunenti di a piattaforma di u travagliu è di a demucrazia di Aliağa anu mandatu e firme chì anu cullatu à u Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è e Politiche Suciali, esigendu a liberazione di i travagliadori di l'Aeroportu 3rd, chì sò stati arrestati per a rivolta contr'à e cundizioni inumane.

Firme raccolte da a ghjente di Aliağa, i travagliadori municipali, a custruzzione di raffineria stella è i travagliadori di a custruzzione di l'autostrada durante 2 ghjorni sò stati mandati da i gestori di Petrol-İş Aliağa Branch, Genel-İş Aliağa Representative Office, Emekli-Sen. Cù a petizione scritta "Prendemu a migliione di e cundizioni di travagliu di i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u 3 ° aeroportu, risponde à e dumande di i travagliadori è a liberazione di i travagliadori arrestati, in cunfurmità cù e sanzioni esistenti in a lege di u travagliu è cuntratti internaziunali ", hè stata chjamata à u Ministeru per piglià l'azzione per e dumande di i travagliadori.

Foto: Custruzzione-Travagliu

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*