Esporta spedizione in Maroccu da Bursa Machinery

spedizione d'esportazione in fasa da i macchinisti bursali 2
spedizione d'esportazione in fasa da i macchinisti bursali 2

In u scopu di u Prughjettu Internaziunale di Sviluppu di a Competitività Internaziunale (UR-GE) di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bursa, i rapprisentanti di u settore di a machina sò sbarcati in Maroccu. L'imprese di Bursa anu tenutu più di 80 riunioni d'affari bilaterali cù quasi 200 imprenditori stranieri. U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì anu u scopu di rinfurzà u voluminu di u cummerciu esteru di Bursa, a basa di produzzione è di esportazione, in u mercatu di l'Africa di u Nordu.

I prughjetti UR-GE di BTSO realizati inseme cù u Ministeru di u Cummerciu rinfurzanu a competitività è l'esportazioni di l'imprese. BTSO hà fattu una nova spedizione cummerciale in Maroccu, a stella brillanti di l'Africa di u Nordu cù a so struttura ecunomica stabile. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, è u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Cüneyt Şener anu participatu ancu à u prugramma Machinery UR-GE Project. I rapprisentanti di u settore di a machina anu cercatu modi per migliurà l'esportazioni cù i rapprisentanti di l'imprese marocchini.

1 INTERVISIONI DI TRAVAIL IN 200 GIORNU

I membri di Makine UR-GE anu avutu l'uppurtunità di stabilisce cunnessione cummerciale impurtanti in riunioni B2B in Casablanca. Prima, i rapprisentanti di u settore sò stati infurmati nantu à l'ecunumia marocca, a vita cummerciale, l'analisi di u mercatu è l'opportunità di cuuperazione. In l'urganisazione B2B, l'imprese stabiliscenu cunnessione cummerciale seriu. Più di 80 riunioni d'affari bilaterali sò state tenute in l'urganizazione, chì anu assistitu più di 200 rapprisentanti di u mondu cummerciale maroccu.

OTTE I PRIMI ORDINI

Bouamara Rachid, Vicepresidente di a Camera di Cummerciu di Casablanca, hà ancu scontru cù a delegazione di Bursa durante e riunioni di cummerciale. In l'avvenimentu B2B, una parte impurtante di l'imprese Bursa hà ricevutu ordini da cumpagnie marocchine. U prugramma hà ancu pionieru in u rinfurzamentu di e cunnessione di l'imprese di l'industria di a machina in Maroccu.

"SIAmu U 6 PIÙ GRANDE FABRICANTE DI MACCHINARI D'EUROPA"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì u settore di a machina hè trà i settori chì sò datu a più impurtanza in i paesi sviluppati. Nutendu chì l'industria di i machini cuntinueghja à esse unu di i settori strategichi chì cuntribuiscenu à a crescita di l'ecunumia turca, u presidente Burkay hà dettu: "I nostri cumpagnii Bursa anu fattu cuntributi inestimabili à u successu di Turchia, chì hè u 6u più grande fabricatore di macchine in Europa. , in l'ultimi anni. Cum'è BTSO, avemu ancu realizatu studii impurtanti per a tecnulugia è a crescita orientata à a R&D di e nostre cumpagnie in u settore di a machina, chì hè trà i settori locomotive di a nostra Bursa. disse.

A MOBILIZAZIONE DI ESPORTATURA CONTINUA

U presidente Burkay hà dettu chì u Prughjettu Machinery UR-GE, chì hè realizatu cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, sustene l'imprese per diventà attori globale. Dichjarà chì stanu travagliendu per portà l'industria di a machina in una pusizioni più cumpetitiva, u presidente Burkay hà dettu: "I nostri fieri internaziunali ghjucanu un rolu impurtante per ghjunghje à novi mercati d'esportazione. Cum'è BTSO, vulemu scrive novi storie di successu aumentendu a produzzione di valore aghjuntu, l'esportazione è a cumpetitività di i nostri membri. U Maroccu, unu di i paesi di l'Africa di u Nordu, hè un mercatu impurtante per i nostri rapprisentanti di u settore di a machina. Durante e nostre riunioni di cummerciale bilaterali in Maroccu, i nostri membri si sò scontri cù cumpratori seri. Cù questi prugrammi d'oltremare, continueremu à rinfurzà a mobilizazione di l'esportazioni di u nostru paese. disse.

VALORE EXPORT PER KG 6 DOLLARS

U vicepresidentu di BTSO, Cüneyt Şener, hà dichjaratu chì l'industria di a machina, chì esporta una media di 14 miliardi di dollari annu, hà una parte di circa 10 per centu da l'esportazioni di Turchia. Şener hà dichjaratu chì mentre u valore mediu per kg in l'esportazioni di Turchia hè di circa 1,3 dollari, stu valore hè di circa 6 dollari in u settore di e machini è hà dettu: "A nostra urganizazione cù i nostri rapprisentanti di u settore di e machini hà fattu una cuntribuzione significativa à u voluminu di u cummerciu esteru di u settore. . L'esportazioni di u settore cuntinueghjanu à aumentà cù i sforzi di e nostre cumpagnie chì rinfurzanu e so cunnessione cummerciale in Maroccu. disse.

INVITAZIONE À L'INDUSTRIA SUMMIT

Durante a visita di a delegazione BTSO à a Càmera di Cummerciu di Casablanca in u scopu di u prugramma Maroccu, u presidente BTSO Burkay hà invitatu i rapprisentanti di u mondu cummerciale di Casablanca à u Cumitatu di l'Industria chì si terrà à a fine di l'annu. I rapprisentanti di u settore anu visitatu ancu a cumpagnia Bombardier cum'è parte di i so cuntatti in Maroccu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*