Ministru Turhan: "Travagliemu per copre u nostru paese cù e rete ferroviarie"

U "Trenu di Formazione è Promozione di e Cooperative Suciali", chì hè statu lanciatu cù a cooperazione di TCDD, hè statu addiu u luni, 01 ottobre 2018, cù una cerimonia tenuta in a Stazione Ferroviaria di Ankara.

À a cirimonia urganizata per u trenu chì hè statu messu in a spidizioni cù u scopu di sensibilizà nantu à u mudellu di a cooperativa suciale in u nostru paese, di sustene, di sviluppà è di sparghje e cooperative suciali; M.Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Ruhsar Pekcan, Ministru di u Cummerciu, è Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali.

TURHAN: "Travagliemu per intreccia u nostru paese cù e rete ferroviaria"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì e cooperative suciali anu u scopu di pruduce suluzioni à i prublemi suciali, cum'è assicurà l'integrazione di i gruppi cù poche opportunità in a vita di u travagliu, è hà dettu: "Stu trenu, chì si ferma in e nostre cità per duie settimane, riunisce l'intellettuali. dignitarii, rapprisentanti di l'urganisazioni non-guvernamentali (ONG) di quella cità cù i nostri svantaghji, purteranu e sementi di speranza inseme cù a terra ". disse.

"Felicitazioni per u 162u anniversariu di i Ferroviari"

Dichjarà chì, cum'è una nazione, anu sempre à guardà ogni individuu cù sta cuscenza è abbracciallu di più, Turhan hà dettu: "Avemu bisognu di vede u trenu chì partirà da quì oghje cum'è un signu di sta cuscenza. Stu trenu, chì si ferma in e nostre cità per duie simane, riuniscerà e persone svantaggiate cù l’intellettuali, i dignitarii è i rapprisentanti di l’ONG di quella cità è purterà a sumente di a speranza in terra. U sviluppu regiunale è minimizzà e differenze, eliminà l'arrettu, a miseria è l'inghjustizia in a distribuzione di u redditu pò esse pussibule solu ghjunghjendu à più persone è paesi. A ferrovia hè unu di sti mezi è travagliemu ghjornu è notte per tesse e rete ferroviarie muderne in tuttu u nostru paese.

Ringraziendu TCDD per a so cuntribuzione à u prugettu, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura M.Cahit Turhan hà felicitatu a Republica di Turchia State Railways è i ferroviari, chì celebravanu u so 162 Anniversariu sta settimana.

APAYDIN: "I Ferrovii pionieri di u sviluppu di u nostru paese in tutti i campi"

Parlendu à a ceremonia, u General Manager di TCDD İsa ApaydınRicordendu chì a cerimonia hà coincisu cù u 162 anniversariu di a fundazione di e ferrovie, hà sottolineatu chì i Ferrovii di u Statu ùn sò micca solu un mezzu di trasportu in u prucessu storicu di più di un seculu è mezu, ma ancu pioneered a vittoria di a naziunale. a lotta è u sviluppu di u nostru paese in tutti i lochi ecunomichi, suciali è culturali.

Nutendu chì a ghjente in i cantoni più remoti di l'Anatolia hà scontru cù u primu duttore, u primu acqua potable, u primu club di sport, a prima biblioteca, u primu cinema sottu a guida di e ferrovie, partendu da i primi anni di a Republica, Apaydın hà dettu: "Guaritatu cù i medichi di i ferrovii chì si sò ghjunti à i so pedi cù i treni di treni chì erodevanu i rails d'acciaio, a biblioteca Hè statu educatu in vagoni, hà curatu i bisogni cù vagoni d'alimentazione, è hà arricchitu a nostra vita suciale cù vagoni di cinema. Decine di Demirspor Clubs, chì sò stati stabiliti fora di u core di e ferrovie dapoi u 1930, anu pigliatu u rolu di locomotiva in u sviluppu di l'sport in u nostru paese è a so diffusione in tuttu u paese. Hà dichjaratu ch'elli sò lochi esemplarii chì portanu a ricchezza culturale à a regione cù l'agricultura, l'afforestazione è l'arrangiamenti ambientali.

"Cum'è una istituzione chì custruisce ferrovie d'alta veloce è d'alta velocità è opera cù successu e linee YHT chì hà messu in serviziu cù u sustegnu di i nostri guverni, i nostri Onorevoli Ministri, a nostra Assemblea Suprema è i so stimati deputati, in particulare u nostru presidente, cuntinuemu. a nostra rispunsabilità ecunomica, suciale è culturale oghje, cum'è in u passatu ". Dichjarà chì anu realizatu assai prughjetti cù e strade rinnuvate è i treni còmode nantu à elli, Apaydın hà enfatizatu chì u Trenu di Formazione è Promozione di e Cooperative Suciali hè unu di elli, è hà dettu:

"Trenu di Formazione è Promozione di e Cooperative Suciali", chì avemu urganizatu inseme cù u Ministeru di u Cummerciu, Direzzione Generale di Cooperative, è chì serà mandatu da i nostri Onorevoli Ministri un pocu dopu, hè unu di elli. U nostru trenu partirà da Ankara; Inseme cù i so ospiti distinti in Eskişehir, Kütahya, Balıkesir, Manisa, İzmir, Aydın, Denizli, Isparta, Afyon è Konya, serà ospitatu in i lochi autentichi di e nostre stazioni storichi.

Dopu à i discorsi, u Trenu di l'Educazione è a Promozione di a Cooperativa Suciali partì da Ankara per ordine di i Ministri.

U trenu speciale, chì si ferma prima in Eskişehir, viaghja in 13 pruvince finu à u 10 d'ottobre. L'ultima tappa di u trenu speciale serà Konya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*