Certificatu di Operazione di u Novu Aeroportu di Istanbul Consegnatu à IGA

U certificatu operativu di u novu aeroportu di Istanbul hè statu consegnatu
U certificatu operativu di u novu aeroportu di Istanbul hè statu consegnatu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì u prucessu di certificazione di u Novu Aeroportu di Istanbul hè realizatu meticulosamente da a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile (SHGM) è hà dettu: "U prucessu, chì hà iniziatu u 4 di lugliu, hè statu finitu da oghje. dopu à circa 4 mesi di travagliu ". disse.

Turhan, in u so discorsu à a Cerimonia di Presentazione di u Certificatu (Trasferimentu di Licenza) di u Novu Aeroportu di Istanbul (INA), hà dettu chì l'aeroporti sò a sangue di un paese è chì facenu grandi cuntributi à u paese in settori cum'è suciali, ecunomichi, culturali è impieghi. .

Dichjarà chì l'impurtanza di l'aviazione civile o di u trasportu aereu cresce ghjornu per ghjornu, Turhan hà dichjaratu chì INA hè statu cuncepitu cum'è u più grande in u mondu, cunnetta cuntinenti è paesi, è a so prima fase hè pronta.

Turhan hà nutatu chì a sicurità è a sicurità si distinguenu cum'è dui elementi principali assai impurtanti in l'aviazione civile, è spiegò chì l'aeroporti sò posti cù normi internaziunali, è i so esigenze di sicurezza, di sicurità è di navigazione sò determinate in u documentu Annex-14 di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale. Cunvenzione (ICAO).

Turhan hà ancu dichjaratu chì i normi di certificazione sò chjaramente dichjarati in a Legge di l'Aviazione Civile Turca N ° 2920 è in u regulamentu pertinente è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Assicurendu questi standard hè vitale. In fatti, u prucessu di certificazione di u Novu Aeroportu di Istanbul hè statu realizatu meticulosamente da a nostra Direzzione Generale di l'Aviazione Civile. U prucessu, chì hà cuminciatu u 4 di lugliu, hè statu finitu da oghje, dopu à circa 4 mesi di travagliu. A Cummissione di Certificazione di a DGCA hà preparatu u rapportu chì certifica chì l'aeroportu risponde à i requisiti internaziunali è naziunali è hà fattu u certificatu prontu per a firma. "U squadra di certificazione SHGM hà finalizatu u prucessu seguendu tutti i requisiti in i campi di e cundizioni fisiche è a sicurezza di l'aeroportu, a sicurità di l'aviazione è i servizii di navigazione ghjornu per ghjornu per un periudu di circa 4 mesi".

Turhan hà dichjaratu chì a sicurezza di l'aviazione principia in un aeroportu è finisce in l'altru aeroportu, è chì parechje ispezioni è attività sò state realizate in u quadru di questa intelligenza.

Avvenimenti impurtanti di a DGCA in u novu aeroportu

In riferimentu à alcune attività impurtanti realizate da a squadra di certificazione DGCA, u Ministru Turhan hà dettu chì u Pianu di l'Ostaculi di l'Aeroportu hè statu preparatu è distribuitu à tutte l'istituzioni pubbliche è l'urganisazioni autorizate à fà è implementà i piani di zoning per l'implementazione.

"Hè statu determinatu chì tutte e facilità di i passageri in u terminal sò conformi à i normi internaziunali è una licenza operativa di u terminal hè stata cuncessa". Turhan hà dettu:

"In quantu à a sicurità di l'aeroportu, tuttu u persunale chì travaglia in l'aeroportu hè statu furmatu per u travagliu chì facenu. Hè statu determinatu chì u persunale di gestione chì hà da travaglià in l'aeroportu, vale à dì gestore rispunsevule, gestore di l'aeroportu, gestore di sicurità, gestore di terminal in carica, è gestore rispunsevuli di a furmazione, anu scontru i so qualificazioni è l'appruvazioni Form 4 sò state fatte. "E caratteristiche fisiche di e piste, grembiuli è taxiways è l'aiuti visuali nantu à questi spazii pavimentati sò stati verificati, è l'analisi di sicurezza sò state realizate cù fotografia aerea è misurazioni per assicurà l'accuratezza di l'infurmazioni cuntenute in l'attuale Publicazione di l'Informazione di l'Aviazione".

Turhan hà dettu chì era determinatu chì i normi necessarii sò stati rispettati in u scopu di i servizii operativi in ​​l'aeroportu, cum'è u salvamentu è a lotta di u focu, a lotta contru l'uccelli è l'animali salvatichi, u cuntrollu di l'ostaculi è a gestione di u grembiule.

Azzioni in quantu à a sicurità di l'aviazione

Cahit Turhan hà parlatu di ciò chì hè statu fattu in quantu à i servizii di navigazione aerea è hà dettu: "U Pianu di Navigazione Aerea di l'ICAO, u spaziu aereu è i servizii di trafficu aereu cambianu a rete stradale, innovazioni è cambiamenti in a regione di l'infurmazione di u volu di u nostru paese in Turchia. , i charts d'avvicinamentu, i stelle standard di decollo di strumenti standard è di atterraggio di strumenti standard sò stati publicati. disse.

Dichjarà chì u sistema ILS è 2 DVOR dispusitivi è testi di sistemi di cumunicazione sò stati realizati per quattru capi di pista, Turhan hà dettu chì hè statu cunfirmatu chì e qualifiche è a furmazione teorica è pratica di u persunale chì travaglià in unità di gestione di u trafficu aereu, elettronica è meteorologia. sò stati cumpletati.

Turhan hà fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à ciò chì hè statu fattu in quantu à a sicurità di l'aviazione:

"L'amministratore civile di l'aeroportu hè statu numinatu, a Cummissione di Sicurezza di l'Aeroportu è l'Unità di Formazione, Ricerca è Audit (EADB) sò stati stabiliti. U prugramma di sicurezza di l'aeroportu, u pussibule pianu di stile di operazione, u prugramma di cuntrollu di qualità internu di l'aeroportu, u pianu di sicurezza di a gestione di u trafficu aereu, a direttiva di a carta di entrata è l'istruzzioni di patrulla sò stati preparati. À l'aeroportu, u latu di a terra, u latu di l'aria, i spazii ristretti di sicurezza (GTA) è e sezioni critiche di e zone ristrette di sicurezza è u sistema di ingressu di carte elettroniche di l'aeroportu sò stati installati. Dispositivi di punta sò stati installati per scansà i passageri, u bagagliu in cabina, u bagagliu di trasportu, u persunale è l'approvvigionamentu di l'aeroportu.

"Serà una ispirazione per parechji paesi"

U Ministru Turhan hà enfatizatu chì INA, chì hà l'hardware, i dispositi di sicurezza è l'automatizazione più avanzati di u mondu, continuerà à esse una ispirazione per parechji paesi.

Turhan hà dettu: "Oghje, cù u certificatu firmatu cum'è Ministru di Trasporti è Infrastrutture, vogliu chì u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè statu determinatu à esse prontu à inizià l'attività di l'aviazione, serà benefica per a nostra nazione è vogliu ringrazià tutti. participanti ". disse.

Dopu u so discorsu, Turhan hà presentatu i certificati preparati da DGCA à Kadri Samsunlu, Chief Executive Officer è Direttore Generale di l'Operazione di l'Aeroportu İGA, è hà dettu: "Spergu chì questu aeroportu furnisce servizii boni è utili in u trasportu aereu naziunale è internaziunale di u nostru paese da u nostru paese. avà è cuntribuisce à a crescita è u sviluppu di u nostru paese. disse.

Turhan hà firmatu ancu i certificati in a cunferenza di stampa chì dicenu chì a gestione İGA hà furnitu e cumpetenze tecniche per operare l'aeroportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*