Siconda Linea di Metro di u Latu Anatolianu estesa à Çekmeköy

cekmekoyde, a seconda linea di metro di u latu anatoliu
cekmekoyde, a seconda linea di metro di u latu anatoliu

Cù a cerimonia tenuta in a piazza Çekmeköy Mines cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, a 2ª tappa di a prima linea di metro senza conducente di Turchia hè stata messa in serviziu è a metro hè stata allargata à Çekmeköy. Cù l'apertura di e stazioni Çakmak, Ihlamurkuyu, Altınşehir, İmam Hatip High School, Dudullu, Necip Fazıl è Çekmeköy in a seconda tappa di a linea, a prima tappa di a quale hè stata aperta trà Üsküdar è Yamanevler u 18 dicembre 2017, a linea hè ghjunta. 16 stazioni è 17,8 km di lunghezza.

A linea, chì hà ancu a distinzione di esse a seconda linea di metro di u latu anatolia, permette à i nostri citadini chì vivenu in e regioni Ümraniye è Çekmeköy per ghjunghje à Altunizade, Bağlarbaşı, Üsküdar è Kadıköy Facilita l'accessu à e regioni è assicura ancu chì i passageri chì passeranu trà e duie parte risparmianu tempu cù Metrobus, Marmaray è rotte maritime.

In u quadru di a visione di i sistemi ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u travagliu cuntinueghja à estenderà a linea à a regione Sultanbeyli in a 3a tappa.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*