A Delegazione ATSO hà espresso Mega Prughjetti in Ankara

A Delegazione ATSO, custituita da u presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è di l'Industria di Aksaray Cüneyt Göktaş, u presidente di l'Assemblea Fatih Tekin è i membri di u Cunsigliu, si n'andò à Ankara per discutiri di Mega Projects.

A Delegazione ATSO, chì hà scontru cù u deputatu di u Partitu AK Cengiz Aydoğdu, u deputatu di u Partitu İYİ Ayhan Erel, u deputatu di u Partitu di u Movimentu Milliyet.i Ramazan Kaşlı, u Capu di u Dipartimentu di u Personale di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Evren Dinçer, hà datu u rapportu preparatu per l'OIZ Specializata in Energia Solare. Membri di u Parlamentu.

A delegazione hà fattu una dichjarazione à i Membri di u Parlamentu in quantu à a ferrovia è hà lasciatu Ankara speranza. Facendu una dichjarazione dopu à e visite, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ATSO, Cüneyt Göktaş, hà dettu: "Avemu cuminciatu à bussà à a porta di Ankara in quantu à l'Energia Solare OIZ è a Ferrovia, chì sò strettamente ligati à u futuru di Aksaray.

Avemu visitatu u nostru deputatu di u Partitu Aksaray AK Cengiz Aydoğdu, u deputatu MHP Ramazan Kaşlı, u deputatu di u Partitu İYİ Ayhan Erel è u nostru compatriota Evren Dinçer, Capu di u Dipartimentu di u Personale di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, in u so uffiziu. Avemu dichjaratu à elli chì l'Aksaray Industry hà bisognu di 2 Prughjetti Basici per esse in un locu assai megliu cà a situazione attuale, unu di i quali hè a Ferrovia indispensabile è l'altru hè l'OIZ Specialized Energy Solar.

Avemu dichjaratu chì in i prossimi anni nantu à a strada Adana, ci sarà una densità eccessiva in u Novu Situ Industriale, l'OIZ è u triangulu di l'Università, è in u risultatu, u trafficu nantu à queste linee ùn serà micca lento, a cità ferma cunnessa à unu. regione, è a suluzione à questu serà risolta cù una nova cità industriale in a Regione di Konya Road. I nostri stimati deputati di u Parlamentu anu dichjaratu chì i mo prughjetti sò apprupriati è chì piglianu tutti i passi necessarii in u Parlamentu per ottene questu.

Iddi, cum'è noi, hà dichjaratu chì duvemu travaglià per u futuru di Aksaray, indipendentemente da u partitu. Avemu avutu una visione è cuntinuemu u nostru travagliu in linea cù sta visione. Spresu à ogni piattaforma chì andemu chì invitamu tutti à pissà e porte in Ankara è piglià a rispunsabilità per questi prughjetti. Cum'è a Càmera di Cummerciu è Industria, l'urganizazione principale di u mondu cummerciale, furniremu tuttu u sustegnu necessariu per Aksaray per ottene i so scopi in 2023 in un ambiente induve e cità, micca i paesi, cumpetenu in u mondu. Nimu ùn deve avè u minimu dubbitu chì avemu da ghjunghje sti scopi cù a participazione di u nostru Governatore, Sindaco, stimati Managers di e nostre Istituzioni è Organizzazioni Pùbliche, stimati Presidenti di e nostre Organizzazioni Non Governative è tutti i citadini di a nostra cità. "Aksaray crescerà è farà a più grande cuntribuzione à u sviluppu di Turchia", disse.

Mentre u presidente di l'Assemblea, Fatih Tekin, hà enfatizatu l'impurtanza di i prughjetti in a so dichjarazione dopu à e visite in Ankara, hà dettu: "Per implementà i prughjetti chì sò strettamente ligati à u futuru di u nostru Cunsigliu di Amministrazione è di l'Industria. di a nostra Cità, avemu tenutu riunioni cù i Diputati di a nostra Cità in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti. Avemu ghjuntu à un puntu cumunu nantu à a gravità di a situazione per avè una riunione nantu à a Ferrovia, chì hè essenziale per Aksaray è crea effetti negativi per a nostra industria s'ellu ùn hè micca implementatu prestu. I nostri stimati parlamentari ci anu infurmatu chì farà tuttu ciò chì hè necessariu per Aksaray. À u listessu tempu, u nostru compatriota Evren Dinçer, Capu di u Dipartimentu di u Personale di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, hà dichjaratu ch'ellu daria tuttu u sustegnu ch'ellu pudia per Aksaray. Speremu chì i negoziati pusitivi per noi è a nostra industria diventeranu risultati in l'anni à vene. "Aksaray crescerà rapidamente sottu u tettu di l'unità è a sulidarità in u so modu per diventà a cità industriale di u futuru Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*