BTS dumanda un novu espertu per u crash di u trenu Çorlu

Bts Corlu vulia un novu espertu in crash di trenu
Bts Corlu vulia un novu espertu in crash di trenu

BTS hà attiratu l'attenzione à u fattu chì alcuni di l'esperti in l'accidentu di u trenu Çorlu avianu furnitu servizii di cunsulenza à l'istituzione per anni è avianu bisognu di rinnuvà.

U presidente di BTS, Hasan Bektaş, hà dettu chì alcuni esperti chì anu preparatu rapporti dopu à l'accidentu di u trenu in Çorlu avianu furnitu servizii di cunsulenza à l'istituzione per anni è esigenu a furmazione di un novu cumitatu di esperti.

Unioni di i Travaglii di u Trasportu, affiliatu à KESK, in u cumitatu di esperti furmatu da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Çorlu in l'accident di trenu di Çorlu, Prof. da l'Università Gelişim di Istanbul. Dr. Mustafa Karaşahin è Prof. da l'Università di Istanbul. U duttore Sıddık Binboğa hà dettu chì Yarman hà avutu una relazione cù TCDD. U presidente di BTS, Hasan Bektaş, hà dichjaratu chì u rapportu preparatu da a delegazione ùn puderia micca esse pigliatu cum'è una basa, è hà dettu: "Hè inaccettabile chì 4 persunali di livellu bassu, unu di i quali hè un membru di a nostra unione, sò sottumessi à linchamentu cù un un rapportu d'espertu chì hè luntanu da esse scientificu è obiettivu è destinatu à assolve l'istituzione ".

"Ammu ancu lanciatu in l'accidentu di Pamukova"

In u cumitatu di esperti, u Prof. Dr. Nutendu chì Mustafa Karaşahin hà pigliatu parechje funzioni in TCDD, cum'è a cunsulenza à u Ministeru di i Trasporti, a cunsulenza di a gestione di treni d'alta velocità, a cunsulenza di u Prughjettu Marmaray è u presidente di u Cumitatu di Regulamentu Ferroviariu, Bektaş hà dettu chì Karaşahin hà una relazione cummerciale cù TCDD è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture dapoi 2005. hà dettu chì. Bektaş hà dettu: "Ci sò ancu rapporti chì esoneranu a gestione TCDD in l'accidentu di trenu Pamukova". Ancu in a delegazione, u Prof. Dr. Sottulineendu chì Sıddık Binboğa Yarman hè u secretariu generale di Ray-Der (Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviari è Industriali) è chì hà a so firma nantu à i rapporti chì assolvenu a gestione TCDD in l'accidentu di trenu Pamukova, Bektaş hà dettu: "U rapportu espertu preparatu da delegazione, chì include Karaşahin è Yarman, chì e so relazioni cù TCDD sò stabili, inaccettabili ", disse.

"NUVU COMMISSIONE DI ESPERTI"

Enfatizendu chì TCDD era istituzionalmente rispunsevuli di l'accidentu, Bektaş hà dettu: "Secondu u rapportu chì deve esse preparatu da stu novu cumitatu di esperti, a determinazione di un novu cumitatu di esperti da e cattedra pertinenti di l'università, chì ùn hà micca cunnessione, cunnessione o cunnessione. cù TCDD è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione. Cridemu chì deve esse implementatu ". Dichjarà chì l'intervenzioni pulitiche è a negligenza eranu a causa di l'accidentu, Bektaş hà dettu chì a causa di l'accidentu era l'appuntamenti senza qualificazione, l'assunzione di subappaltatori, è a mancanza d'investimenti è prughjetti scientifichi è muderni chì assicurà a sicurezza di u trafficu di u trasportu ferroviariu.

 

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*