E strutture Demirspor sò in vendita

E strutture di Demirspor sò messe in vendita
E strutture di Demirspor sò messe in vendita

Circa 7 ettari di terra, induve TÜVASAŞ Strutture Suciali è alloghji sò situati è utilizati cum'è campu di furmazione da Demirspor, sò stati messi in vendita dopu a so apertura per u sviluppu.

TENDER U 31 OTTOBRE
A Direzzione Generale di TCDD, chì ùn hà micca permessu di u Trenu Isulanu à u centru di a cità, hà messu in vendita u terrenu utilizatu cum'è campu di furmazione da Demirspor, induve si trovanu e strutture suciale TÜVASAŞ è l'alloghji. A terra, chì hè stata aperta prima per u sviluppu cummerciale dopu à e regule di zoning, hè stata poi messa in vendita. L'offerta di vendita per u terrenu chì misura 6 mila 884 metri quatratu serà realizatu u 31 d'ottobre à 10.30.

TUTTI POSSIBILI VENDU
U tarrenu, per quale una guaranzia pruvisoria di 280 mila lire hè necessaria per esse piazzata in l'offerta, hè prevista per esse venduta à un prezzu di 13-18 milioni. Hè dichjaratu chì a terra in questione, chì a gestione TÜVASAŞ ferma in silenziu, pò esse valutata cum'è un centru cummerciale. Si dice chì dopu à sta vendita, i terreni induve TÜVASAŞ si trovanu Strutture Suciali è alloghji ponu esse aperti per u sviluppu è messi in vendita.

 

Surghjente: www.sakaryayenihaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*