Fethiye Oludeniz Air Games Festival hè iniziatu

Urganizatu da a municipalità di Fethiye, u 19th Festival Internaziunale di Fethiye Ölüdeniz Air Games hà iniziatu da a pista di altitudine 1700 in Babadağ. Duranti a settimana, 31 piloti di paracadute da 900 paesi saltaranu da Babadağ, si saranu spettaculi THK, è cuncerti seranu datu à a spiaggia di Belceğiz à a sera.

In u prugramma di apertura, diversi inni sò stati ghjucati da a Banda Municipale di Fethiye. À quellu tempu, centinaie di piloti di paracadute facianu salti è manifestazioni da a pista di 1700 altitudine. U discorsu di apertura di u prugramma hè statu fattu da u presidente di THK, Kürşat Atılgan.

U presidente di THK Atılgan, "FAI 2020 Air Olympics si terrà in Fethiye"

U presidente di THK, Kürşat Atılgan, hà dettu: "Ùn aghju mai vistu un locu adattatu per i sport aerei cum'è Fethiye Babadağ. A cuntribuzione di u parapente è u turismu di globu à u nostru paese hè di 150 milioni di dollari. Hè cù questi tipi d'urganisazione chì ghjunghje à miliardi di dollari. Puderete vede quantu un prughjettu cum'è un telefuninu cuntribuisce à Fethiye in i ghjorni à vene. Fethiye hè sempre prima trà e 400 filiali di THK. Fethiye hè assai preziosa per noi. Ogni annu, a ghjente di Fethiye cuntribuisce circa 1 milione TL à THK Fethiye Branch. Avemu purtatu una urganizazione gigante cum'è l'Air Games 2020 chì serà tenutu da FAI in Turchia. I funzionari FAI sò ghjunti à Fethiye. U protocolu di Fethiye hà accoltu assai bè i funzionari FAI è anu spiegatu Babadağ assai bè. Cusì, l'Olimpiadi Aerei sò stati dati à Babadağ. In u 2020, un festival olimpico cù atleti di almenu 112 paesi si terrà in Fethiye. U novu presidente di THK ùn pudia micca vene perchè l'aghju consegnatu ieri, ma crede chì u novu presidente assisterà à e cerimonii di commemorazione di Fethi Bey è à i ghjochi aerei, cum'è aghju vinutu quì dapoi 3 anni.

U presidente di THK Atılgan hà dettu: "Felicitate à Behçet Saatcı, l'architettu di una bella cità cù una visione"
Cuntinuendu u so discorsu affirmannu chì a ghjente di Fethiye sustenerà sempre quelli chì u servenu, u presidente di THK Kürşat Atılgan hà dettu: "U martire Fethi Bey, chì hà fattu Fethiye più bella di parechje cità chì aghju vistu in l'Occidenti, hà una visione, hà l'hà fattu una cità tollerante induve tutti si rispettu.Vogliu felicità u sgiò Behçet Saatcı, chì hà purtatu un parcu magnificu cum'è quellu à Fethiye. Credu chì u populu ùn si scurda di quelli chì li serve. A nazione hè sempre stata daretu à quelli chì u serve. Siccomu sò quì da 3 anni, aghju capitu perchè i citadini di tutti i punti di vista pulitichi sustenenu Behçet Bey in Fethiye. Ùn cunnosci micca Behçet Bey prima. Aghju vistu i servizii tenuti in Fethiye, induve sò vinutu per i festivals è i prugrammi di cummemorazione. In nome di a mo istituzione, di mè stessu è di a mo nazione, felicitu u presidente per u so travagliu. Vogliu ancu ringrazià vi per u sustegnu chì avete datu à THK ".

U presidente Saatcı, "Ringraziu à Diu"
U sindaco di Fethiye, Behçet Saatcı, hà dettu: "Vogliu ringrazià u mo fratellu Osman, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria, è u cunsigliu di amministrazione, KIRTUR A.Ş., l'antica gestione di a Camera di Cummerciu è Fethiye Power Union per u cable. vittura è facilità in Babadağ. Questa facilità ci purterà à un puntu assai diversu, in particulare in l'Olimpiadi Aerei FAI chì avemu da fà in 2020. Vogliu ringrazià u mo Kürşat Pasha per u sustegnu chì hà datu à Fethiye per 3 anni. Quandu venemu à Babadag, ringraziu à Diu mille volte. Cum'è u populu ci hà elettu cum'è amministratori in questa geugraffia o cum'è amichi numinati da u statu à l'istituzioni, avemu avutu a grande gioia di serve una giugrafia cusì bella. Una persona chì vene quì è vede sta bellezza è ùn hà micca l'entusiasmu di serve quì ùn hè micca un manager in ogni modu ". U sindaco Saatcı hà ringraziatu tutte l'istituzioni, l'urganisazione è l'ONG chì anu cuntribuitu à a municipalità di Fethiye in u Festival di i Ghjochi Aerei.

U vice-guvernatore di Muğla Fethi Özdemir, invece, hà dichjaratu ch'ellu si n'andò à Babadağ per a prima volta è chì li piacia assai, è vulia chì i Ghjochi Aerei passanu senza accidenti. Dopu à i discorsi, un volu di dimostrazione hè statu realizatu da THK. Ci era ancu un cuncertu di violoncello.

Ùn ci hè nisun ostaculu per vola!
U vice-guvernatore di Muğla Fethi Özdemir hà fattu un atterraggio in parapente in Ölüdeniz da a pista à una altitudine di 1700. À u listessu tempu, i voli gratuiti sò stati fatti da a municipalità di Fethiye per i citadini disabili. Osman Ardıç, unu di i citadini disabili, hà dichjaratu chì saltarà cù un paracadute per a prima volta, "Sò un pocu entusiasmu, ma ùn aghju micca paura. Pensu chì vularia se ùn aghju micca una disabilità. Grazie à tali avvenimenti, furnisce l'uppurtunità di riunite è vola. Spergu chì sbarcheremu in modu sicuru in Ölüdeniz. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu fattu questu avvenimentu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*