Negazione di l'IGA in quantu à l'allegazioni di corruzzione in u 3rd Airport

Aykut Erdoğdu di CHP '3. İGA hà negatu l'allegazione chì ci era una corruzzione di 32 miliardi TL in l'offerta di l'aeroportu.

İGA Airport Operations AŞ hà fattu una dichjarazione in quantu à l'allegazione di u Vicepresidente CHP Aykut Erdoğdu chì un valore di corruzzione di 3 miliardi di TL hè statu fattu in a terza offerta di l'aeroportu. İGA hà dettu chì l'affirmazione ùn hè micca vera.

In a dichjarazione, chì dichjarava chì rivendicazioni simili di Erdoğdu in u passatu sò state risposti cù documenti ufficiali, hè statu dichjaratu chì tutte l'attività di İGA sò in cunfurmità cù l'Accordu di Implementazione è e Specifiche di Offerta. In a dichjarazione, "In più, ùn ci hè micca una garanzia di tesoreria in u prughjettu di u novu aeroportu di Istanbul. Contrariamente à ciò chì si dice, İGA hà misuratu tutti l'impatti ambientali, cumpresu u ventu, in cunfurmità cù i normi internaziunali, cù i studii di indagine in terra necessarii. Ùn ci hè dubbitu chì nè l'istituzioni statali nè l'istituzioni finanziarii di fama mundiale furnisceranu finanziamentu per un prughjettu chì implica presunti risichi tecnichi.

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*