I negoziati cù u mediatore in İZBAN ùn anu micca datu risultati... A greva hè à a porta

I discorsi di mediatore in izban ùn anu micca datu risultati, a greva hè à a porta
I discorsi di mediatore in izban ùn anu micca datu risultati, a greva hè à a porta

L'impiegati di İZBAN, u veiculu di trasportu urbanu di İzmir, anu aumentatu sottu à l'inflazione. Ùn ci era micca cumprumissu, a strada di greva apparsu.

In l'ultimi negoziati di negoziazione cullettiva trà Demiryol İş è İZBAN, un accordu ùn pudia esse ghjuntu una volta di più quandu u tassu di inflazione più bassu hè statu datu. Quandu u prucessu di mediazione finisce, u prucessu di greva principiarà in i ghjorni à vene.

I negoziati di accordu cullettivu trà TCDD, chì hè una di e principali linee di trasportu urbanu in İzmir, è İZBAN AŞ, una sucietà partner di a Municipalità Metropolitana di İzmir, è l'Unione Ferroviaria-İş affiliata à Türk-İş, eranu di novu inconcludenti. In a sessione tenuta eri, una volta di più, i partiti ùn anu pussutu ghjunghje à un accordu.

In i negoziati TİS, chì sò strettamente ligati à un totale di 342 travagliadori in İZBAN, cumpresi machinisti, tecnichi, tecnichi, operatori di stazione è travagliadori di scatula, un cunsensu ùn hè statu ghjuntu nantu à 63 elementi di u prugettu di 24 elementi, chì sò impurtante per i travagliadori. Contra a dumanda di un aumentu di u 27 per centu di u Sindicatu di i Ferroviari, i burocrati İZBAN suggerenu trà 12-16 sottu à u tassu di inflazione per u primu annu, è à u ritmu di inflazione per u secondu annu.

DRIVE E VARIATION COMPENSATION

Mentre l'unione esigeva un bonus di 112 ghjorni, i burocrati İZBAN offrenu un bonus di 85 ghjorni per u primu annu è un bonus di 90 ghjorni per u secondu annu. 95 per centu pruposta hè ghjunta per i diritti suciali. U sindicatu esige ancu una compensazione di viaghju è di turnu, ma sta dumanda hè stata ancu denegata. U sindicatu pigliarà a decisione di greva in 34 ghjorni dopu avè ricivutu u rapportu di disputa è inizià u prucessu di greva di 6 ghjorni.

"PER SIGNIFICARE NOI PER SUCCESSI A L'INFLAZIONE"

In una dichjarazione à Evrensel, u presidente di a filiale di İzmir, Hüseyin Ervüz, hà dumandatu ch'elli ùn devenu micca aspittà di firmà sti tassi. "Avemu persu circa 9 per centu di i nostri salarii per via di l'inflazione da quandu avemu avutu l'ultimu aumento. Questa offerta significa chì avemu da succorsu à l'inflazione. Cù sta offerta d'aumentu, u salariu di u travagliu più bassu serà intornu à 2, cumpresi i bonus. Ùn ci hè micca pussibilità chì finiscinu à a tavula senza riceve a nostra dumanda di aumentu, bonus è compensazione. Ùn ci preoccupa micca di causà prublemi à u populu di Izmir, ma ùn simu in una pusizioni di scappà di ogni lotta per cultivà u nostru pane. Sembra chì un prucessu difficiule si trova davanti à noi. Avemu una dumanda chì hè vicinu à e cundizioni in altre municipalità è istituzioni pubbliche ", disse.

500 persone si move per ghjornu

L'impiegati di İZBAN furniscenu servizii nantu à a linea suburbana trà Aliağa è Selçuk, u più grande sistema di trasportu publicu ferroviariu urbanu cù cunnessione aeroportuale in u paese. Cù l'apertura di a linea Torbalı-Selçuk, İZBAN ghjunghje à 40 stazioni è 136 chilometri, è circa 500 mila persone sò trasportati ogni ghjornu. In i precedenti negoziati TİS, un accordu ùn pudia esse ghjuntu annantu à l'offerta di un aumentu di 11% è u sindicatu hà fattu greva l'8 di nuvembre 2016. In u risultatu di a greva di 8 ghjorni, e richieste di i travagliadori sò state accettate gradualmente.

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*