U Tram senza Catenaria porta u Premiu "Città Ideale" à Konya

U tram senza catenaria hà purtatu u premiu ideale di a cità à Konya
U tram senza catenaria hà purtatu u premiu ideale di a cità à Konya

U prughjettu di u tram senza catenaria, implementatu per a prima volta in Turchia da a Municipalità Metropolitana di Konya nantu à a Linea di Sistema Ferroviario Alaaddin-Adliye, hà guadagnatu un altru premiu in l'arena internaziunale. A Municipalità Metropolitana di Konya hè stata cunsiderata degna di u "Premiu di Prutezzione Urbana" cù u so prughjettu "Preservazione di Texture Urbana è Architetturale cù Tram senza Catenary in u Centru Storicu di Konya" à i "Premi Internaziunali Idealkent" tenuti in Francia.

U prugettu di tram senza catenaria nantu à a Linea di Sistema Ferroviario Alaaddin-Adliye, implementatu da a Municipalità Metropolitana di Konya, hè statu cunsideratu degnu di un altru premiu internaziunale.

A Municipalità Metropolitana di Konya hà vintu u "Premiu di Preservazione Urbana" cù u so prughjettu "Preservazione di Texture Urbana è Architetturale cù Tram Catheneless in u Centru Storicu di Konya" à i Premii Internaziunali Idealkent, chì sò attribuiti à prughjetti è applicazioni chì facenu un cuntributu pusitivu à a cità. è a so ghjente, in u scopu di u 3rd Cungressu Internaziunale di Ricerca Urbana.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Mahmut Sami Şahin, chì hà ricevutu u premiu da Gaye Doğanoğlu, Vicepresidente di u Cungressu di l'Autorità Locali è Regionali di u Cunsigliu di l'Europa, in a cerimonia tenuta à l'edificiu di u Cunsigliu di l'Europa in Strasburgu, in Francia, hà dettu chì civilisazioni hannu un postu impurtante in a custruzzione di e cità è disse: "Com'è Konya Metropolitan Municipality, simu fieri di u grande misticu islamicu." Hz. Avemu fattu u sistema di tram senza catenaria per chì i tramvii chì passanu intornu à a tomba di Mevlana ùn disturbanu micca a so spiritualità cù u so sonu è u so rumore. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cunsideratu u nostru prughjettu degnu di un premiu", disse.

U Vicepresidentu di i Guverni Locali di u Partitu AK Mahmut Kaçar, u Cunsigliu Internaziunale di Ghjustizia è Uguaglianza (COJEP) Presidente Ali Gedikoğlu, Cità Uniti è Guverni Locali Segretariu Generale di l'Organizazione Regionale di l'Oriente Medio è Asia Occidentale (UCLG-MEWA) Mehmet Duman è u Sicritariu Generale di l'Istitutu di Ricerca Urbana Yusuf Sunar 14 premii sò stati attribuiti in 21 categurie in a ceremonia à a quale anu assistitu i sindaci è l'amministratori di e diverse cità in Turchia. I prughjetti premiati seranu esposti in l'edificiu di u Cunsigliu Europeu per una settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*