U Prughjettu di Telecabina da Implementà in Sapanca Cuntribuisce à u Turismu

U sindaco di Sapanca Assoc. Dr. Aydın Yılmazer hà fattu dichjarazioni annantu à u prughjettu di a funivia da esse realizatu in u distrittu. Dichjarà chì si preparanu per un prughjettu amichevule à a natura, Yılmazer hà dettu chì anu pianificatu tutti i dettagli in modu chì e stazioni di funivia ùn pruvucanu micca effetti negativi nantu à l'ambiente.

Nutendu chì u prughjettu di a funivia darà un grande impetu à u turismu di u distrittu, u sindaco Yılmazer hà dettu: "Stu prughjettu hè un prughjettu chì avemu implementatu per aumentà l'attrattività di u nostru distrittu. Di sicuru, questu ùn hè micca solu per u telefuninu. Ci hà da vene à a vita in e strutture suciale, inseme cù a funivia, nant'à u sopra-mintuatu 5 decares A-type area, chì a lucazione avemu pagatu per l'ultimi 70 anni. U prughjettu di a funivia darà un grande benefiziu à a ghjente di a regione, u nostru distrittu è a nostra cità.

Yılmazer hà dichjaratu chì anu pigliatu in considerazione a sensibilità di l'area di l'applicazione mentre preparanu u prugettu, è hà dettu: "Avemu un totale di 3 parcheggi, unu di i quali hè sotterraneu, in a nostra stazione di funivia in Kırkpınar. Elimineremu u trafficu di i veiculi chì serà creatu da i nostri citadini chì venenu à cullà nantu à a funivia cù questi parcheggi. Avemu pianificatu 3 parcheghji, unu di i quali hè sotterraneu, sia per i veiculi grossi sia chjuchi. L'entrata è l'uscita di tutti i parcheghji sò furnite da a strada principale. In questu modu, impediscemu chì u trafficu di i veiculi entre in i quartieri internu è l'inconvenienti chì ponu accade quì ".

Dichjarà chì si curanu di prutege u spaziu verde in a regione, Yılmazer hà cunclusu a so dichjarazione cusì:

"U nostru parcheghju à u latu di a stazione di funivia hè sottuterra. In questa zona, ci hè una zona verde, parchi per i zitelli è una zona di sport. In altri palori, pigliamu assai cura per ùn sguassate a texture esistenti. I nostri altri 2 parcheghji sò in u latu oppostu di a strada. U trafficu di i pedoni da questi parcheggi serà furnitu da u soprapassu da custruisce. Solu 670 metri quatratu di spaziu seranu aduprati per a stazione è serà custruita soprattuttu di legnu per esse in armunia cù l'ambiente. Ùn ci sò micca materiali chì ponu influenzà a salute umana in tuttu u prughjettu. Siccomu i mutori sò elettrici, ùn creà micca un impattu negativu nantu à l'ambiente. In u cuntrattu chì avemu fattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, avemu inclusu clause in u quadru di rispettu di l'ambiente. In altri palori, tutti i dettagli ch'e aghju citatu sò ancu inclusi in u cuntrattu. Cum'è u guvernu lucale, simu felici di purtà u prughjettu di a telecabina, chì serà una prima in a nostra cità, à Sapanca, induve avemu cunsideratu tutti i ditagli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*