Investimentu di 509 miliardi TL in l'infrastruttura di trasportu di Turchia

509 miliardi TL investiti in l'infrastruttura di trasportu di Turchia
509 miliardi TL investiti in l'infrastruttura di trasportu di Turchia

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà dichjaratu chì 16 miliardi di TL sò stati investiti in l'ultimi anni 509 per rinfurzà l'infrastruttura di trasportu di Turchia è integrà cù u mondu.

U Ministru Turhan hà assistitu à a riunione di i Ministri di Trasporti di l'Organizazione di Cooperazione Economica di u Mar Neru (BSEC) in Baku, a capitale di l'Azerbaijan.

Parlendu à a riunione intitulata "Sviluppà u cummerciu attraversu a connettività", Turhan hà dichjaratu chì hè impurtante di furnisce e cunnessione fisiche trà i stati membri di BSEC è di implementà prughjetti cun un sensu di rispunsabilità cumuna per u sviluppu di a regione.

Dichjarà chì a Regione di u Mari Neru hè una parte integrante di mantene a cunnessione trà l'Europa è l'Asia, Turhan hà enfatizatu chì l'impurtanza di a regione hè aumentata ancu di più dopu à l'Iniziativa Belt and Road iniziata da a Cina.
Turhan hà dichjaratu chì u sviluppu di l'infrastruttura è u cumpletu di e cunnessione mancanti sò d'impurtanza vitale per aumentà u cummerciu in a regione.

Mencionendu l'Autostrada di l'Anellu di u Mari Neru, Turhan hà dichjaratu chì una sezione di 683 chilometri di sta strada passa per Turchia cum'è l'autostrada di u Mari Neru cum'è un assi principale divisu.

Dichjarà chì ci sò duie strade principali di cunnessione nantu à a linea chì si estendenu à i porti di l'Egeu è u Mediterraniu, Turhan hà dettu: "Continuemu à travaglià per aumentà a qualità di a strada nantu à a linea, cumprese e strade di cunnessione. In l'anni chì venenu, tutte e rùbbriche unidirezionali è unidirezionali nantu à a linea saranu multi-lane. Stu corridore culligarà u nostru paese cù i paesi di u Mari Neru, u Caucasu è l'Asia Centrale è l'Estremo Oriente per un serviziu di battellu sopra u Mari Caspiu.
Hè previstu di compie a parte di l'Autostrada di l'Anellu di u Mari Neru in e fruntiere di u nostru paese in parte. Vecu stu prughjettu cum'è unu di i travaglii più impurtanti realizati sottu a rispunsabilità di a BSEC ". disse.

Dichjarà chì un altru prughjettu impurtante per assicurà l'integrazione di e rete di trasportu BSEC cù i corridori internaziunali hè l'Autostrade Maritime, Turhan hà dichjaratu chì stu prughjettu hè d'impurtanza critica per revelà u putenziale di u trasportu marittimu in u Mari Neru è aumentà u cummerciu marittimu in a regione. . Turhan hà dichjaratu chì un travagliu in squadra più strettu è passi cuncreti sò necessarii per a implementazione di u prugettu.

Turhan hà dettu chì, ancu s'è a cunnessione fisica hè impurtante, ùn hè micca abbastanza da sè stessu per mantene i servizii di trasportu ininterrotti, è chì in questu cuntestu, attachenu impurtanza à u "Memorandum of Understanding to Facilitate the Transport of Goods by Road in the Black Sea Region. " è chì sustenenu un sistema di trasportu internaziunale di merchenzie cù una strada senza documenti è senza quote in condizioni di cumpetizione uguali.

Dichjarà chì sustenenu l'aumentu di e quote di documenti di pass bilaterali è di transitu, assicurendu a libertà di transitu, eliminendu i pedaghji elevati è facilità l'applicazioni di visa per i cunduttori prufessiunali, Turhan hà fattu i seguenti suggerimenti:

"Invitemu tutti i Stati membri à participà à u "Proghjettu di Permissione BSEC", chì hà un grande putenziale è hè statu iniziatu per a liberalizazione di u trasportu stradale in a regione BSEC. In l'attività di trasportu stradale in a regione BSEC, attachemu impurtanza à assicurà a libertà di transitu trà i Stati membri. Per d 'altra banda, credemu chì l'intruduzioni di un sistema di visa à ingressu multiple in a regione BSEC per facilità l'applicazioni di visa per i cunduttori prufessiunali serà di grande benefiziu mutuale. Di listessa manera, pensemu chì i tariffi, chì sò unu di l'ostaculi à u trasportu stradale è chì sò pigliati sottu nomi diffirenti, deve esse eliminati ".

Esprimendu chì attribuisce impurtanza à piglià i passi necessarii per l'appruvazioni è l'implementazione di u prugettu di "Accordu nantu à a ricunniscenza mutuale di diplomi, certificati è altri documenti ufficiali in i campi di u trasportu stradale è l'operatori di trasportu di passageri", Turhan hà dettu, "facilità di e prucedure di visa". for Truck Drivers Prufessiunali chì sò Cittadini di i Stati Membri di BSEC ". Invita à tutti i Stati membri à firmà l'accordu per ghjunghje à u numeru di firme necessarii per l'entrata in vigore di a Cunvenzione.

"A Ferrovia Baku-Tbilisi Kars cunnetta e rete di trasportu asiatica è europea"

Parlendu di l'investimenti infrastrutturali di Turchia, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu investitu 16 miliardi TL in l'ultimi 509 anni per rinfurzà a nostra infrastruttura di trasportu è integrà cù u mondu. E strade chì servenu 80 per centu di u trafficu in u nostru paese oghje sò state divise. A strada divisa, chì era 6 mila 101 km, s'allargava à 26 mila 200 km. U numaru di pruvince cunnessi da a strada divisa hè diventatu 76. A lunghezza di l'autostrada hè aumentata da 714 à 2 chilometri. A lunghezza di a ferrovia hà righjuntu 657 mila 10 chilometri da 948 mila 12 chilometri.

Enfatizendu chì anu unitu i cuntinenti aprendu a Linea Ferroviaria Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars, Turhan hà dettu: "A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà creatu una cunnessione diretta cù Georgia è Azerbaijan, è hè statu stabilitu un corridore impurtante per cunnette u Reti di trasportu asiatichi è europei di a nostra regione di u Mari Neru ". disse.

Ricordendu chì anu messu in serviziu prughjetti mundiali giganti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge è Eurasia Tunnel, Turhan hà dettu chì anu ancu fattu investimenti significativi in ​​aeroporti è chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi à 2023 da u 65.

Turhan hà aghjustatu chì anu aumentatu u nùmeru di destinazioni internaziunali da 60 à 316, u numeru di paesi cun accordi aerei da 81 à 169, è chì u trasportu di merchenzie aereo hà aumentatu da 879 mila tunnellate à 2 milioni 127 mila tunnellate.

In più di Turhan, u Ministru di Trasporti, Comunicazioni è High Technologies di l'Azerbaijan Ramin Guluzade è i funzionari di i ministeri di u trasportu di i Stati membri BSEC eranu presenti à a riunione.

Turhan hà ancu visitatu u Lamentu di i Martiri di Baku, induve i martiri di u 20 di ghjennaghju sò stati intarrati, è u Martiri Turcu di Baku, in parte di i so cuntatti azerbaigiani.