Apaydın hà participatu à a Cerimonia di Certificatu di Formazione di Personale Ferroviario di Sudan

apaydin sudan hà assistitu à a cerimonia di certificatu di furmazione di u persunale di ferrovia
apaydin sudan hà assistitu à a cerimonia di certificatu di furmazione di u persunale di ferrovia

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın; Hà assistitu à a Cerimonia di Certificatu di Formazione di Personale Ferroviaria di Sudan u ghjovi 25 ottobre 2018.

In più di u Direttore Generale Apaydın, a cerimonia tenuta in TÜLOMSAŞ hà assistitu u Sottosegretariu di l'Ambasciata Tarig Ahmed Mohamed Salih, u Direttore Generale di i Ferrovie Sudan (SRC) İbrahim Fadul Abdalla, u Direttore di a Cumpagnia di Sviluppu GAM Africa è u Rappresentante Sudan di TÜLOMSAŞ Gamal Khugalı, Direttore Generale RAYS BarİMAyŞ. è u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, anu participatu.

"Custruemu a Civiltà in u Paese Amicu è Fraternu Sudan"

Parlendu à a ceremonia, u General Manager di TCDD İsa Apaydın Ellu disse chì, ancu s'è a Turchia è u Sudan sò paesi di geografie differenti, sò dui paesi amichevuli è fraterni cù ligami storici è culturali profondi, cù i stessi cori, è chì sti ligami sò stati rinfurzati ancu cù e visite di u più altu livellu realizate mutualmente sottu u dirigenza di i nostri Presidenti in l'ultimi anni.

Apaydın hà dettu chì per via di sti rilazioni, a civiltà hè stata custruita in u paese amicu è fraternu Sudan; Hà dichjaratu chì una grande impurtanza hè stata data à e ferrovie in Turchia in l'ultimi 15 anni, è parechji prughjetti sò stati realizati, soprattuttu prughjetti di ferrovia d'alta veloce è rapida, da a signalazione è l'elettrificazione à i centri logistichi, stazioni di treni d'alta velocità è mantenimentu. unità, è studii di R&D.

"Mentre sviluppemu e ferrovie in u nostru paese, ci sforzemu di sparte u livellu tecnologicu chì avemu ghjuntu è l'esperienze chì avemu cù i paesi amiche è fraterni", Apaydın cuntinuò e so parolle cum'è seguita.

"U nostru travagliu per migliurà e nostre relazioni è a cuuperazione cù i Ferrovie Sudan hè ancu una parte di stu sforzu. "In u risultatu di riunioni mutuali trà i direttori generali di l'amministrazioni ferroviarie di i dui paesi è e delegazioni, un memorandum d'intesa hè statu firmatu in Sudan u 16 ottobre 2017 per sviluppà a cooperazione in u campu di e ferrovie".

"I nostri fratelli è sorelle sudanesi seranu i nostri Ambasciatori Voluntarii"

Apaydın; In u quadru di u Memorandum of Understanding, a nostra surella Sudan Railways Organization hà dumandatu a furmazione in u campu di a ferrovia da TCDD, è in cunfurmità cù a dumanda, un totale di 4 persunali tecnichi sudanesi (9 ingegneri elettrici, 5 ingegneri meccanichi, 18 tecnichi). ) sò stati assignati à u persunale tecnicu di a ferrovia sudanese 15 in a nostra filiale TÜLOMSAŞ. Hà dichjaratu chì u prugramma di furmazione hè statu implementatu da ottobre 2018.

Apaydın hà presentatu certificati à l'invitati chì anu finitu cù successu a so furmazione; "Credu chì quandu i nostri fratelli sudanesi tornanu in u so paese, seranu ancu i nostri ambasciatori vuluntarii. Cù questi sentimenti è pinsamenti, felicitamu à i nostri fratelli chì anu finitu cù successu a so furmazione è anu u dirittu di riceve certificati è li auguranu bona furtuna ". disse.