U Pianu Maestru di Trasportu Sarà a Road Map di Bursa

U pianu maestru di u trasportu serà a roadmap di Bursa
U pianu maestru di u trasportu serà a roadmap di Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì u pianu maestru di u trasportu, chì deve esse appruvatu in nuvembre, serà a mappa stradale di Bursa è chì piglianu passi determinati per eliminà u trasportu da esse un prublema in dui anni.

Bereket Sofrası, implementatu da u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş per riunite cù i citadini intornu à a stessa tavola è à sente i prublemi in u locu, hè statu stabilitu sta settimana in u District Hacıvat. U sindaco Aktaş, chì hà eseguitu a preghiera matina in a Moschea Somuncu Baba, hà scontru cù i citadini à a tavola di colazione composta da bagel, furmagliu, olive è tè. Mentre l'abitanti di u quartieru esprimenu facilmente i so prublemi è e so aspettative di serviziu, tutte e dumande sò state nutate una per una à a riunione induve i burocrati di a Municipalità Metropolitana, BUSKİ è Burulaş eranu ancu presenti.

"Bursa dig, scuperemu"

U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì Bursa hè cresciutu in una manera hormonale, soprattuttu cù a migrazione rapida dopu à l'anni 1970, è chì sta crescita hà purtatu cun ella alcuni prublemi, è hà dettu chì hè necessariu analizà bè a situazione attuale è determinà a mappa stradale in cunseguenza. Dichjarà chì stanu prova di furnisce u serviziu à 17 quartieri in 1058 distretti cù l'applicazione Wholeşehir, u sindaco Aktaş hà dettu: "Esploremu Bursa, per dì cusì, per valutà a situazione. Insememu cù i nostri capi, ci venemu cù i nostri citadini. Cum'è una cità metropolitana, ùn avemu micca risorse illimitate. "Tuttavia, agghjendu secondu a realità di u bilanciu, circhemu di finisce prima tuttu u travagliu infinitu", disse.

Trasportu sanu à ogni puntu

U sindaco Aktaş hà nutatu chì un pocu di sollievu hè statu furnitu in u trafficu attraversu e pratiche di intersezzione, l'espansione di e strade è e strade appena aperte chì anu iniziatu in u scopu di u pianu d'azzione d'emergenza, è hà dichjaratu chì u prucessu in quantu à sti regulamenti cuntinueghja. Dichjarà chì a prublema chì attribuisce una grande impurtanza in u trasportu hè u pianu maestru di u trasportu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu u nostru pianu appruvatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture in Novembre è annunzià à u publicu. Stu pianu serà a nostra carta di strada. Facemu calculi per un citatinu chì vive in u nostru quartiere di Hacıvat per avè un trasportu più convenientu à l'università, o per un citatinu di Osmangazi per avè un trasportu megliu à un puntu in Nilüfer. Creemu una mappa stradale per questu. Spergu chì vi vede chì avemu da piglià passi serii in stu riguardu. Bursa hè una cità assai fertile è viva. Se ci unemu e mani, ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca superà. dicu sempre; "Spergu, dopu à 2 anni, u trafficu ùn serà micca parlatu in Bursa", disse.

"Ùn ci hè micca partita induve tutti vincenu"

U sindaco Aktaş hà ancu evaluatu u prublema di trasfurmazioni urbane in u Distrettu di Hacıvat, per quale i citadini anu aspettative significative, è hà ricurdatu chì a decisione di trasfurmazioni presa da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hè stata fermata da a lege. Dichjarà chì un sistema chì piglia metri quadrati per metru quadru ùn serà micca una trasfurmazioni urbane, u sindaco Aktaş hà dettu: "Piaghjate per 1000 persone induve vivevanu 2000 persone, è poi dite chì ci hè un prublema di trafficu in Bursa. Sidemu stortu è parlemu drittu. Averete metru quadru per metru quadru. Darete un edifiziu di 30-40 anni è rimpiazzà cù un novu appartamentu. A municipalità vincerà da questu, vincerà u cuntrattu, vincerà l'individuu. Ùn ci hè micca partita induve tutti vincenu. Tutti vinceranu in questu affari, Bursa perderà. Ancu un pallone gonfiatu scoppia dopu à pocu tempu. Ciò chì avemu da fà da avà hè di determinà bè a carta di strada. Avà avemu travagliatu annantu à questu tema, avemu travagliatu nantu à u trasportu è a zoning. Avemu bisognu di espansione Bursa, ùn ci hè altra scelta. "Ùn finiremu micca a pianura, ma avemu da finisce Bursa", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*