Sistema ILS Cumissionatu à l'aeroportu di Kastamonu

U sistema ILS attivatu in l'aeroportu di Kastamonu
U sistema ILS attivatu in l'aeroportu di Kastamonu

Funda Ocak, Direttore Generale è Presidente di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, hà annunziatu nantu à u so contu Twitter ufficiale chì u sistema ILS hè statu attivatu in Kastamonu.

Eccu l'azzioni di u General Manager Ocak:

Attaccà una grande impurtanza à a mudernizazione di l'elettronica di l'aviazione per assicurà una gestione ininterrotta è sicura di u trafficu aereu; Avemu cura di equipà tutti i nostri aeroporti cù i dispositi è i sistemi d'aiutu di navigazione più avanzati.

À l'aeroportu di Kastamonu, induve u sistema ILS hè necessariu per e cundizioni climatichi, i travaglii iniziati in u prugramma sò stati cumpletati.

In più di u dispositivu di localizazione di a stazione ILS (Localizer and GP) prevista per esse installata quì, u dispusitivu GP, Tests di cuntrollu di u volu hè statu ancu cumpletu è messu in serviziu.

U sistema ILS, definitu cum'è Strument Landing System, hè sicuru, soprattuttu in tempu nebbia, piovoso è nevicatu induve u tettu di nuvola hè bassu è a visibilità hè limitata; In i casi induve a visibilità hè alta, furnisce un accostu còmode è sbarcu è ancu di sicurità.

Vogliu chì u sistema, chì minimizeghja i pussibuli annullamenti per via di e cundizioni climatichi cattivi, serà benefiziu è auspicious à i Kastamoniani, chì meritanu u megliu di ogni tipu di servizii.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*