U nome di YOLDER hè statu cambiatu

A 4a Assemblea Generale Ordinaria di l'Associu di Solidarità è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER) hè stata tenuta in u Centru Culturale di a Direzzione Regiunale TCDD 3rd. 133 membri chì travaglianu in tutta a Turchia anu assistitu à l'assemblea generale induve sò stati determinati i novi cunsiglii di gestione è di audit. Cù a mudificazione di a carta accettata in l'Assemblea Generale, u nome di l'Associazione hè statu cambiatu in Associazione di Solidarità è Assistenza di u Personale di Mantenimentu Ferroviariu.

A 4a riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria di YOLDER hè stata tenuta in Izmir u 29 settembre 2018. À l'apertura di l'Assemblea Generale, una cerimonia di commemorazione hè stata tenuta per u presidente Özden Polat, chì hè mortu pocu tempu. Mehmet Soner Baş, chì hè statu elettu cum'è u presidente di u Cunsigliu da l'Assemblea Generale, hà dichjaratu in u so discorsu ch'elli eranu assai tristi da a perdita di Özden Polat, chì hà fattu grandi sforzi in a creazione di YOLDER è a purtendu à questu ghjornu. Baş hà dettu chì a forte participazione à l'Assemblea Generale hè un indicatore impurtante di a vuluntà di i membri di prutege l'Associazione è hà dettu chì crede chì ognunu farà u so megliu per un YOLDER più forte in u novu periodu. 133 membri è rapprisentanti di i sindicati è l'urganisazioni non governamentali da tutta a Turchia anu assistitu à l'Assemblea Generale. TCDD 3rd Region Deputy Manager Nizamettin Çiçek, presidente turcu Ulasim-Sen Nurullah Albayrak, presidente di l'unione di l'impiegati di trasportu uniti Hasan Bektaş, filiale turca di Ulalim Sen Izmir, Associazione di Alumni di Tecnulugia Ferroviaria (RESTDER) presidente Okan Çalıova, Associazione Ferroviaria di Trainers Izmir (DEKAD) trasmette i so auguri cù missaghji è fiori. U presidente di a filiale di Izmir Ahmet Özdemir hà assistitu à l'Assemblea Generale in nome di l'Ufficiale di Trasportu Sen è hà desideratu successu à a nova gestione.

U NOME DI L'ASSOCIAZIONE HA CAMBIAT
Dopu chì l'ultimu rapportu di attività di YOLDER è i rapporti di auditu sò stati accettati in unanimità in l'Assemblea Generale, l'emendamenti di a carta sò stati discututi.

Dopu à a ristrutturazione in TCDD, hè statu unanimu accettatu à l'Assemblea Generale chì tutti i membri registrati è potenziali di l'Associu sò stati riuniti sottu u paraplu di u Dipartimentu di Mantenimentu, è u nome di l'Associu hè statu cambiatu in Associazione di Solidarietà è Solidarietà di Personale di Mantenimentu Ferroviario. è u nome curtu di l'Associazione hè stata guardata cum'è YOLDER.

Mentre chì u numeru di membri di u Cunsigliu di Amministrazione hè statu aumentatu da 6 à 9 cù l'emenda di u statutu, l'Assemblea Generale appruva à l'unanimità l'aghjurnamentu di e quote di i membri à 20 TL in u novu periodu.

DUE LISTE CONCORSE
L'eccitazione elettorale hè stata sperimentata à l'Assemblea Generale di YOLDER, chì hà vistu una elezzione di 2 liste per a prima volta da a so creazione. Sabri Altan Topak, chì hè intrutu in a corsa di serviziu, creendu una lista per traslassi l'associu in posti megliu, hà dettu chì anu u scopu di fà un travagliu orientatu à suluzione cù una gestione chì assicura una participazione ghjusta di ogni membru.

In u risultatu di l'elezzioni in u quali anu vutatu un totale di 131 membri, a lista di Şakir Kaya è Suat Ocak hà vintu l'elezzioni cù 90 voti. In u novu periodu, u Cunsigliu di Amministrazione era custituitu da Suat Ocak, Ferhat Demirci, Ramazan Yurtseven, Fatih Uğurlu è Şahin Azim, sottu a presidenza di Şakir Kaya. Ali Yılmaz, Sezgin Sevinç è Serdar Yılmaz anu ancu furmatu u Cunsigliu di Supervisione YOLDER. Arif Demir, Mehmet Önen, Vural Akgün, Nihat Atlı, Mustafa Yöndem è Ali Ünal sò stati eletti cum'è membri sustituti di u cunsigliu di amministrazione, è Tevfik Duymuş, Ferit Akalın è Hasan Yıldız sò stati eletti cum'è membri sustituti di u cunsigliu di audit.

"Cinceremu à travaglià da u fondu di a piramide"
Facendu i discorsi di chiusura à l'Assemblea Generale, Şakir Kaya è Suat Ocak anu ringraziatu tutti i membri, i rapprisentanti di i sindicati è di a sucità civile chì anu assistitu à l'Assemblea Generale è anu datu infurmazioni nantu à i scopi di u novu mandatu.

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di YOLDER, Suat Ocak, hà dettu: "U nostru scopu primariu in a gestione chì aghju intrutu cù a 2a Assemblea Generale Ordinaria era di dà à a nostra Associazione una identità è una attitudine, è avemu ottinutu questu. Avemu parechji prublemi, ùn pensemu micca chì a nostra situazione attuale hè abbastanza. YOLDER hè un'associu di ferrovieri, senza alcun titulu, opinione pulitica o gruppu. "Da avà, mantenemu una distanza uguale da tutte l'opinioni è e persone è travaglià per risolve i prublemi à tutti i livelli, partendu da i nostri ufficiali di cuntrollu di strada è di traversu è i nostri ufficiali di mantenimentu è riparazione di linea", disse.

In u so discorsu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Şakir Kaya hà indirizzatu à l'Assemblea Generale cusì: "In l'ultimi 37 anni di a mo carriera di 10 anni, aghju pruvatu à cuntribuisce à YOLDER cum'è tutti l'altri. Sò stati fora di a gestione, ma ùn aghju micca pigliatu a rispunsabilità. In u novu periodu, avemu da principià à travaglià cum'è un cunsigliu di direzzione da u fondu di a piramide, pruvatu à esse degne di a fiducia di l'Assemblea Generale. Travaremu per copre tuttu u Dipartimentu di Manutenzione. "Cuminendu a cunniscenza è l'equipaggiu di i nostri culleghi di gestione sperimentati cù l'energia è l'eccitazione di i nostri ghjovani culleghi, creeremu una struttura dinamica intrecciata cù i nostri membri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*