Nisun risultati per 5 mesi! Cosa hè accadutu veramente, l'offerta di a fabbrica di riparazione di vagoni?

Nisun risultatu per 5 mesi, ciò chì hè accadutu, offerta di fabbrica di riparazione di vagoni
Nisun risultatu per 5 mesi, ciò chì hè accadutu, offerta di fabbrica di riparazione di vagoni

In Malatya, a custruzzione di quale hè stata cuminciata 40 anni fà cum'è una Fabbrica di Riparazione di Carru, ma dopu chì u so usu per questu scopu hè statu abbandunatu, u scopu di u so usu ùn pò esse decisu è hè stata messa in vendita parechje volte sottu u nome di privatizazione L'offerta per a facilità, in quale a Crescent Red Turca aspira à custruisce una casa di disastru prefabbricata è l'offerta hè stata trovata adattata, ùn pudia esse cunclusa malgradu u passaghju di 28 mesi.

L'offerta di u 28 di maghju hè stata attribuita à a Crescent Red Turca, è ancu à ASC Architecture Decoration Advertising Construction Industry and Trade Ltd. Hè statu amparatu chì Red Crescent, chì hà participatu è sottumessu una offerta di 83 million TL, hè stata appruvata da l'Amministrazione di Privatizazione è hè stata mandata à u Cunsigliu Superiore di Privatizazione (ÖYK) per appruvazioni.

U fattu chì l'offerta, chì hè stata mandata à l'AGB per appruvazioni in a prima settimana di ghjugnu 2018, ùn hè micca stata finalizata da l'AGB ancu dopu à circa 5 mesi, hà purtatu à preoccupazioni chì u VOF ùn serà micca vindutu è restarà inutilizabile. sta volta, cum'è hà fattu parechje volte prima.

I deputati sò dumandati à piglià l'iniziativi necessarii per cuncludi l'offerta u più prestu pussibule.

DICHIARAZIONI DI U PRESIDENTE MALATYA DI KIZILAY SU VOF..
U presidente di a Crescent Red Turca, chì hè di Malatya, Dr. Kerem Kınık hà fattu una dichjarazione à Vahap Munyar, u redattore in capu di u ghjurnale Hürriyet, u nostru compatriota Vahap Munyar, u 18 di ghjugnu 2018, annantu à l'offerta è l'attività chì pensanu di fà in a stallazione, dopu chì l'AP hà trovu e so pruposte è li hà mandatu à l'AGB per appruvazioni, hà scrittu:

"KIZILAY President Dr. Kerem Kınık hà spartutu u sviluppu chì sapia chì seria d'interessu per mè in a riunione iftar tenuta à l'occasione di u 150 anniversariu di l'istituzione:

- Produceremu sistemi di alloghju di disastru in a vechja fabbrica di carri in Malatya.

U trasferimentu di l'antica fabbrica di vagoni à Kızılay, chì hè stata annantu à l'agenda dapoi anni cù diverse formule, in particulare u centru di produzzione per u settore di l'abbigliamento tessili, naturalmente hà attiratu a mo attenzione. Aghju dumandatu à Kınık, chì hè di Malatya Hekimhan:

- Kızılay ripiglià a vechja fabbrica di carri gratuitamente?

- Avemu ricevutu u sustegnu di u nostru Ministru di Dogana è Cummerciu, Bülent Tüfenkci, in a nostra offerta per una superficie totale di 52 decares cù una zona chjusa di 500 mila metri quadrati sottu l'Amministrazione di Privatizazione.

Ellu hà dichjaratu ch'elli anu presentatu una offerta di 83 milioni di lire in l'offerta per l'asset citatu:

- Aspittemu l'appruvazioni di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione (ÖYK) per a finalizazione di u risultatu di l'offerta. Dopu à l'appruvazioni, realizaremu u prucessu di trasferimentu è cuminciamu l'investimentu.

Hà enfatizatu chì investiranu un totale di 83 milioni di lire, cumprese 150 milioni di lire da pagà à l'Amministrazione di Privatizazione:

- Stabiliremu a più grande "Fabbrica di Sistemi di Rifugiu di Disastru" in u mondu in Malatya. In a fabbrica, pruduciemu sistemi di rifugiu per disastru è di stabilimentu per altre urganisazioni d'aiutu in u mondu. Dunque, avemu da esse esportatu ancu.

Mi dumandu se travaglii simili sò stati fatti in i centri di produzzione esistenti di Kızılay, spiegò:

– Avemu pruduzzione di tenda. Tuttavia, seremu impegnati in a pruduzzione di altri sistemi di refuggiu di disastru, in particulare cuntenituri è prefabbricati.

Un cumpagnu di u settore privatu hà dettu ancu chì pensanu à u prugettu:

- Avemu intenzione di reclutà un cumpagnu di u settore privatu chì hè un espertu in questu campu, basta chì a maiò parte di l'azzioni sò in Kızılay. A fabbrica chì stabiliremu serà ancu un centru di R&D è innuvazione per prublemi di disastru.

Hà sottolineatu chì ponu inizià a produzzione 12 mesi dopu u prucessu di trasferimentu:

- A nostra fabbrica serà capace di pruduce un alloghju veloce è economicu micca solu per i periodi di disastru, ma ancu per trasfurmazioni urbane. I campi suciali seranu ancu sviluppati in a nostra fabbrica.

Hà sparte ancu un altru investimentu impurtante chì pianificanu in una zona di 500 decare:

- Stabiliremu ancu un impurtante centru logisticu regiunale di Kızılay in Malatya. Ci sarà un investimentu di 150 milioni di TL per u centru logisticu. A nostra fabbrica è u centru logisticu creanu impieghi per 1500 persone.

Se l'offerta hè appruvata da l'AGB, u Red Crescent averà un centru di produzzione mundiale ...

Malatya puderà vede a vechja fabbrica di vagoni, chì hè stata inattiva per anni, infine rinvivisce cù a produzzione ... "

Fonte: malatyahaber.com- Ghjurnale Yeni Malatya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*