U Sport di Campagna vince cù Sunflower Valley è Bicycle Island

U paese hà vintu sportu cù a valle di i fiori di luna è l'isula di bicicletta.
U paese hà vintu sportu cù a valle di i fiori di luna è l'isula di bicicletta.

Accolta u presidente di a Federazione di Atletica, Fatih Çintimar, u sindaco Toçoğlu hà dettu: "Ospiteremu u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike in 2020 in Sunflower Valley è Bicycle Island. "Spergu, ospiteremu razzi naziunali è internaziunali", disse. Çintimar hà ringraziatu u sindaco Toçoğlu per avè purtatu Sunflower Valley è Bicycle Island à i sport di u paese.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà accoltu Fatih Çintimar, presidente di a Federazione Turca di Atletica. Fatih Çintimar, chì hà visitatu per a prima volta a Valle di Girasole è l'Isula di a Bicicletta quandu hè ghjuntu à Sakarya, hà manifestatu a so gratitudine à u sindaco Toçoğlu per avè purtatu una bella facilità à i sport di u paese. Çintimar era accumpagnatu da Sakarya Youth and Sports Director Provincial Fatih Çelikel è Metropolitan Municipality Youth and Sports Branch Manager Yusuf Ertuğrul Erdem.

Adatta micca solu per u ciclismu, ma ancu per l'atletica
Çintimar, chì hà visitatu Sunflower Valley è Bicycle Island è hà esaminatu e piste per e competizioni naziunali è internaziunali chì ponu esse incluse in u calendariu d'attività di a Federazione Atletica in 2019, hà dettu: "Hè una facilità adatta micca solu per u ciclismu, ma ancu per l'atletica. "Vogliu ringrazià vi, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, per avè purtatu sta facilità in u nostru paese", disse. Çintimar hà dichjaratu ancu chì u Centru di Preparazione Olimpica Turca hè statu apertu in Sakarya è chì eranu assai cuntenti di a participazione di i ghjucatori di u Club Sakarya Büyükşehir Belediyespor.

Belli impianti sportivi
U sindaco Toçoğlu hà iniziatu u so discorsu sottulinendu chì Sunflower Valley è Bicycle Island hè un prughjettu esemplariu è hà dettu: "Eseguimu travaglii chì sustenenu i sporti è l'atleti. Offriamu l'uppurtunità di furmà novi atleti cù e strutture sportive chì custruemu in a nostra cità. Per d 'altra banda, prupunemu attività sportive in diverse rami in u nostru cumuni. Ospitemu u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike in 2020. Inoltre, a nostra squadra di basket compete in a Super League è in Europa. "Sperendu, u nostru Sakarya hà da cuntinuà à crià novi atleti chì renderanu u nostru paese fieru in ogni campu di sport è li portanu à l'sport di u paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*