Ministru Turhan: "Avemu aumentatu u numeru di passageri ferroviari à 183 milioni"

Ministru Turhan, avemu aumentatu u numeru di passageri ferroviari à 183 milioni
Ministru Turhan, avemu aumentatu u numeru di passageri ferroviari à 183 milioni

In u so discorsu in TRANSIST 11th Istanbul Transportation Congress and Fair, Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà dettu chì u trasportu hè unu di i settori più impurtanti chì affettanu u sviluppu ecunomicu è i livelli di benessere di i paesi oghje.

sistemi di trasportu avanzati; Turhan hà dettu chì, in più di facilità l'accessibilità à e zone di produzzione, i mercati è l'investimenti, offre opportunità è benefici suciali-ecunomichi à e persone. Hà enfatizatu chì i bisogni di trasportu à pocu costu, d'alta capacità, più veloci, più sicuri è più còmode sò obligatorii in tuttu u mondu.

"Fighjemu u trasportu cum'è un settore strategicu".

Per questi motivi è simili, Turhan hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu, anu vistu u trasportu cum'è un settore strategicu da u ghjornu chì anu cuminciatu à travaglià, è hà dettu:

"Da u nostru puntu di vista, u prublema hà dui aspetti: umanitarii è cummerciale. Se guardemu u prublema da un puntu di vista umanitarii, a nostra pupulazione hà più di 80 milioni è a maiò parte di sta pupulazione vive in cità. A migrazione da u paese à a cità, chì hà cuminciatu in l'anni 1950, hà aumentatu in modu esponenziale in pocu tempu. Sta situazione, soprattuttu dopu à l'anni 1980, hà cuminciatu à furmà a basa di parechji prublemi socio-ecunomichi, da l'infrastruttura à a cultura in cità. L'anni 1980 si pò dì ancu esse u principiu di l'anni di apertura di u nostru paese. Cum'è in parechji spazii, u campu di u trasportu è l'infrastruttura hà sfurtunatamenti prugressu daretu à a dinamica. Di sicuru, avemu pagatu è paghemu u prezzu per questu cum'è nazione è cum'è statu ".

Attenti à u fattu chì u settore hà una dimensione internaziunale in termini di ecunumia per a Turchia, Turhan hà mintuvatu i vantaghji di Turchia per via di a so situazione geografica è hà dettu chì i movimenti ghjusti ùn puderanu micca esse fatti in u passatu per questi vantaghji. Turhan hà dettu chì Turchia hà pagatu un prezzu pesante per questu, è per questi mutivi, u guvernu hà avvicinatu u prublema strategicu da u principiu.

"Se ci hè un prublema in i sistemi di trasportu, significa chì ci hè un prublema in a vita suciale, u cummerciu è l'ecunumia quì".

Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì un progressu significativu hè statu fattu in u campu di u trasportu in l'ultimi anni 16 è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu quasi fattu a storia in u campu di u trasportu. Inoltre, avemu ottinutu tuttu questu cù a forza è u sustegnu di a nostra nazione, malgradu a crisi globale, u caosu regiunale è l'attacchi perfidi in u nostru paese. Ùn importa micca quantu hè sviluppatu un paese, ùn importa quantu pruduce, quantu prugressu in a scienza è quantu sforzu prova à cummercializà i so prudutti, s'ellu ci hè un prublema in i sistemi di trasportu, significa chì ci hè un prublema. in a vita suciale, u cummerciu è l'ecunumia quì. Basatu annantu à questa idea, avemu investitu 16 miliardi di lire in l'ultimi 515 anni per rinfurzà a nostra infrastruttura di trasportu è integrà cù u mondu ".

"Attualmente, 4 mila 15 chilometri di custruzzione di ferrovia cuntinueghjanu"

Dendu infurmazioni nantu à l'investimenti in u settore ferroviariu, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu custruitu 15 chilometri di ferrovia in l'ultimi 983 anni, cù u mantenimentu è u rinnuvamentu di a reta ferroviaria esistente, è chì i travaglii nantu à a custruzzione di 4 mila 15- A ferrovia di kilometri cuntinueghja attualmente.

"Avemu aumentatu u numeru di passageri ferroviari à 183 milioni".

Dichjarà chì anu aumentatu u numeru di passageri da 2003 milioni à 77 milioni in 2017 cù a mobilizazione ferroviaria iniziata in 183, Turhan hà dettu: "Per d 'altra banda, Marmaray, u prughjettu di u seculu, chì hè statu messu in serviziu u 29 d'ottobre. 2013, hà trasportatu 296 milioni di passageri da u so principiu. Avemu vicinu à a fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas ". disse.

"A lunghezza di e linee di u sistema ferroviariu in costruzione in Istanbul hè di 143 chilometri"

Mehmet Cahit Turhan hà enfatizatu chì anu una impurtanza particulari à a suluzione di prublemi di infrastruttura, chì sò l'esperienza di anni, in Istanbul, chì hè u più grande valore di marca di Turchia in termini di populazione, ecunumia è cultura, è hà dettu:

"Avemu fattu passi di giganti in u trasportu in Istanbul, è cuntinuemu à fà cusì. A durata di u metro hà righjuntu 233 chilometri à a fine di l'annu. Cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, entrimu induve a nostra Municipalità Metropolitana hè insufficiente. Cuntinuemu u nostru travagliu in 118 siti di custruzzione è 18 rotte. A lunghezza di e linee di u sistema ferroviariu in costruzione in Istanbul da u nostru Ministeru hè di 143 chilometri.

Turhan hà dettu chì ùn anu micca trascuratu a migliione di e linee suburbane di Istanbul in più di l'opere di metro, è chì quandu i travaglii suburbani sò stati finiti,Halkalı Hà dichjaratu chì a distanza trà elli diventerà 3 linee.

"U nostru travagliu di prughjettu in u Gran Tunnel d'Istanbul hè ghjuntu à a tappa finale".

Turhan hà ancu datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prughjettu di u Great Istanbul Tunnel:

"U nostru travagliu di prughjettu nantu à u Gran Tunnel d'Istanbul, chì passerà u Bosforu sotterraneo, hè ghjuntu à a tappa finale. Cù stu prughjettu, realiceremu un primu in u mondu. Custruiremu un tunnel di 3 piani in una sola passata, cum'è un unicu tunnel. Cù stu tunnel, a carica di u Ponte di u Bosforu è u Ponte Fatih Sultan Mehmet serà significativamente ridutta. Un totale di 6,5 sistemi ferroviari sferenti, chì seranu utilizati da 9 ​​milioni di persone à ghjornu, seranu cunnessi l'un à l'altru da u metro express. Cusì, i nostri citadini puderanu ghjunghje à l'Aeroportu di Istanbul da l'Aeroportu Sabiha Gökçen in menu di una ora senza cambià di trenu, utilizendu u Grand Tunnel di Istanbul di 3 piani. Quandu i nostri travaglii sò finiti, tutti i distretti di Istanbul seranu cunnessi l'un à l'altru da u metro ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*