Si hè tenutu u ghjornu di cullaburazione ARUS per l'indigenizazione

A ghjurnata di cooperazione di localizazione di Arus hè stata
A ghjurnata di cooperazione di localizazione di Arus hè stata

U Cluster Anatolian Rail Transportation Systems (ARUS), di u quale TCDD hè ancu un membru, hè statu tenutu u marti 20 nuvembre 2018, in a Sala di Conferenze OSTİM, "Giornu di a Cooperazione per a Localizazione".

U direttore generale di TCDD è u presidente di u Cunsigliu di ARUS anu assistitu à a riunione. İsa Apaydın, u presidente OSTİM Orhan Aydın, u direttore generale di Aselsan İbrahim Bekar è l'imprese membri di ARUS è i funzionari EGO anu assistitu.

APAYDIN: "AFFETTU GRANDE IMPORTANZA À A PRODUZIONE NAZIONALE È NAZIUNA È R&D"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu à l'attellu, hà ricurdatu a mubilizazione di a produzzione domestica è naziunale iniziata cù e direttive di u presidente è hà enfatizatu l'impurtanza di aumentà a produzzione domestica è naziunale dopu l'ultimu attaccu ecunomicu straneru.

Apaydın hà dichjaratu chì 60 miliardi di lire sò stati investiti cum'è TCDD è circa 94 miliardi di lire cum'è u settore ferroviariu finu à a data, è hà dettu: "Cù questi investimenti; "Decine di prughjetti sò stati implementati, da e linee ferroviarie d'alta velocità à a mudernizazione di e linee esistenti, da i sistemi ferroviari urbani à stazioni YHT muderne, da u rinnuvamentu di a flotta di materiale rotabile, da a segnalazione è l'elettrificazione à i centri logistichi è a creazione di i centri logistici. industria ferroviaria naziunale ". disse.

Dicendu chì i prughjetti anu da cuntinuà à tesse a superficia di a patria cù e ferrovie d'alta veloce è d'alta velocità, Apaydın hà sottolineatu chì anu una grande impurtanza à a produzzione domestica è naziunale è à i studii di R&D cù u duvere è a rispunsabilità di esse una urganizazione naziunale cun una storia radicata di 162 anni.

Spartendu l'infurmazioni chì un tassu di localizazione assai altu di u 90 per centu hè statu ottenutu in a custruzzione di ferrovie à alta velocità, Apaydın hà dettu: "Mentre avà producemu è esportemu in casa cumpunenti di ferrovia cumposti da interruttori, rails, traverse è elementi di fissazione, chì avemu impurtatu finu à quandu. pocu tempu; Avemu ancu fattu un prugressu significativu in a produzzione di vagoni domestici, locomotive è treni. "Avemu sviluppatu è implementatu u prughjettu di signalazione lucale è naziunale nantu à e nostre linee cunvinziunali". hà nutatu.

Apaydın hà spiegatu chì ùn trovanu micca abbastanza u travagliu nantu à a produzzione lucale è naziunale è chì volenu aumentà a produzzione domestica è naziunale cullaburendu cù l'urganisazioni di stakeholder, in particulare l'imprese membri di ARUS è e municipalità metropolitane.

Ricordendu chì anu incaricatu u prughjettu Başkentray, chì hè longu 36 km è hà una capacità di ogni ghjornu di 520 mila passageri, chì hè statu custruitu integratu cù altri sistemi ferroviari urbani per furnisce un serviziu suburbanu mudernu trà Sincan è Kayaş in a capitale Ankara, Apaydın hà dettu. "U sistema ferroviariu urbanu attualmente operatu da a nostra municipalità metropolitana di Ankara." A so lunghezza hè di circa 65 km, u numeru tutale di veiculi hè 369, è a lunghezza di e linee di u sistema ferroviariu in costruzione hè di 14.088 km.

A durata di u sistema di trasportu ferroviariu urbanu in tutta a Turchia hè prevista per aumentà à 2023 km da 1.100. Istanbul, Ankara è Izmir anu bisognu di 2023 7.000 tram, veiculi ligeri è metro per u XNUMX.

Inoltre, avemu bisognu di 2023 treni d'alta velocità, 197 treni elettrici è 504 locomotive per u 500 ". disse.

"A COLLABORAZIONE CU I STAKEHOLDER DOMESTICI hè più impurtante chè mai"

Enfatizendu chì hè più impurtante chè mai per aumentà a produzzione domestica è rializà questi prughjetti cù a forza di travagliu domestica, cullaburendu cù attori domestici in a custruzzione di novi linee di trasportu ferroviariu è a fornitura di veiculi di trasportu, Apaydın hà dettu: "Cù a cooperazione di TCDD è ARUS. , ci sò stati scontri faccia à faccia trà TCDD è cumpagnie di i fornitori finu à a data. "Avemu realizatu cù successu dui workshop è ricevutu risultati assai pusitivi.

Avemu un attellu simili trà ARUS è EGO oghje. Credu chì un bonu travagliu serà fattu oghje in quantu à a produzzione domestica è naziunale ". disse.

In l'attellu, sò stati scontri faccia à faccia trà cumpagnie membri ARUS è participanti EGO per risponde à i bisogni di i veiculi in a flotta EGO cù i mezi lucali è naziunali, in cooperazione cù ARUS è EGO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*