I nostri aeroporti sò in cima di l'Europa

I nostri aeroporti sò in cima di l'Europa
I nostri aeroporti sò in cima di l'Europa

Airports Council International (ACI) hà annunziatu u so rapportu di cunnessione 2018.

U contu di e social media hà spartutu dati nantu à u rapportu da Twitter. Autorità di l'aeroporti statali (DHMI) General Manager è presidente di u CunsigliuI Funda Ocak hà attiratu l'attenzione à e carte di volu in crescita di l'aeroporti turchi. L'aeroportu di Antalya, chì hè u più impurtante resort di vacanze in Turchia, hà attiratu l'attenzione in i dati ACI.

Funda Ocak, Direttore Generale di DHMI, hà dichjaratu chì l'Aeroportu di Antalya, chì serve più di 25 milioni di passageri annu, hè u primu in a so categuria in a so spartera in quantu à i dati ACI. Ghjennaghju, "Airports Council International (ACI) hà annunziatu u so rapportu di cunnessione 2018. In cunsiquenza, l'aeroportu di Antalya hà classificatu u primu trà l'aeroporti chì serve più di 25 milioni di passageri annu in Europa, cun un aumentu di 2018% in u numeru di cunnessione dirette in 2017 cumparatu cù 44,8.

L'aeroporti di Izmir è Ankara anu attiratu ancu l'attenzione in u rapportu.

In quantu à l'aeroporti Izmir Adnan Menderes è Ankara Esenboğa, ghjennaghju hà dettu: "In l'aeroporti chì servenu da 10 à 25 milioni di passageri annu in Europa, l'aeroportu cù u più altu aumentu di u numeru di cunnessione dirette in 2018 paragunatu à 2017 era Izmir Adnan Menderes. Aeroportu, cù un aumentu di 23. L'aeroportu di Ankara Esenboğa hè u sicondu cun un aumentu di 10 per centu in u numeru di cunnessione dirette in 25 paragunatu à 2018, trà l'aeroporti chì serve 2017 milioni à 22,9 milioni di passageri annu in Europa.

Aumentu di 130 per centu in Sinop Airport

Un altru aeroportu degne di nota in Turchia in u rapportu era Sinop Airport. L'aeroportu di Sinop hè u quartu postu trà l'aeroporti cù u più altu aumentu di u numeru di cunnessione dirette in 5 paragunatu à 2018, cun un aumentu di 2017 per centu trà l'aeroporti in Europa chì serve menu di 130,4 milioni di passageri annu.

Funda Ocak, General Manager di DHMI, hà dichjaratu chì l'aeroporti turchi anu attiratu l'attenzione in a carta di volu di l'ultimi 10 anni. Dunque, in l'aeroporti in Europa chì serve più di 25 milioni di passageri annu, l'aeroporti cù u più altu aumentu di cunnessione dirette in 2018 paragunatu à 2008 eranu di novu da Turchia. In questu cuntestu, l'Aeroportu di Antalya hà classificatu secondu cù un aumentu di 226,9 per centu, è l'Aeroportu d'Istanbul Atatürk hè u quartu cun un aumentu di 104,9 per centu. L'aeroportu di Ankara Esenboğa era l'aeroportu cù u più altu aumentu di u numeru di cunnessione dirette in 10 paragunatu à 25, cun un aumentu di 2018 per centu trà l'aeroporti chì servenu da 2008 milioni à 169,4 milioni di passageri annu. In a listessa categuria, l'Aeroportu Adnan Menderes di Izmir hà classificatu secondu cù un incrementu di 131,5 per centu.

Turchia era u paese cù u più altu aumentu in l'ultimi 10 anni

Rimarchendu chì Turchia hè u paese cù u più altu aumentu in l'ultimi 10 anni sicondu i dati ACI, u Direttore Generale di DHMI Funda Ocak hà dettu: "In 2018, l'Aeroportu di Francoforte era l'Aeroportu Europeu cù u più altu numeru di cunnessione hub (centrale), mentre L'aeroportu di Istanbul Atatürk hè u quartu postu. In 2018, a cunnessione HUB di l'aeroportu d'Istanbul Atatürk hè aumentata da 2008 per centu cumparatu cù 492,8 è da 2017 per centu cumparatu cù 4,8. In 2018, Turchia era u paese cù u più altu aumentu di e categurie di cunnessione diretta, cunnessione diretta è hub trà i primi 20 paesi europei secondu u numeru di cunnessione cumparatu cù u 2008.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*