Ministru Turhan: "I nostri sforzi per rinviviscia a strada di a seta sò in crescita"

Ministru Turhan, i nostri sforzi per rinvivisce a strada di a seta sò in crescita
Ministru Turhan, i nostri sforzi per rinvivisce a strada di a seta sò in crescita

Ministru di Trasporti è Infrastrutture M. Cahit Turhan hà dichjaratu chì cum'è Turchia, facenu grandi sforzi per cunnette u corridore di l'Acordu di Cooperazione di Transitu è ​​Trasportu (Lapis Lazuli) à l'Europa cù mega-progetti.

A Cunferenza Internaziunale di i Ministri di Trasportu di e Parti à l'Acordu di Cuuperazione di Transitu è ​​Trasportu hè stata in Turkmenbashi, Turkmenistan.

Turhan, chì hà assistitu à a cunferenza in nome di Turchia, in u so discorsu in a sessione di apertura, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì e relazioni ecunomiche è cummerciale trà i cuntinenti asiatichi è europei passanu per un periodu di approfondimentu è hà dichjaratu chì u cummerciu trà i paesi di l'Asia. dui cuntinenti hà righjuntu 1,5 miliardi di dollari à ghjornu.

Espristendu chì u voluminu di u cummerciu hè previstu di cuntinuà à aumentà è ghjunghje à 2025 miliardi di dollari in 740, Turhan hà enfatizatu chì u sviluppu di u trasportu trà i dui cuntinenti hè di grande impurtanza quandu u voluminu di u cummerciu sopra citatu hè cunsideratu.

In questu sensu, Turhan hà dichjaratu chì u corridore Lapis Lazuli hè una iniziativa assai impurtante chì mira à u sviluppu di l'ecunumia, di e relazioni cummerciale è di i ligami di trasportu trà l'Afghanistan, u Turkmenistan, u Mar Caspio, l'Azerbaijan, a Georgia è a Turchia, aghjustendu chì u Caspian-transited. U corridore mediu è a strada Lapis Lazuli cunnetta l'Asia è l'Europa. Ellu disse chì si sviluppa rapidamente cum'è dui corridori impurtanti chì li cunnessu.

Indicà chì tutti i paesi chì sò partiti à l'accordu anu fattu grandi sforzi in questa direzzione, Turhan hà dettu:

"Senza dubbitu, i nostri investimenti infrastrutturali è i nostri passi per facilità u trasportu apriranu a strada per queste rotte per esse più efficaci. U rolu di u passaghju Caspian hè assai criticu per questu corridore per serve in modu efficace. U Portu Internaziunale di Turkmenbashi, apertu di pocu tempu, hè statu trà i prughjetti più impurtanti di a moderna Strada di a Seta. Cù u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars recentemente finitu, stu portu cunnetta l'Afghanistan è a Cina à l'Europa via l'Asia Centrale cum'è ligami di una catena. Stu successu di u nostru paese soru Turkmenistan hè una fonte di grande orgogliu è orgogliu per noi. Cum'è Turchia, facemu grandi sforzi per cunnette stu corridore à l'Europa cù mega-progetti. Turchia hè diventata unu di i paesi impurtanti di a moderna Strada di a Seta cù a so rete stradale sviluppata è a cunnessione ferroviaria ininterrotta ".

Esprimendu chì anu investitu 15 miliardi di lire per rinfurzà l'infrastruttura di trasportu in l'ultimi 520 anni, Turhan hà dettu chì a lunghezza di a strada divisa hè aumentata à 26 mila 198 chilometri è a lunghezza di l'autostrada à 2 mila 657 chilometri.

Nutendu chì a reta ferroviaria hà righjuntu 12 chilometri, Turhan hà dettu chì cuntinueghjanu à implementà 710 prughjetti, cumprese a custruzzione di novi linee ferroviarie nantu à a Rete Ferroviaria Trans-Asiatica di l'ONU è a riabilitazione di e linee esistenti.

Dichjarà chì anu aumentatu u numeru di aeroporti à 56 è chì aumenteranu stu numeru à 5 in i prossimi 65 anni, Turhan hà ricurdatu chì quandu hè finitu, l'aeroportu di Istanbul, chì servirà cù una capacità di passageri di 200 milioni, hè statu apertu u mese passatu. .

Dichjarà chì u sviluppu di l'infrastrutture di trasportu hè impurtante, ma micca abbastanza, Turhan hà dettu: "Trasfurmà certe rotte in corridori di trasportu priurità hè pussibule solu facilitendu u trasportu in questa linea, sviluppendu alternative multi-modali è opportunità logistiche". usatu a frasa.

"U travagliu per rinvivisce a Strada di a Seta hè in crescita"

Mehmet Han Çakiyev, Vicepresidente di u Cunsigliu di i Ministri di Turkmenistan, hà dichjaratu chì i sforzi per a rivitalizazione di a Strada di a Seta sò in crescita, sia à u livellu regiunale è naziunale, è hà dettu:

"In u quadru di l'Acordu Lapis Lazuli, u corridore cummerciale cunnetta cù u centru di Turgundi di l'Afghanistan, Ashgabat, è poi cuntinueghja finu à Baku, dopu andà da Tbilisi à Turchia è da Turchia à l'Europa. Stu Corridor di Trasportu di Transitu, chì cunnetta l'Asia Centrale cù l'Europa, aiuterà ancu à migliurà u nostru voluminu cummerciale. Questa cunferenza mostra à a cumunità mundiale chì u slogan "Turkmenistan hè u core di a Grande Strada di a Seta" hè veramente natu.

U Primu Ministru di l'Azerbaijan, Yakup Eyubov, hà dettu ancu chì e rotte cummerciale anu aiutatu à u sviluppu è l'integrazione culturale di i paesi cum'è una vena per un bellu pezzu è hà dettu: "Ci sò parechje cose da fà da i paesi di u partitu Lapis Lazuli. A carica di prova serà mandata in dicembre, però, videremu quali spazii anu da esse sviluppati ". disse.

I rapprisentanti di l'Uzbekistan, l'Afghanistan è a Georgia anu ancu pigliatu a parolla à a cunferenza è esprimenu e so dumande per a creazione di a strada di l'Acordu Lapis Lazuli è l'impurtanza di l'accordu per i so paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*