L'aeroportu di Istanbul ùn hà micca prublemi di trasportu

L'aeroportu di Istanbul ùn hà micca prublemi di trasportu
L'aeroportu di Istanbul ùn hà micca prublemi di trasportu

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dichjaratu chì tutti i sistemi di trasportu stradale pianificatu prima per l'aeroportu di Istanbul sò stati attivati.

Dichjarà chì l'Aeroportu di Istanbul hè un grande prughjettu, Turhan hà dettu chì anu messu in opera a parte A di a prima fase di stu aeroportu è chì metteranu a parte B in serviziu l'annu prossimu.

Indittendu chì a sezione di capacità di 29 milioni di passageri hè stata messa in serviziu u 90 d'ottobre, Turhan hà dichjaratu chì i citadini anu beneficiatu di 5 voli di sbarcu è 5 di partenza in l'aeroportu in u primu locu, 3 di i quali eranu voli domestici è 2 eranu voli internaziunali.

Enfatizendu chì prima di l'apertura di una stallazione cusì grande, e teste di atterraggio è di decollo sò state realizate cù passageri di porcellini d'India, Turhan hà dettu chì ùn hè micca ghjustu di carricà tuttu u sistema di colpu in aeroporti cusì grandi, è per quessa, 10 i voli sò tenuti in questu aeroportu cù passageri veri per avà. Turhan hà dettu: "À u 31 di dicembre, pensemu di trasfurmà tutti l'atterrissimu è e partenze da l'Atatürk Airport à u novu aeroportu". disse.

Intantu, Turhan hà ricurdatu chì e duie cumpagnie di l'operatore, i servizii di assistenza in terra è l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, chì furnisce servizii di trafficu aereu, anu pruvatu tutti i sistemi, è chì s'ellu ci sò malfunzionamenti in i sistemi elettronici, sò verificati, questi i cuntrolli cuntinueghjanu per dui mesi, è à a fine di stu periodu, mandarà l'Aeroportu d'Istanbul à l'Aeroportu d'Istanbul, hà nutatu chì anu apertu à tutti i servizii domestici è internaziunali à piena capacità.

"U novu aeroportu ùn hà micca prublemi di trasportu"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì u novu aeroportu ùn hà micca un prublema di trasportu significativu per u mumentu, è chì 250 mila persone puderanu trasportà quì una volta chì hè stata aperta.

Enfatizendu chì tutti i sistemi di trasportu stradale ch'elli avianu pianificatu prima per l'aeroportu di Istanbul sò stati attivati, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"E strade Hasdal, Kemerburgaz, Yassıören, Subaşı, Çatalca, chì furniscenu accessu à u nostru novu aeroportu, sò avà in serviziu. L'area trà Kurtköy-Odayeri-Mahmutbey, chì hè chjamata a terza parte di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, serve ancu questu aeroportu. L'autostrada TEM, chì hè i principali assi di trasportu di Istanbul, cunnetta à l'aeroportu via Hasdal, Kemerburgaz, Yassıören, Esenler Junction, Autostrada Europea Metris Junction, TEM Highway Arnavutköy è Habipler. A linea Odayeri-Yassıören di l'Autostrada Marmara di u Nordu hè stata messa in serviziu cù l'aeroportu. In l'area di l'aeroportu, ci hè un cruciamentu trà Işıklar Junction è Tayakadin Junction. In u futuru, u numeru di passageri chì entreranu è lascianu quì ghjunghje à 3 mila per ghjornu. Cunsideremu a quarta intersezzione cum'è Tayakadin Junction. Ci sarà ancu una intersezzione separata per a stazione di carica ".

Esprimendu chì i veiculi di trasportu publicu serviranu quì, Turhan hà dichjaratu chì ci saranu 660 taxi di lussu di segmentu D in l'aeroportu.

Turhan hà dettu chì una di e cundizioni in u cuntrattu di l'aeroportu hè chì e cumpagnie impegnate in u cummerciu è u trasportu in l'aeroportu di Atatürk ùn anu micca esse vittime, è chì queste cumpagnie cuntinueghjanu a so attività in cunfurmità cù e cundizioni di custruzzione-operazione-trasferimentu in u novu aeroportu. .

Enfatizendu chì l'autobus IETT urganizeranu ancu voli da certe parti di Istanbul à l'aeroportu, Turhan hà dettu:

"Avemu u scopu di apre a cunnessione Gayrettepe-Istanbul Airport à a fine di u 2019. I servizii di autobus seranu urganizati quì da certi centri di stazioni di metro da u latu anatolianu è europeu, chì serve à questu scopu. Questi autobus piglianu ancu i bagaglii. Un serviziu di trasportu stradale di lussu serà furnitu. A tarifa più longa quì serà di 30 lire. Sicondu a distanza, a tarifa media hè stata determinata cum'è 15 lire. In questi autobus, ci sarà un sistema elettronicu è internet chì i passageri ponu aduprà in ogni sediu. E strade d'accessu da l'est è l'ovest sò cunnessi à l'aeroportu di Istanbul in modu assai preferenziale ".

Dopu à esse dumandatu s'ellu ci hè un prublema in quantu à a distanza è l'abitudine à l'aeroportu di Istanbul, Turhan hà dettu chì tali dettagli sò stati cunsiderati quandu determinanu a posizione di l'aeroportu.

Dichjarà chì u prughjettu in quistione hè ghjuntu da una ricerca in l'anni 1990 è principiu di l'anni 2000, Turhan hà dettu: "Ci hè bisognu di un novu aeroportu di alta capacità per Istanbul. Questu hè statu rilevatu. Istanbul hà un tale potenziale, e benedizioni, i rivenuti è e azioni chì riceverà da u mercatu mundiale di l'aviazione civile. Perchè ùn pudemu micca prufittà di questu? Questa hè una opportunità chì a nostra geografia ci offre ". disse.

Turhan; Nutendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dimustratu una forte vuluntà mentre tutti questi sò stati cunsiderati, hà dettu chì a situazione di u novu aeroportu hè stata determinata cum'è u locu più adattatu per u trasportu aereu.

"Concepitu cum'è una basa di l'aviazione"

Enfatizendu chì l'aeroportu di Istanbul hè statu cuncepitu cum'è una basa di l'aviazione, Turhan hà dettu: "L'invidiosi anu pruvatu à prevene è sabotà. Perchè ci hè un affittu enormu quì ". hà fattu a so valutazione.

Spieghendu chì i servizii tecnichi in l'aviazione custituiscenu ancu una fonte d'ingudu assai impurtante, Turhan hà dettu ancu chì l'aeroportu hè situatu in u locu più vantaghju cum'è un puntu di trasferimentu per l'Africa, l'Europa, l'Asia, l'Asia meridionale è l'America.

Dichjarà chì l'aeroportu di Istanbul hè un centru di vita, Turhan hà dettu chì e sale di cunferenza, alberghi, centri di cummerciale è spazii di esibizione sò trà e caratteristiche di l'aeroportu.

Enfatizendu chì un aeroportu ecologicu hè statu custruitu in quantu à l'architettura, Turhan hà dettu: "Tuttu hè statu riflessu in u prugettu cù i sistemi di risparmiu in riscaldamentu, raffreddamentu, ventilazione, illuminazione è metudi di usu d'acqua". usatu a frasa.

"Si pò ghjunghje in 61 minuti da Pendik"

In riferimentu à a distanza di l'aeroportu d'Istanbul à a cità, Turhan hà dettu chì si trova à una distanza più raghjone quandu si cunsiderà l'aeroporti domestici è l'aeroporti in i paesi sviluppati.

Dichjarà chì l'insediamentu in Istanbul si trasfirìu à u nordu dopu à u terrimotu di Marmara di u 1999, Turhan hà dettu: "Pendik hè a distanza più luntanu da u trasportu publicu. Un citatinu in Pendik ghjunghje à l'aeroportu in 61 minuti in autobus di lussu. disse.

Indittendu chì i passageri chì prufittàranu di l'aeroportu seranu constantemente infurmati da u mumentu chì lascianu e so case, Turhan hà dettu chì a linea di metro Gayrettepe serà finita à a fine di u 2019, è chì continuarà à a fine di u 2020. Halkalı Hà nutatu ch'elli cumissioniranu u metro di l'aeroportu è chì anu digià principiatu a custruzzione di sti prughjetti.

"L'aeroportu di Atatürk spinge i limiti"

Ricordendu e discussioni nantu à se l'Aeroportu d'Istanbul hè necessariu o micca, Turhan hà enfatizatu chì l'aeroportu Atatürk serve attualmente spinghjendu i limiti.

Dichjarà chì 500 aerei decollanu è sbarcanu in l'Atatürk Airport ogni ghjornu, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Se a distanza chì deve esse normalment trà l'aerei hè di 10 chilometri, i nostri cuntrolli di u trafficu aereu gestiscenu currettamente questi atterraggi è decogli, riducendulu à 7-8 chilometri cù a massima cura. U carburante hè un grande rifiutu. Siccomu si trova in a cità, a ghjente intornu hè ancu affettata da u rumore. I paesi africani-asiatici chì avemu apertu vulianu slots, ùn pudemu micca dà permessi di volu. Quandu avete pruvatu à piglià e piste di l'aeroportu in mantenimentu, avete avutu risichi è difficultà. In l'espansione africana, ùn pudemu micca dà slots à i paesi cù quale e nostre relazioni cummerciale sò stati sviluppati. Avà ci sò paesi chì avemu apertu ".

Turhan hà dichjaratu chì da avà, quelli chì venenu da a Cina è l'America di u Sudu volaranu sopra Istanbul, è chì l'Aeroportu d'Istanbul raccoglierà i profitti creati da sta situazione.

Surghjente: www.uab.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*