A Riclamazione di Highlight di 3.3 miliardi nantu à u ponte Osmangazi!

3 3 miliardi rivindicazione prufittu nantu à u ponte osmangazi
3 3 miliardi rivindicazione prufittu nantu à u ponte osmangazi

A Court of Accounts hà stabilitu chì per via di l'estensione di u cuntrattu di implementazione nantu à u Ponte Osmangazi in violazione di l'offerta, a cumpagnia di l'operatore guadagnà un profitu inghjustu di 2017 miliardi 3 milioni 323 milla lire in 978 figure.

Hà enfatizatu ancu chì a cumpagnia hà iniziatu a custruzzione prima di u cuntrattu, chì hà da guadagnà prufitti inghjustu cumpiendu a custruzzione è operandu u ponte per u tempu restante. Hè statu ancu dichjaratu in u rapportu di a Corte di Conti chì i primi 400 milioni di lira di u valore di l'espropriazione ùn sò micca ricevuti da a cumpagnia di u cuntrattu per un bellu pezzu. U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP, Haydar Akar, hà dettu: "Anu presentatu u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu cum'è un mudellu di sguardu quì-ricchezza".

L'irregularità di a Direzzione Generale di l'Autostrade nantu à l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è u Ponte Osman Gazi, cunnisciutu cum'è u Ponte di Traversa di a Baia di İzmit, sò state rilevate da l'Auditori di a Corte di Conti. A maiò parte di l'irregularità riflesse in i rapporti 2017 emergenu per via di l'estensione di u cuntrattu di implementazione di u prugettu, chì hè stata premiata cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, contru à l'offerta. Hà determinatu chì per via di l'estensione di u cuntrattu di implementazione in violazione di l'offerta, a cumpagnia di l'operatore guadagnà un profitu inghjustu di 2017 miliardi 3 milioni 323 milla lire in 978 figure.

CONTRATTU 715 GIORNI RITARDATI

I termini di u cuntrattu di implementazione per u travagliu di custruzzione di l'autostrada duveranu esse entrati in vigore in 180 ghjorni. Hè statu determinatu chì stu periodu hè statu superatu è e sanzioni stipulate in cunfurmità cù u cuntrattu.

U termini per l'accordu di implementazione per entra in vigore era u 26 di marzu di u 2011. Tuttavia, contru à l'offerta, u cuntrattu di implementazione hè statu messu in vigore 715 ghjorni dopu à sta data, vale à dì u 15 di marzu di u 2013. 715 di i 276 ghjorni chì sò passati sò emersi per via di e negatività derivanti da a Direzzione Generale di l'Autostrade. A ricunniscenza di stu periodu cum'è un periodu operativu supplementu à a cumpagnia operativa hè stata accettata cum'è normale. In ogni casu, l'auditori di a Corte di i Conti determinanu chì u ritardu di 439 ghjorni rimanenti ùn avia nunda di fà cù a direzzione, è era un ritardu in a rispunsabilità di a cumpagnia di l'operatore. U ritardu di 439 ghjorni duvia esse dedutu da u periodu di operazione, ma a direzzione ùn hà micca dedutu stu periodu da u periodu di operazione. L'auditori di a Corte di Conti anu calculatu u periodu di operazione di 439 ghjorni da 2017 milioni 7 mila 571 lire per ghjornu, cù i figuri di 705, è anu determinatu chì un guadagnu inghjustu di 3 miliardi 323 milioni 978 milla 863 lire nascerà.

A VINCITÀ INJUSTA NON FINISCE

L'auditori, chì anu determinatu chì a cumpagnia chì hà custruitu l'autostrada è u ponte, hà iniziatu i travaglii di custruzzione prima in violazione di u cuntrattu, hà dichjaratu chì sta situazione hà ancu causatu un grande prufittu inghjustu. Sicondu u cuntrattu, u periodu di operazione di ponti è autostrade hè di 22 anni è 4 mesi. 7 anni di stu periodu sò stati definiti cum'è u "prucessu di custruzzione". Quandu l'operatore hà finitu a custruzzione prima di 7 anni, u tempu aumentatu serà aghjuntu à i 22 anni è 4 mesi, chì hè u periodu di operazione, secondu u cuntrattu. A cumpagnia, chì hà iniziatu i travaglii di custruzzione prima di u cuntrattu, hà iniziatu a custruzzione prima di a consegna di u situ. Cusì, hè statu enfatizatu in u rapportu chì a cumpagnia di l'operatore guadagnà un vantaghju inghjustu cumpiendu a custruzzione u più prestu pussibule è ottene u tempu di operazione di u ponte extra.

L'auditori di a Corte di Conti hà dichjaratu chì ùn era micca pussibule di determinà quandu l'impresa hà iniziatu veramente u travagliu di custruzzione, è per quessa, u guadagnu inghjustu ùn pudia esse calculatu chjaramente. In altri palori, ùn era micca pussibule di calculà esattamente quantu tempu l'operatore hà acquistatu u dirittu operativu.

IN UN KIYAK IN EXpropriation

I scandali ligati à u ponte Osmangazi è l'autostrada İzmir ùn sò micca limitati à questu. Sicondu u cuntrattu, a cumpagnia di u travagliu copre i primi 400 milioni di lire di u prucessu di espropriazione. Dopu chì l'espropriazione di 400 milioni di lire hè stata cumpleta, l'amministrazione intervene è l'espropriazioni seranu fatte in nome di u Tesoru. In ogni casu, a Direzzione Generale di l'Autostrade è u Tesoru hà fattu un grande favore à a cumpagnia di uperazione ancu quì è ùn hà micca dumandatu soldi da a cumpagnia di l'operatore per i prucessi di espropriazione per un bellu pezzu.

Ùn hà micca pagatu e spese

Anni dopu, a cumpagnia operativa hà pagatu l'amministrazione di 400 milioni di lire, chì hà da pagà per a prima parte di l'espropriazione. Tuttavia, l'interessu nantu à questa quantità ùn hè micca pagatu. L'auditori di u TCA ùn puderanu micca riflette chjaramente a quantità di interessu à pagà in i so rapporti, postu chì ùn puderanu micca determinà quandu u prucessu di espropriazione principia è quantu tempu era passatu.

L'auditori anu ancu dichjaratu in i so rapporti chì a cumpagnia di l'operatore ùn hà micca pagatu i costi di a corte per i prucessi di espropriazione in questione, è chì in 2015, a Direzzione Generale di l'Autostrade hà pagatu 1 million 40 mila lire solu per i tribunali. Determinendu chì un totale di 1 miliardi 651 milioni di lire sò stati espropriati per u prugettu, l'Auditori di a Corte di Conti hà dichjaratu chì mentre tutte e altre spese, eccettu i costi di espropriazione, duveranu esse pagate da a cumpagnia di l'operatore, sti costi ùn sò micca stati cullati da l'amministrazione.

GUARDA-LU-BEN

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP, Haydar Akar, hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu. Akar hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione; "Anu presentatu u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu cum'è u mudellu di sguardu quì-ricchezza. Cù stu mudellu, rinviviscenu tutte e cumpagnie chì offrenu. L'auditori di a SAI anu pussutu documentà chjaramente solu 3.3 miliardi di elli. Questa figura aumenta cù pagamentu d'interessi chì ùn sò micca fatti cù i costi di a corte. Aghjunghjite altri prughjetti giganti custruiti cù stu mudellu, cum'è u 3rd Airport, à questu tributu custruitu solu nantu à u ponte Osmangazi. Quasi tutti anu irregularità in i so cuntratti. Quasi tutti travaglianu cum'è zecche per cumpagnie operative. Sfurtunatamente, u nostru paese si trova davanti à noi cum'è un pirtusu neru, u mudellu di build-operate-trasferimentu, chì, s'ellu hè implementatu bè, inseme cù i pedaghji di guaranzia, i tariffi di i passageri di guaranzia, è l'accordi cù munita straniera, puderia veramente sviluppà u paese. Ingoia ciò chì hè in a nostra sacchetta, ciò chì hè in a nostra sicura, ciò chì hè in u nostru tesoru, ciò chì hè in u pane di i nostri citadini è ciò chì hè in a nostra pensione. Arrubba à i citadini è torna à i citadini cum'è un serviziu chì hè assai più caru chè necessariu ".

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*