U numeru di stazioni di carica di sedie alimentate da batterie aumenterà

U numeru di stazioni di ricarica di e sedie elettrica aumenterà à e fermate di metro è metrobus 2
U numeru di stazioni di ricarica di e sedie elettrica aumenterà à e fermate di metro è metrobus 2

E stazioni di ricarica di sedie elettriche cuntinueghjanu à fà a vita più faciule per i citadini disabili. Halit Bakal, Direttore Generale di CK Energy Boğaziçi Elektrik, hà datu a bona nutizia chì u numeru di stazioni di ricarica per sedie a rotelle alimentate da batterie situate à 13 punti in u latu europeu di Istanbul aumenterà à 25 l'annu prossimu.

Cù u prughjettu "Illumina a vostra vita", chì hè statu iniziatu volontariamente da l'impiegati di CK Energy Boğaziçi Elektrik è implementatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, stazioni di ricarica di sedie alimentate da batterie situate in punti 2016 in u latu europeu di Istanbul in 13 cuntinueghjanu à cuntinuà. facilità a vita di i citadini disabili.

E stazioni di carica di sedie alimentate da batterie chì sò state installate finu à avà sò state cuperte per 54 chilometri nantu à a linea di metro è 52 chilometri nantu à a linea di metrobus in Istanbul, cù a so situazione.

Questu significa chì i citadini disabili ponu ghjunghje à stazioni di ricarica di batterie in una superficie totale di 106 chilometri. Cù i rivenuti di l'attività urganizata in u scopu di u prugettu, hè destinatu à stabilisce 2019 stazioni di carica di sedie alimentate da batterie in u latu europeu à a fine di u 12. Cusì, i citadini disabili puderanu viaghjà nantu à una strada di circa 139-140 chilometri cù e so sedie alimentate da a batteria senza avè sperienze tagli di energia.

Fornendu infurmazioni nantu à u Prughjettu "Illumina a vostra vita", u direttore generale di CK Energy Boğaziçi Elektrik, Halit Bakal, hà dettu: "Hè un prughjettu chì avemu implementatu in 2016 nantu à a parte europea di Istanbul. In cunfurmità cù e dumande di i nostri impiegati, avemu principiatu stu prughjettu per facilità a vita di i nostri citadini chì viaghjanu cù sedie à rotelle elettriche cù l'ingaghjamentu ottenutu da l'attività chì avemu urganizatu cun elli in una basa puramente vuluntaria è per assicurà a so participazione à a vita.


ACCESSO ININTERRUPTO A CITADINI DISABILITATI

Enfatizendu chì i citadini disabili chì utilizanu sedie a rotelle alimentate da a batteria chì volenu prufittà di e stazioni ponu aduprà questi punti gratuitamente, Bakal hà dettu: "Puderanu carricà i so veiculi alimentati da batterie in 106 stazioni di carica, una di e quali hè in u nostru locu. Edificiu di a sede, in una zona di 12 chilometri nantu à e linee di tram è metro. Questu li permette di vaghjime in una zona di 1-13 chilometri. Questu currisponde à 11 ore. Siccomu avemu stabilitu una stazione di ricarica ogni 12 chilometri, anu opportunità di trasportu ininterrotte ".

12 PIÙ STAZIONI SERÀ STABILIATE

Bakal hà dichjaratu chì anu u scopu di stabilisce 33 stazioni di ricarica in più nantu à a linea di metrobus di 12 chilometri l'annu prossimu cù i rivenuti da l'avvenimenti tenuti quist'annu, "Ughjemu à ghjunghje à 140 stazioni di ricarica nantu à a strada di 25 chilometri. È vulemu chì e persone disabili sò in a vita cum'è noi ".

"PUO ESCI FACILAMENTE PERCHÉ AGU ASSURANCE DI CARICA"

Ahmet Sarıyer (9), chì hà persu a so capacità di marchjà per via di a poliomielite quandu avia solu 60 mesi, hà dettu: "Hè una cosa assai utile per noi. Induve andemu, pudemu usà queste stazioni è carica. Pudemu andà in ogni locu chì vulemu cù e nostre vitture. Ùn avemu micca prublemi ", disse.

Spieghendu e difficultà ch'ellu hà avutu quandu ùn ci era micca stazioni di ricarica per sedie a rotelle elettrica, Sarıyer hà dettu: "Quandu a nostra batteria si era scaricata, andavamu in casa, ùn pudemu micca andà in altre locu. Avemu avutu u nostru propiu caricatore o s'ellu ci eramu chjappu nantu à a strada, dumandemu aiutu à una buttrega è ne prufittavamu. Saria bè chì u numeru di stazioni aumenta. Avemu parechji amici disabili. Puderanu ancu facilmente prufittà di stu travagliu. Perchè quandu queste stazioni ùn sò micca dispunibili, ùn pudete micca andà in ogni locu in casu. Grazie à elli, pudemu entre facilmente in a sucetà. Se mi dumandate, a so custruzzione hè tardi ancu finu à avà. Diu benedica quelli chì facenu; perchè nimu di i nostri amichi puderia andà in ogni locu. Quandu a so bateria s'affaccava, avissi da andà in una buttrega, è s'ellu dà l'electricità, puderia aduprà a so bateria. Oltre à quessa, ùn era micca pussibule di andà à i metro o centri cummerciali. Grazie à elli, pudemu passà facilmente. Ùn aghju avutu micca prublemi ancu per vene quì avà. Perchè aghju a sicurità di carica. Ùn aghju micca un prublema perchè a mo batteria si esauriscerà. Puderaghju facilmente dock è carica. Mi piacerebbe chì tali stazioni sò in ogni locu. " - Hürriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*