L'accessu à u Campus hè statu datu à i minibus è autobus in KBU

kbude hè pienu è l'autobus sò permessi di entre in u campus
kbude hè pienu è l'autobus sò permessi di entre in u campus

Sicondu u protocolu firmatu separatamente da l'Università di Karabük trà Karabük è Safranbolu Chambers of Drivers and Automobiles, hè statu decisu di permette à i minibuses è l'autobus per entra in u Campus Demir Çelik. Sicondu a decisione presa, i minibus è l'autobus puderanu entre in u Campus Demir Çelik da dumane (vennari).

A causa di u fattu chì i minibus è l'autobus, chì furnisce u trasportu in u campus, esigenu tariffi in u campus, e lagnanze di i studienti anu aumentatu è dunque i servizii di ring gratuiti sò stati iniziati in u campus. Dopu chì e camere di i cunduttori è di l'automobiliari di Karabük è Safranbolu anu prumessu chì queste lagnanze seranu currette, i minibus è l'autobus anu permessu di rientra in u Campus Demir Çelik. Un protokollu separatu hè statu firmatu trà l'Università di Karabük è Karabük è Safranbolu Chamber of Drivers and Automobiles per chì i prublemi chì sò accaduti finu à quì ùn sò micca sperimentati di novu.

I minibus è l'autobus saliranu à l'entrata di e residenze TOKİ.

Sicondu u protocolu firmatu, l'autobus è i minibuses ùn puderanu micca aspittà davanti à l'entrata di u campus o à l'internu di u campus. L'area determinata in l'area di entrata di e residenze Università-TOKİ serà aduprata cum'è a tappa d'attesa è finale.

Nisuna spesa serà addebitata à i studienti è u persunale.

In cunfurmità cù u protocolu firmatu, i studienti, u staffu o l'invitati chì volenu piglià i veiculi di trasportu publicu in u campusu ùn saranu micca caricati sottu alcun nome. Inoltre, i studienti, u persunale o l'invitati chì volenu piglià i veiculi di trasportu publicu seranu pigliati da una stazione chì volenu è trasladati in una stazione chì volenu, senza scusa. L'autobus, i minibus è i so cunduttori, chì sò determinati à impidicà i tariffi da i passageri trasportati in u campus, ùn portanu micca i passageri senza scusa, è si cumportanu rudely à i studienti, u staffu o l'invitati chì ùn anu micca rispettu à l'usanza. esse ammessi à u campus per un mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*