Crash di u Trenu à u Passu Ferroviariu di u Territoriu di Krasnodar in Russia

accident di trenu à u cruciamentu di a regione russa di krasnodar
accident di trenu à u cruciamentu di a regione russa di krasnodar

Un trenu è un camion chì viaghjava da Minsk à Adler si sò scontrati in un passaghju di ferrovia trà a Stazione Timashevskaya è a Stazione Vedmidovka in u Territoriu Krasnodar di Russia. U camionista hè statu feritu seriamente per via di l'accidentu. Parechji passageri di u trenu sò stati hospitalizzati.

In l'accidentu chì hè accadutu u venneri 3 di nuvembre di u 2018, u trenu di passageri da Minsk à Adler hà vistu u camione chì passava per un passaghju trà a Stazione Timashevskaya di u Territoriu di Krasnodar è a Stazione Vedmidovka, u trenu hà soffiatu u fischiu d'emergenza è appiccà i freni, ma picchì a distanza trà u camionu è u trenu era troppu corta, ùn si pudia piantà è u camionu è u trenu si scontranu cun grande viulenza.

Un camionu di sabbia hà scontru cù un trenu à u passaghju di a ferrovia è hè statu severamente dannatu. U camionista di trenta nove anni hè statu feritu seriamente è hè statu purtatu urgentemente à l'uspidale. Centottuttuttu di i seicentu cinquanta persone di u trenu eranu zitelli. Quince passageri di u trenu sò stati purtati in ospedali per ferite minori.

Hè statu infurmatu chì trè di i passageri chì sò stati hospitalizzati in l'accidentu di trenu in a Regione di Krasnodar in a notte di u 3 di nuvembre di u 2018 eranu citadini di Bielorussia è una persona era un citadinu di l'Ucraina. Ùn ci era micca morti durante l'incidentu. Dopu à l'accidentu, u trenu, chì duverebbe ghjunghje à u so destinazione à 14:45, hè ghjuntu à u so destinazione cù una ora è mezu di ritardu.

Surghjente: news7.ru

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*