81u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Diyarbakır celebratu cun entusiasmu

81 anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Diyarbakır celebratu
81 anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Diyarbakır celebratu

Cumali Atilla, u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır, hà assistitu à a cerimonia per u 81u anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Diyarbakır.

U 81u anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Diyarbakır hè statu celebratu cù una cerimonia. U guvernatore Hasan Basri Güzeloğlu, u sindaco metropolitanu di Diyarbakır Cumali Atilla, u 7u corpu è u cumandante di a guarnigione tenente generale Sinan Yayla, u cumandante di a gendarmeria regiunale u generale Halis Zafer Koç, u procuratore generale di Diyarbakır Kamil Erkut Güre, u rettore di l'Università Dicle Prof. Dr. Talip Gül, Vice Governatori, Governatori Distrettuali, servitori militari è civili, veterani è parechji prufessori, studienti è citadini anu assistitu.

U prugramma hà cuminciatu cù l'arrivu di u trenu rappresentativu à a stazione. Allora, l'Edificiu di a Stazione Diyarbakır era davanti. Quì, u puema "Unità" hè statu lettu da unu di i studienti, Merve Akman. U guvernatore Güzeloğlu hà fattu un discorsu chì dichjara u significatu è l'impurtanza di u ghjornu. Allora, u Centru di Educazione Pùblica Sur İskenderpaşa Primary School Kids Folk Dance squadra hà fattu balli folklori tradiziunali di a nostra regione.

Corona presentata à Ataturk Monument

Dopu à a cerimonia in a stazione di treni, una cerimonia di deposizione di ghirlande hè stata tenuta in Anıtpark. A cerimonia, chì hà cuminciatu cù a deposizione di ghirlande à u Monumentu Atatürk, hè finita cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*