Atlas Logistics Awards hà trovu i so pruprietarii

i premii di logistica atlas anu trovu i so patroni
i premii di logistica atlas anu trovu i so patroni

Atlas Logistics Awards, chì i risultati sò previsti cun interesse è curiosità crescente ogni annu, cuntinueghjanu à aghjunghje valore à e marche di u settore ancu in 2018. L'imprese exportatrici, chì si distinguenu cù i so travaglii chì cuntribuiscenu à u settore logisticu, anu ancu scontru cù u premiu per a terza volta. Cuntinuendu senza interruzzione per 9 anni, a cumpetizione hà ricevutu un numeru record di applicazioni in 2018, mentre chì 26 applicazioni sò state premiate.

A cerimonia di premiazione di u cuncorsu "Atlas Logistics Awards", chì cuntinueghja dapoi 9 anni cù u sustegnu di i media di l'industria logistica è l'urganisazioni non governamentali, hè stata tenuta u 15 di nuvembre 2018 à IFC. 82 candidati cuncorsi per i premii distribuiti in a ceremonia.

À a ceremonia ospitu da a Fiera Logistica di u trasportu Logitrans Internaziunale, hà fattu un discorsu in nome di u cumitatu di l'urganisazione; "Avemu principiatu a nostra cumpetizione cù e parolle" l'ingenuità hè sottumessu à cumplimentu ". Ilker Altun hà dettu: "Finu à avà, 525 cuncurrenti di l'industria di trasportu è logistica di Turchia sò stati premiati à l'Atlas Logistics Awards. In 2018, ci era un numeru record di participanti in diverse branche. Felicita à i 82 candidati chì anu participatu à a cumpetizione ", continuò. İlker Altun hà dettu dopu:

"Qualchissia chì riesce à sopravvive in tempi di inestabilità ecunomica merita veramente u premiu. Tuttavia, per riceve l'Atlas di u Premiu di Logistica, hè necessariu prima di esse candidatu.

I participanti di sta cumpetizione, chì u so prestigiu hè appruvatu nantu à ogni piattaforma, ponu esse fieru di u so successu è di a fiducia in sè stessu, è i vincitori ponu esse fieru di i so premii. Questu hè u so dirittu.

L'industria di trasportu è logistica di Turchia nantu à e rotte di u cummerciu mundiale hà una longa strada per andà. Videremu ghjorni assai megliu. Credu chì in i 34 anni chì simu in u settore cum'è ghjurnalistu è emittente, andemu inseme in u futuru, cum'è avemu fattu cù a nostra 12a fiera è a nostra cumpetizione di 9 anni.

Cum'è in l'anni precedenti, i candidati cumpetenu cù e so propiu applicazioni in a cumpetizione, chì hè tenuta in trè rami diffirenti, vale à dì a valutazione separata di dati di attività è prughjetti di logistica, è votu in linea.

Un totale di 26 vincitori di u premiu scontru

Ci sò stati valutazioni in categurie 5 in u ramu di servizii basati nantu à i documenti di trasportu. I risultati di valutazione di u premiu per i servizii basati in documenti di u cuncorsu, induve un solu premiu hè statu datu à ogni cumpagnia in a listessa categuria, sò stati i seguenti:

Operatori di Logistica Internaziunale: ARKAS Logistics
Operatori di Logistica Domestica: CEYNAK Logistics
Spedizionieri Internaziunali: OMSAN Logistics
Spedizionieri domestici: FEVZİ GANDUR Logistics
Spedizionieri cummirciali internaziunali: LOGITRANS Lojistik

In più di i ducumenti d'autorizazione di u Ministeru di i Trasporti, i seguenti risultati sò stati ottenuti in l'applicazioni fatte secondu l'appartenenza cum'è camere, associazioni è sindicati:

Cumpagnia Internaziunale di Trasportu Marittimu (Proprietari di Navi): MEDKON LINES
Spedizionieri Marittimi Internaziunali: GLOBELINK ÜNİMAR Logistics
Cumpagnia di Trasportu Ferroviariu (Operatori): MEDLOG Logistics
Cumpagnia di Trasportu Ferroviaria (Spedizione): SARP INTERMODAL
Cumpagnia di Trasportu Aereu Internaziunale (Airline Carrier): TURKISH CARGO
Cumpagnia di Trasportu Aereu Internaziunale (Spedizione): GENEL TRANSPORT
Operatori Portuali: Operazioni Portu Internaziunali di MERSIN.

Quattru prughjetti sò stati ritenuti degni di premii in a categuria di Premii di Prughjetti di Logistica, chì hè stata cunclusa secondu a selezzione di i membri di a ghjuria:

AND (Associu di Trasportatori Pesanti) cù u prugettu "Regulamentu nantu à u Trasportu di Merchandise Pesanti è Bulky"
ARKAS Logistics cù u prughjettu "TANAP".
TRANSORIENT cù u prughjettu "Biofarma Logistics".
UTIKAD cù u prughjettu "Sensibilizà l'impieghi di e donne in u settore logisticu"

Prucedure di nomina è di votu http://www.lojistikodulleri.com I risultati ottenuti in a cumpetizione online tenuta da l'utilizatori di u situ web sò stati registrati da a ghjuria. In a cumpetizione, in quale un totale di 6 candidati cumpetenu in categurie 29, i risultati sò stati determinati da i voti di tutti i segmenti di l'industria logistica.

Cumpagnia di logistica più ammirata di l'annu: CEYNAK Logistics
Fornitore logisticu di l'annu: FORD TRUCKS
Manager di logistica di l'annu (Highway): EFE GÖKTUNA (Fevzi Gandur Logistics)

Manager di Logistica di l'annu (Seaway): OĞUZ TÜMİŞ (Samsunport)
Manager di logistica di l'annu (Airline): HASAN ŞAFAK (Fevzi Gandur Logistics)
Manager di magazzinu di l'annu: ALİ SEVEN (Ceynak Logistics)

Eccu e cumpagnie di cummerciu esteru chì vincenu u "Contribution to Logistics Award", datu per a terza volta questu annu:

DOĞTAŞ
MERINO
SIEMENS
SISECAM

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*