Bona Nutizia per e Mamma da AŞTİ

bona nutizia per e mamme da l'asma
bona nutizia per e mamme da l'asma

A municipalità metropolitana di Ankara, chì hà realizatu travaglii orientati à u serviziu, tenendu in contu e dumande è i desideri di a ghjente di a capitale, hà lanciatu un novu serviziu chì farà felici e mamme.

A Municipalità Metropolitana di Ankara Intercity Terminal Operation (AŞTİ) hà apertu una Sala di Cura è Allattamentu di i zitelli dopu à u serviziu di toilette gratuitu, chì hà ricevutu feedback pusitivi da i citadini, è hà datu l'uppurtunità à e mamme di piglià cura di i so figlioli in tempi speciali è di emergenza.

2 CAMERE DI CURA DI BEBÉ

À AŞTİ, chì a so capacità di passageri ogni ghjornu righjunghji 120 mila persone, l'azzione hè stata presa dopu chì e mamme in particulare anu dumandatu una stanza privata induve puderanu passà tempu cù i so zitelli.

Dui novi "Camere di Cura è Allattamentu" separati sò stati aperti à i piani di arrivi è partenze di AŞTİ.

U direttore generale di BUGSAŞ, Mehmet Alyüz, hà dichjaratu chì ogni cunfortu hè statu cunsideratu in modu chì e mamme di passageri chì viaghjanu in AŞTİ, a seconda terminal d'autobus più grande di Turchia, ponu cura di i so zitelli è risponde à i so bisogni senza esse vittime, è hà dettu:

"AŞTİ hè una faccia chì si apre à u mondu è Turchia. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Sutta l'istruzzioni di Mustafa Tuna, simu implementendu servizii orientati à e persone chì priurità a satisfaczione di i citadini, unu per unu. Dopu u nostru serviziu di toilette gratuitu, avemu rinnuvatu una stanza nantu à a piattaforma di u passageru di l'arrivu è l'altra nantu à a piattaforma di u passageru di partenza in cunfurmità cù e cundizioni d'oghje. Ci hè ogni tipu di materiali chì i zitelli puderanu bisognu in un ambiente igienicu. Queste cabine anu un cambiatore di pannolini, una sedia, asciugamani di carta è un lavabo. "Avemu pianificatu di aumentà u numeru di stanze cum'è u bisognu.

SICURU E CONFORTABLE

E duie mamme è babbi chì anu cuminciatu à aduprà a stanza di u zitellu in AŞTİ sò assai cuntenti di stu novu serviziu.

Spieghendu chì usanu a sala di cura di u zitellu, Zekeriya Bağdal hà dichjaratu chì a so moglia si cura di u so zitellu in una stanza sicura è cunfortu è hà dettu: "I bisogni di u nostru zitellu sò assai impurtanti per noi. A mo moglia hà sappiutu allatta facilmente u nostru zitellu in a sala di infermiera. Eramu assai felici cù stu serviziu di facilità. "Vogliu ringrazià u sindaco chì hà iniziatu l'applicazione è tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*