Rivendicazione sorprendente nantu à l'offerta di trasportu publicu in l'aeroportu di Istanbul

dichjarazione scandalosa nantu à l'offerta di trasportu publicu di l'aeroportu di Istanbul
dichjarazione scandalosa nantu à l'offerta di trasportu publicu di l'aeroportu di Istanbul

Hè statu accusatu chì l'offerta di trasportu publicu di u Novu Aeroportu di Istanbul hè stata truccata è chì una offerta di consegna hè stata fatta à l'indirizzu.

Sicondu a nutizia di Özlem GÜVEMLİ da SÖZCÜ, u membru di u Cunsigliu di CHP Tarık Balyalı, u pruprietariu di l'affirmazioni, hà dettu chì u requisitu di 130 autobus hè statu impostu à e cumpagnie è hà enfatizatu chì, secondu i bilanci di e cumpagnie İBB chì vincenu. Questa offerta, Bus A.Ş. ùn avia micca 130 autobus. Balyali "3. Attualmente, u trasportu aeroportuale hè realizatu da Bus A.Ş. Ùn hè micca fattu da u so subcontractor. Ma u subcontractor ùn hà micca tanti autobus. "Hè ancu affittu autobus da una cumpagnia di u Mari Neru", disse.

U dibattitu cuntinueghja cù l'offerta per u trasportu publicu di lussu cù i bagaglii realizatu da IETT per trasportà i passageri à l'aeroportu novu di Istanbul, chì hè statu apertu u 29 d'ottobre di u 2018. Istanbul Bus Inc., una di l'imprese IMM, hà vintu a seconda di l'offerta "Trasportu di Lussu cù Bagagli", u primu di quale hè statu annullatu perchè ùn era micca in l'interessu publicu, cù una offerta di 755 milioni 823 mila. TL. Dopu attentamente u prucessu di licitazione, u Gruppu CHP di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul SözcüTarık Balyalı dichjara chì l'acquistu di u serviziu di trasportu publicu di u 3u Aeroportu era una offerta di consegna è chì l'offerta era truccata.

Balyalı, chì hà purtatu a so rivendicazione à l'agenda à l'Assemblea Generale IETT tenuta u 16 di nuvembre di u 2018, hà dettu chì ci era 3 differenze trà e specificazioni di l'offerta annullata è a nova offerta è hà dettu: "Almenu 260 milioni di fatturatu da u cumpagnii participanti, una guaranzia pruvisoria di 3 per centu di u prezzu stimatu è a cumpagnia stessa. " "Era vulsutu avè 130 autobus di almenu 12 metri di lunghezza", disse. Dichjarà chì l'aghjunzione di sti cundizioni à a seconda offerta tenuta à 15 ghjorni di distanza hà creatu punti d'interrogazione, Balyalı hà sustinutu chì IETT hà introduttu questi articuli per impedisce diverse cumpagnie di entre in questa offerta.

Pò esse un BUS 130-5, NON 10

Balyalı hà dichjaratu chì i 130 autobus inclusi in a specificazione in manu di Bus A.Ş., chì hà vintu l'offerta, ùn sò micca apparsu in i bilanci è ghjustificavanu a so pretendenza cum'è seguente:

"Secunnu i figuri di i bilanci di 2016 è di 9 mesi publicati da Otobüs A.Ş. nantu à u so situ web, a cumpagnia pò avè almenu 2017 o 130 autobus, micca 5. Bus Inc. S'ellu hà vintu sta offerta senza autobus, questu hè un scandalu. "Se Bus Inc. hà 10 autobus è ùn si prisentanu micca in i bilanci, questu hè un altru scandalu".

Balyalı hà dettu chì Bus A.Ş. ùn hà micca un autobus per trasportà u trasportu di u 3u Aeroportu, è questu hè statu pruvatu da a risposta di u direttore generale di a cumpagnia à i membri di a stampa chì anu dumandatu "Cumu farà stu travagliu?" tender: "Videremu, pudemu sia affittà o fassi operatu".

U TRANSPORT ùn hè micca furnitu da OTOBÜS A.Ş.

Balyalı hà nutatu chì attualmente u trasportu di u 3rd Airport ùn hè micca realizatu da Bus Inc., ma da u so subappaltatore, è chì u subcontrattante ùn hà micca tanti autobus, è hà dettu: "A cumpagnia di subcontrattante affitta l'autobus chì hà bisognu da una cumpagnia di u Mari Neru chì opera autobus interurbani ". Dichjarà chì, secondu u risultatu di l'offerta, IETT farà soldi da questa impresa, Bus Inc. farà un prufittu, è e cumpagnie di subcontrattante ne beneficeranu ancu, Balyalı hà dettu: "Se l'affari di trasportu aeroportuale hè cusì prufittu, perchè IETT ùn hà micca fattu. ellu stessu è dà à qualcunu altru ? "In u mo parè, in questa offerta, Bus A.Ş. hè stata utilizata cum'è fronte da l'amministrazione IMM per dà u travagliu à terzi è hè statu ingannatu contru à a lege", disse. Balyalı hà enfatizatu chì sta offerta deve esse annullata immediatamente è IETT duveria intraprende u travagliu di trasportu, è hà annunziatu chì presentanu una denuncia penale contr'à i rispunsevuli di l'offerta.

Rispondendu à l'allegazioni di Balyalı, AKP Group SözcüÖmer Şahan hà dettu: "Ùn ponu esse sbagliati in i nostri offerti, sò aperti à l'ispezione. Bus Inc. ùn hà micca 130 autobus ma 149 autobus. L'offerta hè stata rinnuvata per chì IETT puderia guadagnà più è furnisce un serviziu megliu à l'Istanbul. E cundizioni tecniche sò state introdutte per chì e cumpagnie chì entranu in l'offerta sò capaci di fà stu travagliu. In più di a cumpagnia chì hà vintu a prima offerta cù una offerta di 475 milioni, una altra cumpagnia hà sappiutu fà una offerta. Ancu a cumpagnia di trasportu publicu di Bursa hà participatu à a seconda licitazione. Bus Inc. hà fattu una offerta di 755 milioni. L'Istanbulisti guadagnaranu più, perchè sì disturbatu da questu? Solu hà dettu:

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*