E relazioni Turchia-Cina saranu più forte cù a linea BTK

E relazioni Turchia-Cina saranu più forte cù a linea BTK
E relazioni Turchia-Cina saranu più forte cù a linea BTK

Una delegazione guidata da u Direttore Generale di TCDD Transportation, Veysi Kurt, hà scontru cù a delegazione ferroviaria di a Regione Autonoma Cinese Ningxia hui in a sala di riunioni di a sede u 30 d'ottobre di u 2018.

Cum'è un membru di a Trans-Caspian International Transport Route Union (TITR), a delegazione di TCDD Transport, chì cuntinueghja i so sforzi di stretta cooperazione cù i paesi di a regione per espansione ulteriormente a sfera d'influenza di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, hà purtatu. Studii di fattibilità di i treni di merchenzie chì operanu nantu à e rotte di trasportu cù a delegazione cinese, e formalità doganali, discutevanu a cooperazione internaziunale è i prublemi finanziarii.

Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Transportation; Cum'è membri permanenti di BTK è di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Trans-Caspian, si curanu è sustenenu e linee citate; Dichjarà chì gestiscenu e relazioni ferroviarie trà Cina è Turchia, "Faremu bè inseme in i campi di logistica è trasportu in u periodu à vene". disse.

U Cunsigliu di Trasportu di a Regione Autònoma Zhang Chao, invece, hà dichjaratu chì e so avventure in Turchia cuminciaru cù u "Progettu One Belt One Road" è hà dettu chì era assai felice d'esse in Ankara, a capitale di Turchia. Dichjarà chì e relazioni Turchia-Cina seranu più rinfurzate cù a linea BTK, Chao hà nutatu chì e relazioni cù Turchia, chì hè un puntu chjave in u trasportu ferroviariu, cuntinueghjanu sempre più in settori cum'è u trasportu è a logistica.

Comu hè cunnisciutu, l'iniziativa "One Belt, One Road Initiative" iniziata da a Republica Populari Chine in 2013 per a rinascita di a Strada Storica di a Seta; Si stende à traversu i cuntinenti di l'Asia, l'Europa è l'Africa è cunnetta i paesi di l'Asia orientale à una estremità à i paesi europei. A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars custituisce a parte più impurtante di a linea, chì hà u scopu di cunnette Pechino è Londra via Turchia. Cù l'integrazione di a ferrovia BTK in u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Marmaray è Edirne-Kars, e merchenzie chinesi saranu spedite in Europa in un tempu più breve. Mentre u tempu di trasportu di merchenzie trà Turchia è Cina diminuirà da un mese à 10 ghjorni, puderà esse trasportatu à u puntu più alluntanatu di l'Europa in 18 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*