Premiu Naziunale è Naziunale di Design di Locomotive Hybride

premiu naziunale è naziunale di design di locomotive hibride
premiu naziunale è naziunale di design di locomotive hibride

Direzzione Generale di TCDD Transportation, Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. A locomotiva ibrida di nova generazione, prodotta in cuuperazione cù (TÜLOMSAŞ) è ASELSAN, hè stata ritenuta degna di u premiu di cuncepimentu in a ceremonia di "Design Turkey Industrial Design Awards" tenuta in a terza Settimana di Design Turkey quist'annu.

"Hè risparmià 40 per centu di carburante".

Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Transportation, chì hà fattu dichjarazioni annantu à u sughjettu, hà dettu: "Stu veiculu hè un veiculu assai ecologicu, chì furnisce una ecunumia di carburante finu à u 40 per centu. Comparatu à l'altri, hà un decibel sonu assai più bassu. Era u pruduttu chì hà attiratu a più attenzione à a Fiera Innotrans cù e so caratteristiche ambientali, ecunumia di carburante è design interiore, è u so culore turchese ". disse.

Sottulineendu chì un grande affare hè statu ottenutu in u settore ferroviariu dendu una grande impurtanza à a tecnulugia domestica è naziunale, Kurt hà dettu: "U nostru presidente sustene u nostru settore ferroviariu è ci incuraghjenu da u primu ghjornu. Cù a forza chì avemu guadagnatu, avemu travagliatu per esse trà i paesi di u mondu, è ancu per sviluppà tecnulugia chì ùn sò micca dispunibili in u mondu, aghjunghjendu a nostra notte à u nostru ghjornu. Stu pruduttu serà pruduttu sia per a Turchia sia per l'esportazione ".

"U primu veiculu degnu di un premiu in a flotta di veiculi ferroviari"

Rimarchendu chì l'istituzioni pubbliche è u settore privatu chì anu una licenza di operazione ferroviaria nantu à a rete ferroviaria ponu avà trasportu cù a so propria flotta è u so propiu persunale, Kurt hà dettu: "Cum'è a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, opera treni d'alta velocità, treni cunvinziunali, Marmaray, Başkentray è svolge attività di trasportu è logistica.Semu l'istituzione publica chì guverna. Dopu à l'anni 2000, i nostri guverni anu fattu di e ferrovie una pulitica statale. I treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir sò entrati in opera in 2009, Ankara-Konya in 2011, Ankara-Istanbul in 2014 è dopu Istanbul-Konya. Attualmente, a nostra operazione YHT cuntinueghja in quattru destinazioni è 44 milioni di e nostre persone anu viaghjatu in u trenu d'alta velocità finu à avà. disse.

Turchia hè diventata u quartu paese in u mondu per avè sta tecnulugia cù a so locomotiva hibrida, chì hè u pruduttu di sforzi per sviluppà a tecnulugia domestica è naziunale in u settore ferroviariu.

A locomotiva hè prevista per esse messu in opera in 2019, dopu à compie i test drives.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*