Kocaoğlu: "Avemu spesu 450 milioni di dollari in İZBAN"

Avemu passatu 450 milioni di dollari nantu à u Kocaoglu izba
Avemu passatu 450 milioni di dollari nantu à u Kocaoglu izba

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì u presidente Erdoğan hè statu ingannatu per via di informazioni false è incomplete nantu à a cità. Rispondendu à e dichjarazioni di Erdoğan cum'è "Avemu risoltu u prublema di sete di İzmir" è "Avemu custruitu İZBAN", u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "L'investimentu di a Municipalità Metropolitana in İZBAN hè di 450 milioni di dollari, escludendu i rimorchi. Se TCDD spiega quantu hà spesu per stu prughjettu, u publicu serà infurmatu ". Kocaoğlu hà dichjaratu chì l'acqua ùn era micca furnita à İzmir da a diga di Gördes, chì si dice chì hà risoltu u prublema di sete di İzmir, è hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di furnisce dopu. Perchè a presa hà un pirtusu, u livellu di l'acqua ùn pò micca più di u 12 per centu ", disse.

À a 7a Reunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Novembre, u prugramma di rendimentu di l'annu fiscale 2019 di a Direzzione Generale ESHOT è u prugettu di bilanciu di l'annu fiscale 2019 sò stati discututi. Sicondu u prugettu, e spese di ESHOT per 2019 sò state accettate cum'è 1 billion 77 million 820 mila TL. Hè statu dichjaratu chì a suvvenzione di a Municipalità Metropolitana di Izmir per ESHOT continuarà in 2019 per furnisce un serviziu di trasportu economicu è còmode. Dopu avè espresu i so punti di vista annantu à u prugettu prima di u votu, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà rispostu à e dumande è e critiche è hà dettu: "Avemu partitu cù u slogan:" Custruiremu İzmir cù rete di ferru, ispirati da e parolle di u nostru Gran Leader dapoi u principiu. di u 2005, è l'avemu magliatu ".

SE DICI CHE L'AUTUBUS S'AFFOLCHU, GUARDA ISTANBUL
Dichjarà chì ESHOT hà solu ingressu di biglietti contr'à parechje spese cum'è u persunale, u carburante, u mantenimentu è a riparazione, è hè un risultatu naturali chì incorre perdite, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Questu hè validu per tutte e municipalità chì realizanu trasportu di pneumatici di gomma. . ESHOT hè una istituzione esemplare per u nostru paese in tutti l'aspettu di u trasportu. Porta 1 milione 100 mila persone à u travagliu è à a scola ogni ghjornu è attrae u 55-56 per centu di u trasportu publicu. Sè vo vulete parlà di a densità di passageru in l'autobus, andate à Istanbul, micca troppu luntanu, allora paragunate se l'autobus in Izmir sò pieni o vioti. Per via di l'autobus, ancu in quellu affari straordinariu chjamatu metrobus, duvete vede cumu a ghjente viaghja cum'è una polpa. U trasportu hè l'elementu di sussidi più grande di a Municipalità Metropolitana. Stu gap puderia esse assai più grande. Ma avemu riduciutu e nostre perdite 70 volte aumentendu u numeru di passageri nantu à u sistema ferroviariu da 700 mila à 10 mila. In a cità di 4 milioni di persone, trasportemu 700 mila persone à ghjornu cù u sistema di ferrovia. 179 km di sistemi ferroviari operanu attivamente in İzmir. Ankara è Istanbul sò i nostri grandi cità. Comparare cù i dui. A pupulazione di Istanbul hè 5 volte quella di Izmir. Allora duverebbe esse un sistema ferroviariu chì hè 5 volte più altu ch'è in Izmir, ma ùn esiste micca ".

METRO DI BUCA ASPETTA L'APPROVAZIONE PER 1 ANNU
Dichjarà chì anu sottumessu u prughjettu chì portarà u metro da Üçyol à Tınaztepe à u Ministeru di u Sviluppu per appruvazioni in dicembre 2017 è chì stanu aspittendu l'appruvazioni per quasi un annu, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Prima di questu, un longu periodu di U travagliu hè statu fattu in a Direzzione Generale di Infrastrutture. Andò à u Ministeru di u Sviluppu in dicembre 1. Ci hè dapoi. Quandu avemu preparatu u prugettu, truvamu un prestitu à un prezzu assai prezzu per quellu tempu, un terzu di u prezzu di l'oghje. Da tandu, ùn avemu micca statu appruvatu. U Ministeru di u Sviluppu hè ancu chjusu oghje. Attualmente, Buca Metro hè in attesa di appruvazioni da l'istituzione superiore pertinente di a Presidenza. Se vulete serve Izmir cum'è membri di u parlamentu di u partitu di guvernu, avete da fà un sforzu per ottene a nostra appruvazioni ".

AMU SPENDU 450 MILIONI DOLLARS À İZBAN
Chjarificà i prublemi chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà purtatu à l'agenda cù e parolle "İZBAN hè statu fattu cun noi, ùn anu micca fattu, ma si mostranu" è "Avemu risoltu u prublema di sete di İzmir" à a riunione di u gruppu di u presidente Recep. U partitu di Tayyip Erdoğan, u presidente Kocaoğlu hà dettu:
"Ùn hè micca pussibule per noi di avè una parolla in l'istituzioni statali è l'anziani statali. Ma quellu chì dà infurmazione à u presidente hè sbagliatu è incompletu. L'investimentu di a Municipalità Metropolitana di İzmir in İZBAN hè di 450 milioni di dollari, senza i sorte. Se i Ferroviari di u Statu dicenu quanti soldi anu investitu in questa linea di 136 km trà Selçuk è Aliağa dapoi u 2002, revelemu quale hà spesu quanti soldi, u publicu serà infurmatu. Hè ciò chì hè a trasparenza. Quellu chì hà datu sta infurmazione à u presidente nantu à una cità cum'è Izmir, questu hè qualcosa chì ùn succede micca. Pò esse un presidente di u partitu, ma hè ancu u mo presidente. Ma fà dichjarazioni cum'è "puzza" à İzmir mette in ombra l'imparzialità di u presidente. In u 1963, sò andatu à Istanbul per studià u liceu. Quandu eru 15 anni, u locu chjamatu Kurbağalıdere puzzava, ancu puzzava. Puzza per 56 anni. Puzzava cum'è Izmir. Chì Allah sia cuntentu di tutti quelli chì anu cuntribuitu à u Grand Canal è di tutti i nostri merri. Ùn hè più quellu prublema. Questu hè a gestione di percepzioni. Izmir ùn puzza micca. Quelli chì facenu propaganda perchè Izmir puzza, vederanu a risposta a sera di u 31 di marzu ".

GORDES HOLE IS OUT MA PAGAmu
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu ancu chì l'acqua ùn hè stata furnita à a cità da a diga di Gördes, chì si dice chì hà salvatu İzmir da a sete, è hà cuntinuatu cusì:
"Oghje, vogliu parlà di a diga di Gördes, chì hè diventata in questa storia di serpente. Gördes Dam hè un travagliu fattu 40 anni fà, in u quadru di u protocolu trà DSI è Izmir Municipality, per risponde à i bisogni d'acqua di Izmir. In u 2010, 27 milioni di metri cubi d'acqua sò stati pigliati. Allora u foru di a diga esce. A diga hè stata drenata. Hè stata cuparta cù una membrana finu à una certa parte, è hà cuminciatu à esse pienu di novu. Da tandu, u nivellu di l'acqua culligatu in Gördes Dam ùn hà micca più di 12 per centu. Appena passa, ci hè una perdita d'acqua. A diga di Gördes deve esse riconsiderata è custruita. DSI ci dumanda 2010 milioni di lire da noi principiendu un pianu di pagamentu di 30 anni, solu perchè aghju compru l'acqua in u 300. Avemu pagatu 2016 milioni di TL per u periodu di 2018-27 per ùn avè micca pruvucatu un cunflittu ancu s'ellu ùn avemu micca ricevutu acqua. Ùn pudemu mancu pruvà u trattamentu chì avemu fattu à Belkahve, postu chì l'acqua ùn pò micca esse furnita. Ùn avemu micca ricevutu u travagliu da u cuntrattu. L'acqua ùn hè micca dispunibule per noi in u mumentu. Ancu s'è i difetti in i pumps sò fissi è a linea di l'acqua da Gördes Dam à Belkahve hè custruita, ùn anu micca pussutu furnisce l'acqua. Ma paghemu i soldi. Avemu dettu, cumprumettemu. Mettimu st'acqua di 5 anni chì ùn avemu micca ricivutu in i prossimi 20 anni, almenu paghemu u debitu di a diga. Dunque, l'infurmazione "İzmir avia sete, avemu purtatu l'acqua" hè datu à u presidente in modu incorrectu è incompletu. Questu era u terzu. Ùn aghju micca rispostu prima, ma avà l'aghju da dì bè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*