Leghje u Prughjettu di Istanbul Iniziatu

Leghje u prughjettu di Istanbul hà iniziatu
Leghje u prughjettu di Istanbul hà iniziatu

U guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà iniziatu u prughjettu "I'm Reading Istanbul" leghjendu libri cù Martyr Pilot Muzaffer Erdönmez Secondary School 5/C studenti.

U guvernatore Yerlikaya hà iniziatu u "I'm Reading Istanbul Project" iniziatu da a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale è realizatu in 1686 scole secundarie è 1827 liceu in tutta a pruvincia.

Visitu Bakırköy Martyr Pilot Muzaffer Erdönmez Secondary School, Yerlikaya hà lettu un libru per un pezzu cù i studienti di a classe 5-C.

U guvernatore Yerlikaya, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa in a scola, hà dettu: "Oghje, lancemu u "I'm Reading Istanbul Project" in tutti i licei è licei in Istanbul". disse.

Cù u prugettu; Dichjarà chì anu u scopu di elevà u livellu di l'abitudini di lettura di i zitelli è di i ghjovani, è incuragisce quelli chì ùn anu micca l'abitudine di leghje, u guvernatore Yerlikaya hà dettu: "In a prima lezione, i nostri prufessori anu spartutu cù i nostri studienti a cultura, l'arte è a lettura. tutti i lochi culturali è artistici chì campemu è spartemu a nostra vita, musei, tuttu ciò chì appartene à a nostra cità, è cuminciamu à leghje tuttu ciò chì face parte di u nostru arte di campà in u megliu modu pussibule. Di sicuru, ùn hè micca solu Istanbul. A nostra priorità, u nostru puntu di partenza è u nostru puntu di partenza hè Istanbul ". disse.

U guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà dettu chì anu u scopu di rende tutti i studienti amichevuli di lettura è hà dettu: "Leghjeremu micca solu in aula, ma ancu in tram, metro, stadium, fermate d'autobus è in ogni angulu di Istanbul, induve spartemu. vita. Pensemu di più ". disse.

U guvernatore Yerlikaya cuntinuò e so parolle enfatizendu chì i ghjovani sò a guaranzia di l'avvene è chì ognunu deve esse preparatu per a vita leghjendu assai.

"Vulemu chì a lettura sia u so amore più impurtante. Questu hè u nostru desideriu, u nostru scopu. U prughjettu di a nostra Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale serà realizatu sottu a guida di u Governatore di Istanbul. Faremu tutti i nostri cuccioli in a nostra cità lettura amichevule. Per abbellisce è sparte a vita, acquisteremu cunniscenze leghjendu « da a culla à a tomba, a nostra pruprietà persa ». Questu hè u nostru scopu. I nostri sforzi in lettura aumenteranu, ma vulemu ancu scrive ". disse.

U guvernatore Yerlikaya hà dettu chì alcune attività seranu realizate per fà chì a ghjente amassi a scrittura, è chì e riviste è i ghjurnali seranu publicati in i scoli per aiutà i zitelli à acquistà l'abitudine di scrive.

"Una rivista serà publicata in a Martyr Muzaffer Erdönmez Secondary School. Questi figlioli scriveranu. A storia chì piace a storia scriverà è cummentà u football chì ama u football. Dopu, faremu un cuncorsu pè a più bella rivista trà tutti i licei è liceu. Determineremu quale hà scrittu i migliori articuli. Determineremu quale hà fattu i più belli ritratti è cartoni. Avemu fiducia in questi zitelli. Leghjeremu più. Passeremu menu tempu in Internet è in televisione ". usatu e frasi.

Ricordendu chì i zitelli è i ghjovani ùn deve micca passà u so tempu davanti à a televisione o à l'internet, Yerlikaya hà cunclusu e so parolle cusì:

"Pilleremu u megliu da l'universale è u nostru passatu. Facemu questu per leghje. Leghjite, leghjite, leghjite ... U primu cumandamentu era "lettu". I nostri figlioli memorizeranu u mondu cun lettura da a finestra di u libru. Inseme cun elli, "Avemu elevatu a nostra repubblica à u livellu di e civilisazioni cuntempuranee". Cridemu in i nostri figlioli, avemu fiducia in elli ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*