New York è Shanghai Modellu A Proposta di Sistema di Infrastruttura Digitale Più Avanzata per u Novu Metro di Istanbul

Suggerimentu per u sistema di infrastruttura digitale più avanzatu di u mudellu di New York è Shanghai per u novu metro di Istanbul
Suggerimentu per u sistema di infrastruttura digitale più avanzatu di u mudellu di New York è Shanghai per u novu metro di Istanbul

I prughjetti orientati à u futuru anu creatu eccitazione à TRANSIST 2018, u più grande avvenimentu di trasportu di Turchia. U capu mundiale OTIS, chì hè duie volte più grande di u so cuncurrente più vicinu in u so settore, hà annunziatu chì pò installà u sistema di infrastruttura digitale più avanzatu di u mondu, chì hà implementatu in New York è Shanghai, ancu in u metro di Istanbul.

Organizatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, u "Congressu è Fiera di Trasportu TRANSIST Istanbul" hè statu fattu cù una larga participazione, suggerimenti di suluzione efficace è presentazioni per u futuru. OTIS, u capu mundiale in u so settore, hà annunziatu chì hè pronta à cuntribuisce à u sistema di trasportu di Istanbul, in particulare in novi prughjetti di metro, cù l'ultime tecnulugii, à a fiera chì hà participatu per a prima volta.

Özgür Aren, Direttore Generale di OTIS Turchia, hà dettu: "TRANSIST 2018 hà creatu una forte sinergia riunendu marche, prufessiunali, sindaci è investitori à scala internaziunale. Cum'è OTIS, simu assai piacè di esse una parte di TRANSIST 4, chì i temi sò discututi sottu u titulu di "2018C" (Cost , Capacity, Congestion, Connection). Özgür Aren hà dettu: "Avemu pigliatu a rispunsabilità di duie linee in a reta di metro di Istanbul finu à avà. Avemu una cooperazione assai successu cù l'autorità publica. Semu pronti à purtà a tecnulugia più avanzata di u mondu, chjamata OTIS ONE, in novi prughjetti di metro da esse sviluppati da avà ".

Özgür Aren hà cuntinuatu cusì: "Avemu sviluppatu una soluzione chjamata OTIS ONE per i malfunzionamenti chì sò sempre sperimentati in i metro è chì i citadini si lamentanu giustamente di tantu in tantu. Attualmente usemu in New York è Shanghai. Quandu OTIS principia à implementà sta tecnulugia in Turchia, sti prublemi seranu minimizzati. Semu pronti à stabilisce l'infrastruttura per questu in Turchia. L'obiettivu in u metro di Istanbul hè di mantene i sistemi dispunibuli à un ritmu di 98-99%. Sapemu bè chì stu sistema di OTIS entusiasma quelli chì pianificanu u Metro d'Istanbul. Cum'è OTIS, pudemu guidà in questu sensu ".

A PRESENTAZIONE DI LENNON GUARDATA CUN INTERESSE

OTIS Elevator Co. U Direttore di Prughjetti Globali Paschal F. Lennon hà spiegatu i dettagli di u sistema "OTIS ONE" in a sessione intitulata "L'elementu chjave per a rete di trasportu integrata è a mobilità urbana: Centru di trasferimentu". U Rettore di Lennon di l'Università Tecnica di Istanbul Prof. Dr. A presentazione chì hà fattu in a sessione presiduta da Mehmet Karaca hè stata guardata cun interessu.

Spieghendu cumu funziona OTIS, l'innuvazioni chì porta, è induve OTIS và in questa era digitale è in u futuru, Lennon hà dettu brevemente: I sistemi cumpresi escalatori è ascensori sò visti cum'è sistemi meccanichi. In fatti, sò parti di un sistema elettronicu, cumunicanu cù l'altri. Hanu una storia di vita. Numeri d'errore, prestazioni, frequenze... Dunque, se u fabricatore pò leghje bè, u serviziu o a cumpagnia pò furnisce un serviziu adattatu. Cusì, u sistema hè stallatu bè. Invece, e lagnanze cumincianu quandu avete solu polvera. U nostru scopu hè di vede veramente u big picture. Signature Service hè un mudellu di serviziu chì avemu sviluppatu di pocu tempu... Avemu creatu un tali cuncettu basatu annantu à i dati chì avemu cullatu per quasi 30 anni è l'esperienza chì avemu acquistatu. Avemu implementatu u sistema di monitoraghju di l'elevatori remoti in u 1985 sottu u nome di "REM - Monitoring Remote Elevator". Questu hè un viaghju incredibile per noi. Avà, à a fine di tuttu stu prucessu, i prudutti intelligenti travaglianu cù una piattaforma chjamata OTIS ONE, induve i dati sò caricati. Hè rivoluzionariu. OTIS ONE hè a nostra piattaforma Internet di e cose ... Pudemu aduprà e dati raccolti in modu assai efficace è intervene immediatamente. Avemu l'uppurtunità di anticipà prima chì ci hè un prublema in l'ascensore o l'escalator. In altre parolle, ci permette di sviluppà un pacchettu di mantenimentu specificu di u prugettu per e misure preventive. Cusì, u sistema ùn funziona micca male o pudemu esse pronti per qualcosa quandu si face ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*