U travagliu di İZBAN dumanda un aumentu di u salariu à a tarifa di u salariu di Erdoğan

U travagliadore Izban vole aumentu di u salariu à u ritmu di u salariu di Erdogan
U travagliadore Izban vole aumentu di u salariu à u ritmu di u salariu di Erdogan

I travagliadori İZBAN, chì ùn accettanu micca l'imposizione di un aumentu di 14 per centu, volenu un aumentu di u 26 per centu.

Dichjarà chì ùn anu micca accettatu l'imposizione di 14 per centu sottu inflazione, i travagliadori chì travaglianu in İZBAN, induve a decisione di greva hè stata impiccata, anu dichjaratu chì vulianu un aumentu di 26 per centu in u salariu di u presidente Erdogan.

Quandu i negoziati di negoziazione cullettiva per u quartu mandatu in İZBAN, una sucietà partner di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di İzmir, sò stati bluccati, l'Unione Demiryol-İş affiliata à Türk-İş urganizata in u locu di travagliu hà suspendu a decisione di greva. Se un accordu ùn pò esse ghjuntu, i travagliadori feranu greva u 4 di dicembre è i voli in İZBAN si fermanu una volta di più. I travagliadori İZBAN, chì anu dichjaratu chì anu ricevutu u salariu più bassu nantu à a rete ferroviaria, ùn accettanu micca l'offerta di l'amministrazione per un aumentu sottu inflazione. I travagliadori dicenu chì sò decisi à andà in greva se e so dumande per un aumentu di u salariu di u 22 per centu, un bonus di 28 ghjorni, una compensazione di guida è di turnu ùn sò micca accettate.

"Les perdites aumentanu per via di l'inflazione"

Chief Representative of the Workplace Machinist Ahmet Güler hà infurmatu chì ci era una diminuzione di 22 per centu in i salarii per via di l'aumentu di l'inflazione è hà dettu: "A tendenza mostra ancu chì questu aumenterà. Comu hè cunnisciutu, ùn ci hè micca una inflazione reale, ma se calculemu nantu à a basa di i bisogni vitali, ci hè una inflazione di 40-50 per centu. Vulemu firmà un cuntrattu chì ùn sfracicà micca l'impiegati İZBAN di fronte à questa inflazione. Se u cuntrattu di TİS avia iniziatu un annu fà, a tarifa di inflazione di questu annu avissi statu riflessu in i nostri salarii. A nostra disgrazia hè chì u TIS vene à un periodu di fluttuazione di l'inflazione. In i negoziati CIS precedenti, ci era 7 per centu di inflazione, è avemu firmatu 15 per centu. Avà, ùn hè micca pussibule per noi accettà 30-12% in un locu induve 13% hè parlatu. Ùn vulemu micca lascià a ghjente di Izmir in una pusizioni svantaggiata, ma u putere chì avemu hè a produzzione. Avemu rispostu à a quistione "perchè a ghjente di İzmir soffre", ma a gestione İZBAN duveria ancu risponde à sta quistione ", disse.

"VULemu un salariu à i standard di vita"

U Tecnicu di Mantenimentu di Veiculu di u Rappresentante di u locu di travagliu Berkant Arda hà ancu espressu chì vulianu un salariu à i standard di vita è hà dettu: "Avemu creatu stu prughjettu mentre i figuri ufficiali eranu 11-12 per centu. Siccomu i salarii currenti sò assai bassu, ancu s'è a tarifa pare assai alta, quandu avemu ottinutu sti tassi, ùn avemu micca rilassatu, respiraremu, ùn seremu micca ricchi. Sei figuri per l'inflazione serianu una perdita per noi. A pace è a tranquillità di u travagliu sò disturbati. A greva İZBAN hè vista cum'è un esempiu. Parechji travagliadori aspettanu u risultatu di u nostru cuntrattu. Chì a ghjente di Izmir pruvà à capisce a nostra situazione paragunendula cù a so propria ".

"U LAVARIATORE IZBAN RICEVE U SALARIO PIÙ BASSU IN MUNICIPALI"

Evaluating a figura sottu inflazione cum'è tragicomic, Machinist Mücahit Yavuz hà dettu: "Questu hè u nostru quartu cuntrattu è ellu piacerebbe firmà un cuntrattu felice una volta cum'è impiegati, ma finu à avà, ancu s'è avemu dimustratu i nostri boni intenzioni, questu ùn hè micca statu accettatu da a gestione İZBAN. U nostru prublema più grande hè chì i nostri tariffi di a radica sò assai bassi. Quandu guardemu l'impiegati di a municipalità, İZBAN riceve i salarii più bassi. Andemu à a fine in questu casu induve avemu ragiò. Ùn avemu micca putere altru chè a produzzione. A tarifa ch'e aghju ricevutu hè 1860 lire. U tassu d'aumentu datu à mè da u patronu hè per centu 14. Una operazione di percepzioni hè creata nantu à a tarifa di crescita data à u publicu, ma a verità di a materia ùn hè micca cusì. Questu hè unu di i punti chì avemu difficultà à spiegà à e persone. Se u presidente di u paese, Recep Tayyip Erdogan, hà ancu previstu un aumentu di u 26 per centu in u tassu di inflazione, questu deve esse fattu à tutti i travagliadori in Turchia ", disse.

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*