Pendik-Halkalı Finitu nantu à a linea YHT

A linea Pendik Halkalı YHT hè ghjunta à a fine
A linea Pendik Halkalı YHT hè ghjunta à a fine

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì a linea Ankara-Istanbul di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) serve finu à Istanbul-Pendik, "Pendik-Halkalı Speremu, mettemu a linea in serviziu in u primu trimestre di u 2019. Cusì, i passageri puderanu cuntinuà u so viaghju in Pendik senza abbandunà u trenu d'alta veloce. In listessu modu, stu viaghju pò esse fattu nantu à a linea Konya-Istanbul ". disse.

Turhan hà dettu chì i prughjetti di treni d'alta velocità sò unu di i servizii impurtanti offerti da u guvernu di u Partitu AK à e persone.

Ricordendu chì ci sò servizii di treni à alta velocità nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Eskişehir-Istanbul, chì sò messe in serviziu basatu in Ankara, Turhan hà dichjaratu chì u 40 per centu di a pupulazione di u paese vive nantu à queste rotte.

Turhan hà dettu chì a linea Ankara-Istanbul serve sempre finu à Istanbul-Pendik è hà dettu: "Pendik-Halkalı Spergu chì l'apremu in u primu trimestre di u 2019. Cusì, i passageri puderanu cuntinuà u so viaghju in Pendik senza abbandunà u trenu d'alta veloce. In listessu modu, stu viaghju pò esse fattu nantu à a linea Konya-Istanbul ". disse.

"Ùn avemu micca rallentatu in u trenu veloce"

Enfatizendu chì a linea Ankara-Sivas YHT, chì hè in custruzzione, hè destinata à esse messa in serviziu à a fine di l'annu prossimu, Turhan hà dettu: "A stallazione di a linea hè iniziata. Mentre i travaglii di l'infrastruttura sò stati cumpletati in una misura significativa, i travaglii di superstruttura cuntinueghjanu. I travaglii sò realizati rapidamente in i lochi cù tunnel è viaducts. Ùn avemu micca rallentatu in u trenu veloce ". usatu a frasa.

Nutendu chì u travagliu nantu à u Prughjettu Ankara-İzmir YHT cuntinueghja ancu à piena velocità, Turhan hà nutatu chì pensanu di mette in serviziu a strada Ankara-Uşak in 2020, è chì a sezione finu à İzmir serà messu in serviziu à a fine. di u 2020 o à u principiu di u 2021.

Dichjarà chì u trenu d'alta velocità è i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea Gaziantep cù a cunnessione Konya-Karaman-Yenice, Mersin-Adana Osmaniye è Kahramanmaraş, Turhan hà dettu:

"Dopu questu, culligaremu a linea miridiunali à Şanlıurfa, è l'asse mediu à Niğde via Sivas, Malatya, Elazığ è Diyarbakır, è ancu u nostru travagliu cuntinueghja. In listessu modu, Niğde, chì culligarà à u portu miridiunali da Samsun, Delice, Aksaray, cunnette i porti di Samsun è İskenderun via Mersin. Inseme à queste linee, u travagliu di prughjettu cuntinueghja ancu nantu à a linea Erzincan-Trabzon.

"I Tedeschi è i Cinesi interessati à i prughjetti di ferrovia à alta velocità"

U Ministru Turhan hà ricurdatu chì l'infrastruttura ferroviaria di u paese hà benefiziu da a cunniscenza è l'esperienza di i tedeschi da u periodu ottomanu, è una parte impurtante hè stata fatta da travaglià cun elli.

Nutendu chì in più di l'opere di l'infrastruttura ferroviaria, locomotive è vagoni, chjamati treni, sò ancu impurtati da Germania da u tempu à u tempu, Turhan hà dettu: "Attualmente, a nostra industria ferroviaria naziunale hà sviluppatu significativamente. Producemu a maiò parte di elli in u nostru paese, ancu quelli chì usemu cunvinziunali. Avemu compru 7 treni d'alta velocità da Germania finu à avà. A ditta tedesca hà vintu l'offerta per l'ultimi 10 set di YHT chì avemu fattu. Dopu à a firma di l'accordu, i setti cuminciaru à esse pruduciutu ". disse.

Enfatizendu chì i Tedeschi è i Cinesi sò interessati à i prughjetti di treni d'alta velocità in Turchia, Turhan hà dettu chì i sforzi di finanziamentu nantu à sta questione cuntinueghjanu cù l'iniziativa cumuna di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u Ministeru di Tesoru è Finanzi.

"Ora tutti volenu aduprà i so soldi"

Dichjarà chì i paesi citati sò disposti à furnisce prestiti per l'infrastruttura, Turhan hà dettu: "U fattu chì alcuni di i nostri prughjetti sò vulsutu esse finanziati da l'istituzioni finanziarie di i paesi europei hè un indicazione chì ci hè un ambiente d'investimentu in u nostru paese. Queste persone ùn venenu quì per nunda. Sò interessati à i nostri prughjetti. Vulenu aduprà e so finanze quì, è vulemu vede a nostra attività ". disse.

U Ministru Turhan hà dettu ch'elli anu infurmatu à u Ministru di l'Ecunumia è di l'Energia tedescu Peter Altmaier è i funzionari tedeschi chì sò ghjunti in Turchia annantu à i prughjetti di ferrovia veloce per un valore di 5,5-6 miliardi d'euros pocu fà.

Enfatizendu chì l'autorità tedesche farà una valutazione annantu à questu tema, Turhan hà dettu:

"U più impurtante sò i termini di u prestitu. Avà tutti volenu aduprà i so soldi, ma e cundizioni sò impurtanti. I negoziati cuntinueghjanu per noi. Avemu fattu assai travagliu cù i tedeschi cum'è alliati. Spergu chì continueremu u nostru travagliu in u settore di u trasportu inseme cù u guvernu tedescu è chì averemu l'uppurtunità di realizà i nostri prughjetti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*