Ministru Turhan: Semu vicinu à a fine in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas

U prughjettu di u trenu à alta velocità di u ministru Turhan Ankara Sivas hè vicinu à a fine
U prughjettu di u trenu à alta velocità di u ministru Turhan Ankara Sivas hè vicinu à a fine

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, in u so discorsu à u TRANSIST 11u Cungressu è Fiera di Trasportu di Istanbul, hà dettu: "Avemu vicinu à a fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas". disse.

Turhan hà enfatizatu chì, in parallelu cù i sviluppi in i tecnulugii di l'infurmazione, beneficianu di sistemi di trasportu intelligenti è chì anu u scopu di creà una struttura integrata sottu u centru principale sparghjendu sistemi di trasportu intelligenti in tuttu u paese, partendu da l'assi principali cù trafficu pesante.

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu realizatu u mantenimentu è u rinnuvamentu di a rete ferroviaria esistente, chì anu custruitu 15 chilometri di ferrovia in l'ultimi 983 anni, è chì u travagliu hè attualmente in custruzzione di 4 chilometri di ferrovia.

Dichjarà chì anu aumentatu u numeru di passageri da 2003 milioni à 77 milioni in 2017 cù a mobilizazione ferroviaria iniziata in 183, Turhan hà dettu: "Per d 'altra banda, Marmaray, u prughjettu di u seculu, chì hè statu messu in serviziu u 29 d'ottobre. 2013, hà trasportatu 296 milioni di passageri da u so principiu. Avemu vicinu à a fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*