Sacrificiu di valuta straniera in u Statu Marmaray

u statu hè una vittima di munita straniera in marmaray
u statu hè una vittima di munita straniera in marmaray

Rispondendu à una dumanda parlamentaria, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà ammissu. Turhan hà dichjaratu chì i pagamenti sò fatti in Euro in cunfurmità cù u cuntrattu in Marmaray è hà dettu: "A causa di a differenza di u scambiu, u patronu ùn hà micca l'opzione di cambià unilateralmente u pagamentu di u prugressu di u cuntrattu".

Sicondu a nutizia di Ali Ekber ERTÜRK da SÖZCÜ, u statu hè diventatu una vittima di cambiu in u Prughjettu Marmaray, chì hè statu iniziatu per migliurà e linee suburbane in Istanbul. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì u cuntrattu di u prugettu hè statu fattu in Euro in u quadru di i fondi di l'UE è hà dettu: "A causa di a struttura di u cuntrattu, ùn hè micca pussibule per u patronu di fà cambiamenti unilaterali in u prugressu. pagamentu di u cuntrattu per via di a differenza di u scambiu ". U Ministru Turhan hà enfatizatu chì, ancu s'è u prugettu era previstu per esse cumpletu in 2015, i prublemi legali, alcuni prublemi è artefatti archeològichi truvati durante l'scavi eranu efficaci in u ritardu.

Ùn pudemu micca fà unilateralmente

Cahit Turhan hà dettu prima per quessa chì a linea suburbana, chì era prevista per esse cumpletata in 2015, ùn hè ancu stata finita è u deputatu HDP Kocaeli Ömer Faruk Gergerlioğlu hà dumandatu: "Hà u costu chì u recente aumentu di i tassi di scambiu aghjunghje à a custruzzione di a linea hè stata calculata? "S'ellu hè calculatu, questu costu serà risoltu da i tassi pagati da i citadini o da i sacrifizii di a cumpagnia di u cuntrattu?" Hà rispostu à a quistione cusì:
Cahit Turhan. Citò i prublemi legali è l'artefatti archeologichi scuperti durante l'escavazione cum'è motivi per quessa chì u prugettu ùn puderia micca esse cumpletu in 2015.

Cahit Turhan. Citò i prublemi legali è l'artefatti archeologichi scuperti durante l'escavazione cum'è motivi per quessa chì u prugettu ùn puderia micca esse cumpletu in 2015.

"U cuntrattu di u Prughjettu Marmaray CR3, chì copre a migliurà di e linee suburbane, hè un cuntrattu internaziunale finanziatu cù un prestitu straneru furnitu da l'Unione Europea, è a tarifa di u cuntrattu hè Euro per via di e cundizioni di finanziamentu esternu. In cunfurmità cù u cuntrattu, i pagamenti sò fatti da stu fondu di prestitu. "A causa di a struttura di u cuntrattu è a diferenza di u scambiu, u patronu ùn hà micca l'opzione di cambià unilateralmente u pagamentu di prugressu di u cuntrattu".

E REVISIONI DI BUDGETTU sò state fatte

U Ministru Turhan hà dettu: "Hà pigliatu e pussibuli precauzioni per impedisce chì a ghjente d'Istanbul soffre alcun dannu".

"L'ordine di cambiamentu datu per assicurà l'integrazione di e linee suburbane in u scopu di u Cuntrattu di u Prughjettu Marmaray CR3 in i prughjetti di e municipalità in cunfurmità cù e dumande di i guverni lucali pertinenti è di l'IMM, in particulare u prughjettu di parcheghju sotterraneo in Pendik. Regione è u prughjettu di i tunnel di Bostancı, è l'Accordu Addizionale N. à a dumanda di TCDD. "Per via di l'inclusione di a cunnessione à u situ di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa cù 5 pruvince è l'espansione di u situ di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa in u scopu di u nostru prughjettu, rivisioni di u bilanciu sò state fatte in u budgetu di u cuntrattu è in l'accordu di cunsulenza secondu u cuntrattu CR3 ".

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*