A strada Salim Dervişoğlu serà una alternativa à D-100

Salim Dervisoglu Caddesi sarà un'alternativa a D 100
Salim Dervisoglu Caddesi sarà un'alternativa a D 100

A municipalità metropolitana di Kocaeli trasforma a strada İzmit Salim Dervişoğlu in una strada doppia cù i so travaglii di allargamentu. Quandu i travaglii realizati in a sezione da u distrittu 42 Evler à a strada Çuhane sò finiti, emergerà una doppia strada. In u scopu di i travaglii di a seconda tappa, i travaglii di pre-asfaltatu sò realizati in a sezione trà u Ponte di u Primu Passu è u Ponte Pedestrian 42 Evler. A strada Salim Dervişoğlu servirà cum'è una strada alternativa à l'autostrada D-100 quandu i travaglii sò finiti.

L'ARRANGIAMENTE DI TERRA hè FATTA
A sezione trà u passaghju pedonale di l'Uffiziu di u Guvernatore è 42 Evler Kahya Kadın Caddesi serà ancu allargata in u scopu di a seconda tappa di i travaglii di strada doppia in a strada Salim Dervişoğlu. A seccione di strada di 1 metri, chì serve attualmente cum'è 1 partenza è 600 arrivo, hè stata pianificata cum'è 2 volte 2 strade doppie. In u scopu di i travaglii, i travaglii di pre-asfaltatu sò realizati in a sezione trà u Ponte di u Primu Passu è u Ponte Pedestrian 42 Evler. Mentre i travaglii di u ponte di Sarı Dere in a zona di travagliu cuntinueghjanu, i pali sbucciati sò pruduciuti induve e travi di u ponte si metteranu. Hè previstu di versà l'asfaltu nantu à a parte induve u travagliu hè realizatu a settimana prossima.

4 mila 700 tunnillati di asfaltu
Salim Dervişoğlu fabricarà 4 tunnellate di asfaltu, 700 metri quadrati di parquet è 2 metri di cordoli, in u scopu di a seconda tappa di a custruzzione di doppia strada. Inoltre, i travaglii di illuminazione di l'acqua di piovana seranu ancu realizati nantu à a strada. In u risultatu di l'intensificazione di u trafficu nantu à a D-250, a strada utilizata da i veiculi per u trasportu diventerà una strada alternativa quandu entra in serviziu. A strada hè preferita da i cunduttori perchè traccia una linea chì si estende da Köseköy à Derince.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*